• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tuhost otáčení volantu - špatný posilovač řízení

Zdravim. Tak mam dalsi perlicku.
Byl jsem tedy opet s tím v Mazde v Liberci. Prijek jsem tam s tim ,ze to prostě stale tahne do prava a zvlnily se mi kotouce ktere oni mi delali. Dobrý nechal jsem to tam a odpoledne tel. Mate to opravene. Pry byl levy trmen zadreny ,rozhejbali jsme to a auti uz jede rovne,na to jim říkám,kdyby levy tak preci auto tahne do leva a ne do prava.kouka na me jak na vocasa. Rika ne ne byl jsem v Hodkovicich a zpátky cca 20km abych mel mel jistotu i já. Tudiz dobra sednu odjedu a auto zadna zmena. A na ty kotouce mi rekli,ze za tyden by meli byt dobre,ze se ojedou. Tak ja uz nevim delaj si ze me prdel? Nedoporucuju tento servis opravdu telata!
 
Ahoj, má tu někdo nějaké nové informace ohledně kalibrace řízení, zda pomohla při tuhém řízení? Řeším něco podobného, kdy jsem s mojí Mazdou 3 BM asi před dvěma roky najel na dálnici na překážku levým předním kolem, byl z toho defekt pneumatiky a od té doby mám problémy s řízením - občas zatuhlo, šlo špatně otáčet volantem a při otáčení volantem při jízdě v něm vibrovalo. Auto bylo v servise ve Zlíně, diagnostika nic neukazovala. Před týdnem se koupil použitý posilovač řízení (komplet tyčka řízení, motor a řídící jednotka). Po výměně zmizelo vibrování, ale volant jde naopak stále ztuha, nedá se ani v 50 km/h ovládat jednou rukou, po delší jízdě je to nepříjemné a bolí z toho ruce. Tak nejspíš je i tento posilovač vadný a budu chtít vrátit zpět původní. Už jsem z toho zoufalý a servis už asi nebude vědět, jak to opravit, nová řídící jednotka stojí údajně 50.000,- bez DPH a to ještě není jistota, že je problém v ní. Tak budu rád za každou radu, případně doporučení na nějaký servis, který se už s tím setkal. Děkuji
 
Zdravím, mám v pláne objednávať diely z Amayama. Je nejaký rozdiel v cene poštovného medzi UAE a Japonskom? Platí sa clo pri takýchto objednávkach?

GS1F3212Y UAE
B45532099B UAE
T06026169A UAE

RF2A18V50 JAP



 
Zdravím, mám v pláne objednávať diely z Amayama. Je nejaký rozdiel v cene poštovného medzi UAE a Japonskom? Platí sa clo pri takýchto objednávkach?

GS1F3212Y UAE
B45532099B UAE
T06026169A UAE

RF2A18V50 JAP


Zdravím,
také by mě zajímalo jak to je? Už jsi tyto díly objednal?
 
@Marcek cca 2 dny zpět jsem psal v jiným vlákně o reupload někam kde to uvidíme i my ostatní. Zatím bez odezvy
 
Ahoj, bral jsem na partsouq.com

Odesláno pomocí Tapatalk
Ahoj, v současné době si také pohrávám s myšlenkou výměny onoho zmiňovaného pastorku. Bohužel ale nemám žádné zkušenosti s koupí tak “drahého” dílu z ciziny. Mohl byste mi někdo poradit jakým způsobem se řeší CLO, DPH, jak to přijde a ostatní kraviny spojené s doručením takového balíku? Konkrétně ze zmiňovaných stránek partsouq.com? Díky
 
Už jsem to někde vypisoval. Našel jsem:

Jak psal Cenda85, cena je na autorizak Mazda relativne nizka. Divim se, ze ti nenutili cele rizeni :) Pokud by jsi chtel usetrit, da se objednat dil za cca 7800Kc (7800Kc = dil + postovne + clo + dph + polplatek celniho rizeni) a pote si to nechat vymenit v neautorizovanem servisu. Tak by jsi se mohl dostat k tem 10 tis. kc.

Jinak objednáš v obchodě, vybereš dopravce a zaplatíš kartou. Já si nechal poslat DHL. Po nějakém čase mě DHL kontaktovalo a chtěli vyplnit papír, co je uvnitř balíku. DHL za mě vyřídilo vše potřebné a já jen doplatil celní poplatek, DPH a poplatek za vyřízení cla. Výsledná cena je těch 7800. Neljevněji jsem to byl schopný v CZ sehnat za 10000 a více.
 
Poslední úprava:
Ahojte, mám k tomuhle tématu podobnej dotaz. Stalo se mi, že řízení totálně zatuhlo, prostě vypl posilovač při manipulaci s autem na parkovišti. Přišlo mi, že jsem ho prostě přehřál, protože za půl hoďky "po vychladnutí" už bylo zase všechno ok. Ale nestalo se mi to poprvé, za dobu, co auto vlastním auto od května 2018 asi potřetí. Myslíte, že je to taky na výměnu? Díky.

Při běžné jízdě je řízení na 18" trochu tužší, ale to jsem bral spíš jako vlastnost auta než problém.
 
Zdravím, na mé Mazdě nemám problém s tuhosti otáčení volantu, ale při točení volantem při pomalé jízdě např. při parkování jde slyšet jakýsi zvuk - drhnutí z prostoru pod volantem někde na sloupku řízení, nesetkal jste se někdo s podobným problémem?
 
