• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tuhost otáčení volantu - špatný posilovač řízení

Tipuju homokinetickej kloub. Ale u auta co ma ~13 let je to uplne normalni ze se trochu otlaci. Jestli se to nezhorsi, nedelal bych si starosti. Za jizdy to nepoznas, a toceni volantu na miste je stejne lepsi se vyhnout, protoze ten kloub zatezujes vic nez kdyz tocis za jizdy...
 
Tipuju homokinetickej kloub. Ale u auta co ma ~13 let je to uplne normalni ze se trochu otlaci. Jestli se to nezhorsi, nedelal bych si starosti. Za jizdy to nepoznas, a toceni volantu na miste je stejne lepsi se vyhnout, protoze ten kloub zatezujes vic nez kdyz tocis za jizdy...
Diky za info. Mozna by to tim mohlo taky byt. Pri tom toceni na miste je to fakt takovy pravidelny zadrhavani. Zatim to tedy resit nebudu.
 
Zdravím všechny. Koupil jsem Mazdu 6 GH 2011 a mám dost velký problém:) samozřejmě řízení. Řízení nejede vůbec po kalibracii a zmazani chyby jede ale dokud se nevypne motor tak řízení po opětovném nastartování nejede a zasviti kontrolka řízení a zas volant tuhý do každé strany.Koupil jsem teda celé řízení repasované od firmy Auto Sv která se zabývá repasem. Pak udělaná zas kalibrace a po novém chyba přetrvává. Ale Když stojím na místě otočím klíčem bez startování a volantem otočím na doraz do prava a pak do levá a nastartuji chyba zmizí a volant jede točit zlehka do obou stran .Pak někdy se stane že když vypnu motor a při opětovném nastartování řízení zas jede ale když auto nechám stát déle například 15 minut tak zas to nejede.Víte někdo poradit co stim je ?prosím prosim
 
Zdravím všechny. Koupil jsem Mazdu 6 GH 2011 a mám dost velký problém:) samozřejmě řízení. Řízení nejede vůbec po kalibracii a zmazani chyby jede ale dokud se nevypne motor tak řízení po opětovném nastartování nejede a zasviti kontrolka řízení a zas volant tuhý do každé strany.Koupil jsem teda celé řízení repasované od firmy Auto Sv která se zabývá repasem. Pak udělaná zas kalibrace a po novém chyba přetrvává. Ale Když stojím na místě otočím klíčem bez startování a volantem otočím na doraz do prava a pak do levá a nastartuji chyba zmizí a volant jede točit zlehka do obou stran .Pak někdy se stane že když vypnu motor a při opětovném nastartování řízení zas jede ale když auto nechám stát déle například 15 minut tak zas to nejede.Víte někdo poradit co stim je ?prosím prosim
Ahoj jak jde tocit volantem s rizenim od auto sv? Ja bral rizeni z mazdapavlice a je teda docela tuhy
 
Co to psalo za chybu? To jsou ty repasy, proto jsem připlatil něco málo navíc a koupil nový
 
Co to psalo za chybu? To jsou ty repasy, proto jsem připlatil něco málo navíc a koupil nový
Chybu nepsalo zadnou, ale rizeni se mi obcas v nejake zatacce dost neprijemne kouslo a doleva slo hur tocit. Taky jsem o tom od sv premyslel, ale davat 6tis navic se mi uz nechtelo. Jak je tuhy to novy?
 
No a kolik stalo tohle? Mě nový stálo 50 a repas byl za tuším 38, musel bych poslat svoje a musel bych měsíc čekat. Podle toho co jste oba psali to vypadá nejspíš na vadnej torque senzor.
 
No a kolik stalo tohle? Mě nový stálo 50 a repas byl za tuším 38, musel bych poslat svoje a musel bych měsíc čekat. Podle toho co jste oba psali to vypadá nejspíš na vadnej torque senzor.
A jak jde teda tocit s novym rizenim? Jen abych mel trochu srovnani. Ja treba na miste otocim ukazovakem, ale dlouho to ten prst nevydrzi?
 
Tak řekl bych že stejně na pohodu jak se starým, ale já měl problém ten, že jsem vybral díru a měsíc na to začal z řízení unikat servoolej takže jsem to řešil hned než se mě to kousne v nějaké zatáčce
 
Ahoj, řeším teď takovou "drobnost" na GH.

Po malé nehodě na levou stranu a po opravě slyším při natočení volantu mírné hučení. Nejsem si jistý, jestli to jde z řízení, od kola, nebo dokonce někde jinde. Dělá to víc při natočení volantu vlevo, ale mírně to pozoruju i při natočení vpravo.
Měl jsem podezření na ložisko kola, ale nedává mi smysl, že by to dělalo až při natočení. Při jízdě rovně je klid. Může to být i homokinetický kloub?
Jelikož mám pročtené toto vlákno, tak vím o problémech s řízením u GH a tedy padlo moje podezření i na řízení samotné. Kromě hučení ale nepozoruju žádnou změnu. Řízení nikam netáhne, při puštění volantu jede auto rovně a do obou stran jde zatáčet krásně a řízení nijak netuhne.

Neřešil někdo něco podobného, nebo nemá někdo nápad, na co se zaměřit? :) Zatím nechci vést auto do servisu (za 2tis km jdu na oleje, tak bych to udělal při jednom), jelikož kromě zvuku vlastně není žádný problém, ale zase to nechci neřešit, abych si případně nezadělal na větší budoucí problém :D Díky za každý nápad
 
Ahoj, tak v pondělí si nechávám vyměnit opravnou sadu z Amayama GS1F-32-12Y. Také mě to neustále táhlo lehoučce doprava. Takže doufám, že bude po problému.
 
Ahoj, tak v pondělí si nechávám vyměnit opravnou sadu z Amayama GS1F-32-12Y. Také mě to neustále táhlo lehoučce doprava. Takže doufám, že bude po problému.
Ahoj, jakou máš motorizaci a rok. Taky se na to chystám a nevim, který ten díl vzít. Nebo je to jedno?
 
Ahoj, jakou máš motorizaci a rok. Taky se na to chystám a nevim, který ten díl vzít. Nebo je to jedno?
Podívej mám Mazda 6 GH 2,5 MZR 2010. ale myslím, že je to jedno. Co jsem pochopil, akorát si nejsem jist, že to pomohlo, pořád mám pocit, že to prostě táhne nyní po nějaké době opět trochu doprava, je to asi strašně citlivý ten podvozek na geometrii a nechce se mě tím už zabývat a to jsme v to fakt doufal...
 
Back
Top