• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Uplatňování záruky na prorezavění

shr3k

správce
Člen týmu
6 241
U tématu k servisu Autocentrum DUBA se vyskytl námět na téma koroze karosérie a její uplatňování, dávám sem pravidla, která musí být splněna pro úspěšné uplatnění (opravu karosérie, pokud ji chce servis nárokovat jako záruční, schvaluje dovozce pokaždé):
  • Roční prohlídka je definovaná jako prohlídka prováděná každý rok. Byla-li prohlídka vynechána ve 4. a 5. roce, ale provedena v roce 6. se záznamem, kdy nebyly nalezeny žádné problémy, záruka proti prorezavění již neplatí. Jinými slovy jedna čistá prohlídka neobnovuje záruku. Požadavek je, že se roční prohlídka musí provádět každý rok. Pamatujte, že každý rok je definován jako každých 12 měsíců od prvního zápisu. Někteří prodejci auta zaregistrují dřív, než jej prodají, proto si zkontrolujte, co máte v servisce, nebo si nechte vyjet DSR.
  • Vizuální kontrola stavu karoserie musí být provedena podle „Záznamu o provedení prohlídky karoserie“. V něm musí být zaznamenána všechna případná zjištění.
  • Aby záruka na prorezavění zůstávala v platnosti, musí zákazník každých 12 měsíců absolvovat tuto prohlídku karoserie. Podrobnosti naleznete v Garanční knížce.
  • Maximálně se připouští překročení termínu provedení této prohlídky o 3 měsíce.
  • Pokud záznam o provedení prohlídky karoserie není k dispozici, záruku na prorezavění karoserie nelze uplatnit. Proto absolvujte roční prohlídky karoserie a ukládejte si záznamy, dokud záruka na prorezavění karoserie neskončí.
 
Back
Top