Že by ložisko? Ve starém autě jsem takto měnil obě ložiska. Při úplném vytočení kol bylo slyšet drhnutí pružin (jakoby praskání), protože se ložisko již ani nepohnulo. Při jízdě to nebylo znát. Nejsem si jistý, jak přesně to má mazda.

Ohledně toho vynechání posilovače, to by mě zajímalo, jak moc musí člověk vyvádět, aby posilovač přehřál...?
 
Mám problémek. Jde mi to na jednu stranu točit ztuha a ozývá se mi tam takový pískání. Mám taky pod autem u motoru takové malé tečky jako náplň - nevím.. Každopádně ani nevím zda je v tomhle modelu elektro a ty tečky už tam byly a nebo je tam olej a teče náplň. Poptal jsem https://repaserizeni.cz/46276-6 se na repas a za 5000 Kč je to raketa. Nechci vyhodit prachy, protože mi to servisuje kámoš a ten v garáži řízení vymění ale zjistí houbelec. Co by to dalšího modlo bejt?
 
Ahoj Chlapi,
(Nikde jsem nenašel stejné téma tak zakládám nové)

Mám pár problémů, které jsou spojené s řízením a jsem z toho docela nešťastný .
1) Když jedu rovně, volant je otočený o pár cm do levé strany (Mazda logo je otočené).
Pokud je volant rovně, auto zatáčí dopravé strany.
2) Auto táhne hodně k pravé straně.
3) Při jaké koli nerovnosti se auto strašně splaší a při vyjetém a kostrbatém asfaltu se stočí celý volant ( kdybych ho nedrzžel a i při držení je to docela síla.
4) Když stojím na míste, zatáhnu za volant a následně ho pustím aby se sám vrátil, slyším nějaké "tupé" bouchnutí.

Když chci je v klídku po dálnici tak není moc přijemné se furt soutředit na vyrovnávání vozidla

Težce se to popisuje, ale možná měl někdo podobný problém..

Díky
 
Nejspíš to bude kombinace více problémů. Geometrie, pneumatiky tlak, nahražený ráfek, sjetí pneumatiky.
 
@fakqcze Já si teď ve své rok staré GL s nájezdem 9000 km také všiml, že mám znáček na volantu trošku šikmo pokud nechám auto srovnat volant jak se mu chce... v takovém stavu ale jede rovně. Navíc jsem si toho nevšiml dokud auto nebylo na první servisce, kde se dělala i geometrie. Netuším jestli tam může být souvislost, ale spíš ne. Spíš mě trápí, že se nedokážu rozhodnout, jestli je šikmo celý volant, nebo jen ten znáček :D
 
Ahoj Chlapi,
(Nikde jsem nenašel stejné téma tak zakládám nové)

Mám pár problémů, které jsou spojené s řízením a jsem z toho docela nešťastný .
1) Když jedu rovně, volant je otočený o pár cm do levé strany (Mazda logo je otočené).
Pokud je volant rovně, auto zatáčí dopravé strany.
2) Auto táhne hodně k pravé straně.
3) Při jaké koli nerovnosti se auto strašně splaší a při vyjetém a kostrbatém asfaltu se stočí celý volant ( kdybych ho nedrzžel a i při držení je to docela síla.
4) Když stojím na míste, zatáhnu za volant a následně ho pustím aby se sám vrátil, slyším nějaké "tupé" bouchnutí.

Když chci je v klídku po dálnici tak není moc přijemné se furt soutředit na vyrovnávání vozidla

Težce se to popisuje, ale možná měl někdo podobný problém..

Díky

Presne toto iste robi aj moja GH, vsetky body.
Geometria spravena. Robi to na letnych aj zimnych diskov a pneu. Tlmice, pruziny, tycky stabilizatora vsetko nove. Problem stale pretrvava.
Myslim, ze by to mohli robit horne ramena? Mazda na nich myslim zacata ak sa nemylim. Pozral som raz Audi S6, ta mala 2 horne ramena, ked sa vymplatili silentbloky na ramenach tak jej tocilo samo od seba volant a vodilo ju po ceste, mozno je to aj nas problem.

07:30
 
Též mi to dělá u zimních i u letních kol.

Auto jsem měl u 4 různých mechaniků ( 1) Olej měněn + kontrola podvozku po koupy, 2) přezutí pneumatik + kontrola podvozku, 3) výměna brzd + zkušební jízda, 4) kontrola geometrie a tlumičů )

Všichni mi to "lomcovali" / páčili a šichni to pochválili že je všechno krásně pevné.
Test tlumíčů ( ně nějaké vibrační ploše ) - tlumiče cca 95% životnosti
Geometrie celá zelená a v tolerancích.

Tento víkend přehodím všechny pravé kola za levé a znova je dofoukám...
Na internetu jsem četl že po odpojení baterie se resetuje "Steering sensor" a znovu se zkalibruje po otočení volantu na doraz.. Pomohlo by to?

Pár týdnů zpět jsem měnil na letní gumy.. u pravého kola, je nějaká tyčka, spojená malým plechem, která jde k motoru a končí nějakým konektorem.. ten spojovací plech měl docela velké tolerance..Bohužel jsem nenašel žádný výkres..

Jen pro info, ta věc je cca v těchto místech ( jen u pravého kola, u levého není ).

upload_2020-5-13_11-20-24.png[/QUOTE]
 
Back
Top