• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný V-Group Mazda Kladno

Zkušenost s prodejcem V-Group Mazda Kladno mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 2 14,3%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 4 28,6%
  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 3 21,4%
  • jen negativní

    Hlasy: 5 35,7%

  • Celkem voličů
    14
Chápu, četl jsem tvé recenze na servis vgroup, jak ti ochotně opravovali zrcátka.:D Car Star to je jiná liga, mně se líbí jak slibujou dárečky za udělení 9 a 10 bodů v dotazníku mazdy cz, který ti přijde po servise na e-mail.:D
 
Dne 5. května jsme si objednali vůz Mazda 3 a netušili jsme jakou jsme udělali chybu.

Datum předání nám byl přislíben na konec června. Předání vozidla se opozdilo a 20.7.2018 nás prodejce Martina Karásková vyzvala k úhradě vozu, který nám měl být předán 23.7.2018. Potvrzení o platbě nám nebylo zasláno, telefon nám nikdo nezvedal a nikdo se ani neozýval. Vždy po osobní návštěvě nám byl vůz slíben vždy do konce týdne. Vždy jsme byli ujištěni, že předání proběhne. Vždy nám byla sdělena výmluva, že to vázne na převozu vozidla od importéra. Dne 17.8.2018 jsme získali informaci od importéra, že stále čeká na úhradu peněz, které měl zaslat V-Group Kladno, za vozidlo, které u importéra čekalo již od 17.7.2018. Tuto informaci jsme vnímali jako zpronevěru peněz, které měli být za naše vozidlo. V-Group Kladno s penězi za náš vůz nakládal jiným způsobem než na který byli určeny. V-Group jsme upozornili, že tuto informaci máme přímo od importéra a věci se konečně dali do pohybu. Dne 24.8.2018 nám byl již konečně vůz předán. Bohužel předání neproběhlo dle očekávání. Jako kompenzaci za dlouhé čekání nám V-Group Kladno daroval zástěrky a prodlouženou záruku na 5 let, kterou zákazníci dostávají běžně ke koupi nového vozu. Po prohlídce vozu jsme v interiéru našli škrábanec na středovém panelu, na který jsme upozornili paní Karáskovou. Její reakce byla taková, že jsme dostali zástěrky tak co chceme. Když jsme argumentovali tím, že je to nové vozidlo a žádný škrábanec tam nechceme, bylo nám sděleno že si zástěrky teda zaplatíme. Cena zástěrek nám byla ústně sdělena ve výši 10 000 Kč. Paní Karásková se rozčílila, vztekle nám vytrhla papíry a převrhla na nás skleničky s vodou. Paní Karásková se chovala neprofesionálně, arogantně a hystericky. Napsala nový předávací protokol, kde uvedla námi zjištěné poškození + fakturu za zástěrky 5 275 Kč. Na doporučení paní Karáskové (uvedeno v předávacím protokolu), jsme si škrábanec měli doma rozleštit sami, v závorce uvedeno nedřít. Na vyžádání, aby to případně zkontroloval mechanik paní Karásková nereagovala. Dále ještě dodala, že nemáme počítat s případnou výměnou dílu. Jediné plus, které tato zkušenost má je, že se nejednalo o škrábanec, ale o zbytky čistícího přípravku což jsme zjistili doma. Paní Karáskovou jsme informovali, že se nejednalo o škrábanec, stejně nám byla vystavena faktura za zástěrky, které jsme měli dostat jako kompenzaci za zpoždění dodání vozidla. Jednání ze strany V-Group Kladno a především ze strany paní Karáskové nás tak znechutilo, že jsme ani pořádně neměli radost z nového auta.

Potom jako jsme napsali tuhle recenzi na V-Group Kladno, nás kontaktoval obchodní zástupce s tím aby si dal dohromady, co se vůbec stalo. Schůzka proběhla v pořádku a pan V. nám řekl, že jsme měli informovat nadřízené paní K. Psal jsem e-mail na mazda.cz, kde jsem doteď nedostal odpověď. Pan obchodní zástupce nám to chtěl kompenzovat slevami na případný servis. Když jsem mu tedy napsal o jaké slevy by se jednalo, už se neozval. Samozřejmě faktura za zástěrky a montáž dorazila tenhle týden. 5275kč, kde za práci (podle slov paní K., že to stihnou za hoďku) si naúčtovali 1292kč.

Takže si udělejte představu. Já už nechci nikdy vidět nikoho z V-Group Kladno.
 
chápu a souhlasím, přístup V-Group Kladno dělá Mazdě jen ostudu
Jo je to ostuda, ale nemyslím si, že prodejce vozů pí.Karásková pozdržela platbu za vůz bez vědomí vedení firmy, spíš bych řekl že to bylo na jeho nátlak a peníze se použily na něco jiného. Zajímalo by mně jestli kupující obdržel email od dovozce, kvůli zjištění spokojenosti s prodejcem, mně chodí po každém servisu i po prodeji.:confused:
 
Jak jsem psal vyse mou zkusenost s timto prodejcem tak plne chapu...komunikace po zaplaceni vozu byla tristni...pristi koupi vozu uz vim ze budu resit jinde....napr. Mazda Tabor
 
Pres 5tkc za zasterky? To si delas srandu? Za predni jsem platil kolem 1600? Namontoval jsem si je doma sam, potrebny cas cca. 15 min. i s espressem.

