• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Třepající se kapota při dálničních rychlostech

UrbnLmtd1247

nový člen
5
Zdravím. mám mazdu3 BM a nedávno jsem jel po dálnici kolem 130kmh+- a při téhle rychlosti se mi začala lehce třást kapota. měl někdo tenhle samý problém z vás?
Tak za měsíc s moji BMkem pojedu z jihu Moravy do severních Čech na dovolenou a nechci aby se mi kapota zničehonic otevřela a zničila mi čelní sklo a-sloupky a střechu.
Předem díky za odpovědi.
 
Zdravím. mám mazdu3 BM a nedávno jsem jel po dálnici kolem 130kmh+- a při téhle rychlosti se mi začala lehce třást kapota. měl někdo tenhle samý problém z vás?
Tak za měsíc s moji BMkem pojedu z jihu Moravy do severních Čech na dovolenou a nechci aby se mi kapota zničehonic otevřela a zničila mi čelní sklo a-sloupky a střechu.
Předem díky za odpovědi.
Nestalo se mi to jeste, nemas to treba nadmerne ojety ten zamek? Nebo nebylo to jen nedovrene nedopatrenim? Resp co jsi uz zkusil udelat a k cemu to vedlo
 
Nestalo se mi to jeste, nemas to treba nadmerne ojety ten zamek? Nebo nebylo to jen nedovrene nedopatrenim? Resp co jsi uz zkusil udelat a k cemu to vedlo
Dovíral jsem do dostatečně ale kromě zámku vpředu se kapota lehce hýbe i u A-sloupků. Kontroloval jsem panty a ty jsou dotažené.
 
Já si myslím, že je to úplně normální. Měl jsem 2 auta, dělalo to u obou. Táta má CR-V a taky se mu kapota chvěje. Při těch rychlostech na dálnici je to pochopitelné.
 
Mně to na 3 BM nedělalo, jezdíval jsem skoro denně i rychlostmi kolem 200 km/h d/z práce, a ani tehdy. Jestli si to dobře pamatuju, kapota u 3 dosedá na "gumové špalky", proti kterým by měla být pevně přitažená, a panty žádnou vůli neměly. Taky by na vině mohlo být chybějící spodní "polstrování", nebo něco se spodním krytem motoru, že se pod kapotu dostává velký tlak vzduchu zpředu. Při vyšší rychlosti mi akorát u všech Mazd lehounce vibruje prostřední zpětné zrcátko na čelním skle.
 
Mně to na 3 BM nedělalo, jezdíval jsem skoro denně i rychlostmi kolem 200 km/h d/z práce, a ani tehdy. Jestli si to dobře pamatuju, kapota u 3 dosedá na "gumové špalky", proti kterým by měla být pevně přitažená, a panty žádnou vůli neměly. Taky by na vině mohlo být chybějící spodní "polstrování", nebo něco se spodním krytem motoru, že se pod kapotu dostává velký tlak vzduchu zpředu. Při vyšší rychlosti mi akorát u všech Mazd lehounce vibruje prostřední zpětné zrcátko na čelním skle.
Spodní polstrování/kryt motoru mám ale zkoušel jsem hýbat zavřenou kapotou jak u před. nárazníku, tak kolem těch pantů a lehce se to hýbe.
Jak napsal Šmiďas, tak bych to zatím nechal jak to je.
 
Já bych jí malinko zkusil došponovat na dorazech. Přeci jen je to už starší auto a ty gumy se můžou vymáčknout.
For-Mazda3-Mazda-3-axela-2014-2017-refit-front-hood-Engine-cover-Hydraulic-rod-Strut-spring~2.jpg2014-Mazda3-engine~2.jpg
Jinak na BM se mi třepala až od rychlostí nad cca 180 a třeba na M6MPS jak už to byl opravdu starší vůz tak tam od těch 140. Prostě se to děje...
 
Všem děkuji za odpovědi a rady A velké díky pro Max6 za ty dorazy, se kterými jsem si "pohrál" a už kapota mi nechvěje tak jak předtím a přitom jak dorazy
jsou jednoduché věcičky. :grinning:
 
Back
Top