romin
rodinný člen KLANu
- 692
Tomu nerozumím,nešlo by to napsat srozumitelněji??,5 ka mi niekedy ťažko "brala" a to som zvyknutý radiť rýchlo a z medziplynom .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tomu nerozumím,nešlo by to napsat srozumitelněji??,5 ka mi niekedy ťažko "brala" a to som zvyknutý radiť rýchlo a z medziplynom .
Nejsem odborník,ale v plně sinchronizované převodovce je meziplyn k čemu??Pokuď řadíš s meziplynem tak je problém s 6 na 5 ?
Proč bych to dělal,to jsem dělal když jsem přibližoval dříví z lesa.U osobáku nikdy.A zřejmě máme o meziplynu rozdílný názor.Při řazení dolů s meziplynem a nahoru s dvojím vyšlápnutím spojky ulehčuješ práci synchronům(synchronizačním kroužkům).
Ano,ale to znamená sešlápnout spojku-vyřadit-pustit spojku-dorovnat otáčky motoru s převodovkou-sešlápnout spojku a zařadit.Jestli to dělají závodníci tak to nevim.co se týká meziplynu, tak souhlasím s tímto :
Meziplyn (řazení s meziplynem) je způsob vyrovnávání otáček převodovky a motoru při řazení rychlostních stupňů, zejména dolů (podřazení). Tento postup se používal v minulých letech v nákladních i částečně osobních automobilech. Dnes se používá mezi závodníky. V osobních i nákladních vozech byl nahrazen synchronizací.
Konečně mě někdo podpořilAkorát na ty časi nerad vzpomínámMedziplyn by mal prebiehať asi takto: je tam 4, stlačím spojku a vyradím 4, pustím spojku, dám medziplyn stlačením pedálu plynu, potom stlačím spojku a zaradím 3. Aspoň takto som sa to naučil na vojne a takto som to potom učil záklaďákov. Hlavne na PV3S, T-815, BVP-1, T-72. Ach, to boli časy!