Jinak chovani jako vino teda! Ale na Kladne je to asi takovy lidovy folklor, bo tam se jako xindl chovaji ve vsech servisech snad. Pamatuji si, je to tak 17 let zpet (mozna vice), jel jsem tam do Opelu (existuje to jeste?) na servis tenkrat jeste Vectry B a taky se ke mne chovali jak k nejvetsimu povlu...
 
Pres 5tkc za zasterky? To si delas srandu? Za predni jsem platil kolem 1600? Namontoval jsem si je doma sam, potrebny cas cca. 15 min. i s espressem.

Jinak chovani jako vino teda! Ale na Kladne je to asi takovy lidovy folklor, bo tam se jako xindl chovaji ve vsech servisech snad. Pamatuji si, je to tak 17 let zpet (mozna vice), jel jsem tam do Opelu (existuje to jeste?) na servis tenkrat jeste Vectry B a taky se ke mne chovali jak k nejvetsimu povlu...
Opel Autotepas, tam byli zvyklý na jiný hvězdy, Suchoše s Genzerem a čutálistu Pavla Nedvěda.:D jednou tam vlítnul nějakej Ukrajinec a odprásknul někoho z vedení firmy, teď jsou tam AAA takže podobnej čurbes.
 
Pres 5tkc za zasterky? To si delas srandu? Za predni jsem platil kolem 1600? Namontoval jsem si je doma sam, potrebny cas cca. 15 min. i s espressem.

Jinak chovani jako vino teda! Ale na Kladne je to asi takovy lidovy folklor, bo tam se jako xindl chovaji ve vsech servisech snad. Pamatuji si, je to tak 17 let zpet (mozna vice), jel jsem tam do Opelu (existuje to jeste?) na servis tenkrat jeste Vectry B a taky se ke mne chovali jak k nejvetsimu povlu...

Přesně, mám fakturu. Máš naprostou pravdu, místní se chovají hrozně (čest výjimkám).
Krásně si kopou hrob a vůbec nikoho to tam netrápí. Nejvíc mě pobavilo, jak se snaží posunout moji recenzi za lepší. Jména jsem si našel na FB. Vytvořený profil v ten den, jako byla napsána recenze, jedna stažená fotka někde z internetu. Jako děti.
 
V-Group mám 2min od baráku, přesto jezdím do Carstar, kam mi cesta trvá hodinu. Na Kladno mě nikdo už nedostane, nervy mám jen jedny, nesnáším lež a té jsem si užil více než dost.
 
V-Group mám 2min od baráku, přesto jezdím do Carstar, kam mi cesta trvá hodinu. Na Kladno mě nikdo už nedostane, nervy mám jen jedny, nesnáším lež a té jsem si užil více než dost.
Když už tam nejezdíš, tak bys mohl být konkretnější a varovat nás, co tam zatím jezdíme. Já to mám z domu asi 5 minut, což zatím rozhoduje.:)
 
Když už tam nejezdíš, tak bys mohl být konkretnější a varovat nás, co tam zatím jezdíme. Já to mám z domu asi 5 minut, což zatím rozhoduje.:)

Sliby chyby, tak se to dá jednoduše shrnout. Vše tu již bylo řečeno. Co se řekne neplatí, co se slíbí se nedodrží. Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají...pak přijde zádrhel (nedodaní vozu v termínu, poté dodání vozu který je poškozený) a je zle, komunikace na bodu mrazu, arogantní jednání. Takové radosti jsem si užil při nákupu nového vozu....ale co bych za 600tis. chtěl...dál se v tom nechci rýpat, je mi z toho zle.
 
Ok.chápu, já tam kupoval loni skladovku takže těch peripetií s termínem dodání jsem byl ušetřen. Tak snad je tvoje auto v cajku, i když tady se dočteš o hromadě problémů s fungl novými vozy......:cool:
 
