• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tlumiče BM

KSA mám taky v hledáčku, tak jenom sonduji, psal jsi, že spokojenost, proč teď BC racing? Protože je stavitelný?
 
Áno pretože som odpálil predný spojler, ale tie koni sú super. Na tie Bc racing musíš dokúpiť struny, lebo tie origo sú nekvalitné. Jediná výhoda je nastavenie výšky a odklonu.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Áno pretože som odpálil predný spojler, ale tie koni sú super. Na tie Bc racing musíš dokúpiť struny, lebo tie origo sú nekvalitné. Jediná výhoda je nastavenie výšky a odklonu.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
pružiny mám už dlouho Eibach, teď už pomalu uvažuji, že bych vyměnil origo tlumiče za něco lepšího. Dík za info.
 
Chtěl bych poradit, jaké tlumiče pořídit do BMka?
Našel jsem tyto adaptivní KONI tlumiče https://www.2racing.cz/Koni-podvoze...L-8045-1096-d205335.htm#detail-anchor-related
Ale už nevím jaké pružiny k tomu. Dokáže mi někdo poradit? Určitě nechci cítit každou nerovnost na silnici.
Další dotaz bych měl na někoho kdo by mi v okolí Praha Dobříš Příbram vyměnil tlumiče a pružiny.
Díky za rady :)

Ahoj, koupil jsi už někde ty tlumiče Koni Special Active 8745-1336L+R plus zadní?
 
Ahoj, koupil jsi už někde ty tlumiče Koni Special Active 8745-1336L+R plus zadní?
Ahoj, objednal jsem je ze stránek 2racing včetně tlumičů eibach pro kit. Snížení 3cm. Tlumiče jsou super, auto skvělé drží v zatáčkách, nenaklání se. Menší nerovnosti vůbec necítíš.
 
Ahoj, doba dodání byla 14 dní. Zavolej na 608 081 808 a nebo využij jejich web skrze záložku "Kontakt" https://www.2racing.cz/Kontakt-a2_0.htm telefon je ale rychlejší volba mají toho prý hodně.
Já tam právě už včera psal a prý přední tlumiče do týdne ale zadní až v lednu, tak nevím, jestli je zrovna vyprodali, nebo co. Teď zvažují, jestli koupit zatím jenom přední, nebo počkat, každopádně dík za info.
 
Ahoj. Zajímá mě váš názor pač mi to přijde zvláštní. Na starším autě jsem měnil zadní tlumiče i s uložením pač byli vytekle a uložení vymlacene ale pocitově bylo auto uvnitř přes nerovnosti tiché a jen občas bouchl ten doraz. Na auto šli Billstein a první jízda zklamání. Auto na zadek pocitově dost ztvrdlo ale především jakákoli nerovnost uvnitř vzadu bubnuje. Takový dutý zvuk který předtím nebyl. Tak nevím zda je to vlastnost nových dílů než si sednou nebo to je prostě horší než mít na autě staré originály které vytekly ale tohle nedělali. Z této zkušenosti bych se jednou bál měnit tlumiče na mazde ?
 
Má ještě někdo zkušenosti s životností tlumičů na BM?
Já jen, že mám najeto něco přes 120k, a netuším, zda už někdo přede mnou tlumiče měnil..
Pokukuju totiž po Eibach pro kitu.. Tak jestli to má smysl koupit jen pružiny, nebo to raději vzít komplet i s tlumiči.. ?
 
@Katka_S Jestli máš peníze, tak vem i nový tlumiče. Kilometry roli moc nehrají, ale těch 9 let už nějaký věk na tlumiče je a pokud to nechceš třeba za 2-3 roky znovu rozdělávat kvůli vyteklýmu tlumiči, tak bych to udělal sakum prdum.

Co ale určitě kup nový, tak ložisko horního uložení (originál Mazda je od SKF a pár na nápravu stojí do 600Kč). To s výměnou pružin kup nový 100%.
Zároveň koukni jestli to snížení s Eibachem nebude vadit při parkování. Já Eibachy na BM měl, byl jsem s nima maximálně spokojenej ohledně jízdních vlastností, ale po cca 3 měsících (přesně si už nepamatuju) jsem je prodal, protože jsem musel u nás ve městě ke každýmu obrubníku couvat abych neurval přední nárazník. Místo nich jsem potom dal pružiny od RacingBeat, který chovánim byly hodně podobný jako Eibach, ale měly jen poloviční snížení auta, takže super.
 