Ahoj.Také se podělím se zkušenostmi s V-group Kladno,ale asi Vás zklamu.Jsem z Ústí nad Labem a také tu máme Mazdu.......a teda nic moc. Novou Mazdu CX5 jsem zakoupil u V-group Kladno a vše proběhlo naprosto perfektně a profesionálně,auto stalo naleštěné a připravené, paní Karásková vůz předvedla a vysvětlila mé dotazy a já vyrazil do Ústí s úžasným úsměvem :))
Na auto jsem si nechal namontovat origo tažné zařízení Mazda /co jsem si koupil sám/ práce a čekání na celý den :))) a bezva, vše funguje na jedničku.
Poprvé jsem Kladno kontaktoval po 3 měsících,co mi někdo poškrábal dveře u řidiče,zima na krku a strach aby to nezačalo rezivět, auto jsem po domluvě odvezl do servisu a na tři týdny dostal zdarma náhradní vůz. Lakování......perfektní a k nerozeznání od origo laku.
Jinak se u auta objevily stejné závady jako u ostatních....sedačka řidiče ,tady Mazda přestřelila a to hooooodně,ale přijímací technik pan Hollegcha vše perfektně vyřešil, poprvé vyměněn podsedák ,a na podruhé i nový potah sedáku,samozřejmě i s opravou předního vypružení. Samozřejmě mi bylo vždy zapůjčeno náhradní vozidlo a to na i na desetidenní dobu a to zcela zdarma. Jinak objednání na servis probíhalo také bez problému a to pracuji jako strojvedoucí s nepravidelnými nástupy a vždy mi bylo vyhověno. Tak že za mě JEDNIČKA s hvězdičkou.
 
Ahoj.Také se podělím se zkušenostmi s V-group Kladno,ale asi Vás zklamu.Jsem z Ústí nad Labem a také tu máme Mazdu.......a teda nic moc. Novou Mazdu CX5 jsem zakoupil u V-group Kladno a vše proběhlo naprosto perfektně a profesionálně,auto stalo naleštěné a připravené, paní Karásková vůz předvedla a vysvětlila mé dotazy a já vyrazil do Ústí s úžasným úsměvem :))
Na auto jsem si nechal namontovat origo tažné zařízení Mazda /co jsem si koupil sám/ práce a čekání na celý den :))) a bezva, vše funguje na jedničku.
Poprvé jsem Kladno kontaktoval po 3 měsících,co mi někdo poškrábal dveře u řidiče,zima na krku a strach aby to nezačalo rezivět, auto jsem po domluvě odvezl do servisu a na tři týdny dostal zdarma náhradní vůz. Lakování......perfektní a k nerozeznání od origo laku.
Jinak se u auta objevily stejné závady jako u ostatních....sedačka řidiče ,tady Mazda přestřelila a to hooooodně,ale přijímací technik pan Hollegcha vše perfektně vyřešil, poprvé vyměněn podsedák ,a na podruhé i nový potah sedáku,samozřejmě i s opravou předního vypružení. Samozřejmě mi bylo vždy zapůjčeno náhradní vozidlo a to na i na desetidenní dobu a to zcela zdarma. Jinak objednání na servis probíhalo také bez problému a to pracuji jako strojvedoucí s nepravidelnými nástupy a vždy mi bylo vyhověno. Tak že za mě JEDNIČKA s hvězdičkou.
Za mně gratulace, už jsem myslel, že jsem tady jedinej kdo si koupil novou mazdu na Kladně bez problému. Teď jde jen o to, jestli jsme při nákupu neměli prostě víc štěstí, než kolegové, co tady popisují jejich problémy po objednání vozu...... :confused:
 
Já si myslím ,že problémy s auty jsou všude, jen jde o momentální náladu a těšení se na nové auto.....každý den je pak strááááášně dlouhý :)

Já taky lítám 100km do Kladna.Mám to 50 na 50 dálniice/vesnice 150+- po dálnici a po vesnicích skoro poctivě a spotřeba dle pc 7,1L to jde :))

Já už mám po ročním servisu a v pohodě. Výměna origo oleje,filtru a kompletní kontrola auta + prohlídka laku auta.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahojte, tak ja sa tiež podelím o náš zážitok s kúpou Mazdy v Kladne... 17.5.2018 sme podpísali záväznú objednávku na Mazdu 3. Jednalo sa o voľný skladový voz na ceste z výroby, ktorý mal byť dodaný na prelome mája a júna. Potom nám pani Karásková volala (29.5.2018) aby sme uhradili akontáciu čo sme aj hneď spravili.
Po 2 týždňoch sme od pani Karáskovej dostali email, že dodanie automobilu sa preťahuje a bude dodané do 3 týždňov. Po 3 týždňoch auto stále dostupné nebolo. Potom začala komunikácia s pani Karáskovou byť veľmi sporadická a nedostatočná. Nezdvíhala nám telefóny, neodpisovala na sms a e-maily.
Takéto podobné správy a emaily sme dostali ešte 5x a osobne sme tam boli niekoľkokrát.
Medzitým sme boli aj v Mazde v Prahe, kde sme sa dozvedeli, že výroba Mazdy 3 bola ukončená a bude nová trojka. Túto skutočnosť nám pani Karásková nepovedala aj keď sme sa jej na to priamo pýtali. Tak si viete predstaviť naše "nadšenie" . Rozmýšlali sme aj o odstúpení od zmluvy ale nechceli sme čakať na novú trojku, tak sme sa rozhodli že počkáme.
Auto sme nakoniec dostali v polovici októbra, ako bonus sme dostali predĺženú záruku a poriadač do kufra, ale tie nervy čo nás to stálo nám nikto nenahradí. Myslím, že s VGroup Kladno sme skončili...
 
Back
Top