@Katka_S Jestli máš peníze, tak vem i nový tlumiče. Kilometry roli moc nehrají, ale těch 9 let už nějaký věk na tlumiče je a pokud to nechceš třeba za 2-3 roky znovu rozdělávat kvůli vyteklýmu tlumiči, tak bych to udělal sakum prdum.

Co ale určitě kup nový, tak ložisko horního uložení (originál Mazda je od SKF a pár na nápravu stojí do 600Kč). To s výměnou pružin kup nový 100%.
Zároveň koukni jestli to snížení s Eibachem nebude vadit při parkování. Já Eibachy na BM měl, byl jsem s nima maximálně spokojenej ohledně jízdních vlastností, ale po cca 3 (přesně si už nepamatuju) jsem je prodal, protože jsem musel u nás ve městě ke každýmu obrubníku couvat abych neurval přední nárazník. Místo nich jsem potom dal pružiny od RacingBeat, který chovánim byly hodně podobný jako Eibach, ale měly jen poloviční snížení auta, takže super.
O to mi právě šlo, ať mi to kdyztak brzo nevyteče a bude se to zase rozebírat..

No, u parkování nemám takové obavy, spíše řeším vjezd do podzemek, kde parkuju u práce.. Je tam dost klesání a pak je tam zlom a retardér ? ještě to musím změřit.. Samozřejmě menší snížení by byla jistota, ale RacingBeat jsi, hádám, bral ze zahraničí?
Mám o čem přemýšlet ?
 
O to mi právě šlo, ať mi to kdyztak brzo nevyteče a bude se to zase rozebírat..

No, u parkování nemám takové obavy, spíše řeším vjezd do podzemek, kde parkuju u práce.. Je tam dost klesání a pak je tam zlom a retardér ? ještě to musím změřit.. Samozřejmě menší snížení by byla jistota, ale RacingBeat jsi, hádám, bral ze zahraničí?
Mám o čem přemýšlet ?
 
Ještě připnu i pro ostatní vlákno ;)
 
Zdravím,
chtěl bych vyměnit horní uložení, ložisko, prachovku a doraz tlumiče.
Mazda 3 bn 2017 2.0 88kW.
Uložení a ložisko dohromady nabízí jako opravnou sadu KYB, když bych chtěl ložisko od SKF jaké doporučíte horní uložení?
Jakou prachovku a doraz tlumiče doporučíte?

Děkuji
 
Včera jsem přehazoval kola, letní za zimní. Při tom co jsem měl auto zvedlé (kolo bylo úplně vyvěšené) jsem si všiml, že mám úplně obnažený tlumič, viz fotka. Bylo to stejně na obou předních tlumičích.
Je to normální, že ta prachovka není přichycená k vršku tlumiče ? Nebo mi chybí na obou prachovkách nějaká spona co by prachovku držela roztaženou až dolu, po vršek tlumiče ?


PS: Vím, že jsem ve vláknu pro Mazda 3, ale je to dotaz k tlumičům a ty auta jsou si trošku podobná, třeba to je i normální stav (nevím zda ano) a nové vlákno kvůli tomu zakládat je třeba úplně zbytečné (pokud ne, omlouvám se :) ).

Snímek obrazovky z 2023-11-26 09-16-10.png
 
Včera jsem přehazoval kola, letní za zimní. Při tom co jsem měl auto zvedlé (kolo bylo úplně vyvěšené) jsem si všiml, že mám úplně obnažený tlumič, viz fotka. Bylo to stejně na obou předních tlumičích.
Je to normální, že ta prachovka není přichycená k vršku tlumiče ? Nebo mi chybí na obou prachovkách nějaká spona co by prachovku držela roztaženou až dolu, po vršek tlumiče ?


PS: Vím, že jsem ve vláknu pro Mazda 3, ale je to dotaz k tlumičům a ty auta jsou si trošku podobná, třeba to je i normální stav (nevím zda ano) a nové vlákno kvůli tomu zakládat je třeba úplně zbytečné (pokud ne, omlouvám se :) ).

Zobrazit přílohu 48984
Je to normální
 
Back
Top