• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

Dobrá :) Návod je zde: https://www.mazda3revolution.com/threads/fixing-center-display-rattles.236732/

V servisu je to o lidech a ztrácet čas "dokazováním" nějakých občasných zvuků je někdy zbytečné. Reprák nebo zrcátko nějak nasimulovat můžete, ale občasný lupání? Těžko.
Lenže túto vadu opisujú všetci rovnako, takže jednoznačne ide o konštrukčnú výrobnú vadu. Palubovka poskladaná z viec vrstiev bude vždy viac a viac rezonovať je to fyzika...
 
Lenže túto vadu opisujú všetci rovnako, takže jednoznačne ide o konštrukčnú výrobnú vadu. Palubovka poskladaná z viec vrstiev bude vždy viac a viac rezonovať je to fyzika...
Ahoj, ozyva se mi drnceni od ridice a spolujezdece, neni to pokazne, nekdy jen jedny a po precteni diskuze tady plus zkusenosti z minula jsem taky "neodolal" a jel to reklamovat do servisu - samozrejme ze behem jizdy s technikem se nic neozyvalo, takze pesek, nebudou niz rozebirat kdyz nic neslysi, muzou to jeste vic poskodit, blal bla, ... mam se pry kdykoliv ozvat, tak jsem zvedav, ale rozhodne jim to neodpustim.
Doma jsem jeste prohlednul / proklepal oboje dvere jestli tam neni nahodou neco uvolnene a nasel jsem tohle, vim ze to neni ta pricinaa vypadato na chybu uz linky.
Jinak preci vsem co nejtizsi jizdu bez klepani.

IMG-4803.JPG IMG-4804.JPG
 
Mám dva týdny G122, 1.300 km. S palubovkou mám problém vrzání u skla v palubovce head up displeje. Vrzání se projeví, až po zahřátí auta a i na menších nerovnostech. Dále jsem zjistil, že z výroby je špatné těsnění pravých zadních dveří někde kolem okna nebo rámu dveří. Při rychlosti cca 90km/h jde slyšet i od řidiče hučení ze směru od těch dveří. Když jsem jel plnější, tak spolujezdec co seděl vpravo vzadu si při dálniční rychlosti stěžoval, že to byl až nepříjemný zvuk jak proudí vzduch dveřmi, tak to píská. Jinak je v interiéru ticho, takže všechno ostatní je o to více slyšet. Uvidím co mi řeknou v AP Brno, když budu chtít, aby s tím něco udělali.
 
Me navazuji plynule, ale pri zavirani okynka ridice sklo dost drhne. Je to dost neprijemny zvuk. Spasovani dilu moc dobre udelane nemaji.
 
Těsnění kolem těch dveří u mě vypadá takhle ... Mezi dveřmi je trochu "zub" je, ale zrovna tam vypadá těsní OK. Celkově mi to nepřijde moc pečlivě udělané. Při přitlačení na to těsnění, kde je stříbrná lišta, tak to dost pruží a asi i špatně doléhá. V místě, kde se dělí skla těch zadních dveří je i mezera u těsnění, ale nevím jestli zrovna to je ta chyba, ale na druhých dveřích to vypadá lépe, i když i tam to úplně nepřiléhá. Těžko říct kudy to táhne. Nechci předbíhat, ale jsem zvědavý nakolik to budou chtít řešit.
20191221_082540_001.jpg 20191221_082744.jpg 20191221_082558.jpg 20191221_082703.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
mensi dilenske nepresnosti tam vidim,ale nejsem si jisty,zda to pujde raklamovat.Urcite maji nejake kvalitativni tolerance,ale drzim palce.
 
Taky si nejsem jistý, ale při jízdě to jde dost slyšet, že je to těsnění někde na pravých zadních dveřích špatné, tak by mi to snad mohli vyreklamovat.
 
Zdravím zdejší komunitu! I já se přidávám s problémem ohledně rezonance (vrzání) vycházející z oblasti pod centrálním displejem. Rezonance se vyskytuje zejména za studena, a to při plynulé akceleraci těsně pod 2000 rpm (nejčastěji na trojku). Vrzání a další pazvuky vycházejí ze stejné oblasti při jízdě na nerovnostech bez ohledu na to, zda je auto již zahřáté. Občas jsou rovněž slyšet nepříjemné zvuky z oblasti předních dveří spolujezdce a rovněž od vnitřní strany B sloupku (v oblasti pásu) u řidiče. Příští týden jdu v Olomouci na garančku, tak sdělím, jak jsem pochodil.

Dále mám problém s tím, že při rovné jízdě směřuje volant mírně (ale nepřehlédnutelně) doprava. Týden po předání auta kontrolovali geometrii - v pořádku - s tím, že může být špatně namontován věnec volantu. V té době ovšem ještě neměli potřebné nářadí na opravu. Má někdo podobné zkušenosti?

Díky za reakce a hezký den.
 
Zdravím zdejší komunitu! I já se přidávám s problémem ohledně rezonance (vrzání) vycházející z oblasti pod centrálním displejem. Rezonance se vyskytuje zejména za studena, a to při plynulé akceleraci těsně pod 2000 rpm (nejčastěji na trojku). Vrzání a další pazvuky vycházejí ze stejné oblasti při jízdě na nerovnostech bez ohledu na to, zda je auto již zahřáté. Občas jsou rovněž slyšet nepříjemné zvuky z oblasti předních dveří spolujezdce a rovněž od vnitřní strany B sloupku (v oblasti pásu) u řidiče. Příští týden jdu v Olomouci na garančku, tak sdělím, jak jsem pochodil.

Dále mám problém s tím, že při rovné jízdě směřuje volant mírně (ale nepřehlédnutelně) doprava. Týden po předání auta kontrolovali geometrii - v pořádku - s tím, že může být špatně namontován věnec volantu. V té době ovšem ještě neměli potřebné nářadí na opravu. Má někdo podobné zkušenosti?

Díky za reakce a hezký den.

Ano, občasné vrznutí od centrálního displeje taky občas zaslechnu. A co se týče dveří, tak u mě jsou slyšet dveře u řidiče, někdy tomu pomůže, když stáhnu a vytáhnu okno. První garančka mě čeká až v létě, tak buď si to sedne, nebo se to "rozjede" ještě víc a budu chtít, aby s tím něco udělali.
 
Zdravím zdejší komunitu! I já se přidávám s problémem ohledně rezonance (vrzání) vycházející z oblasti pod centrálním displejem. Rezonance se vyskytuje zejména za studena, a to při plynulé akceleraci těsně pod 2000 rpm (nejčastěji na trojku). Vrzání a další pazvuky vycházejí ze stejné oblasti při jízdě na nerovnostech bez ohledu na to, zda je auto již zahřáté. Občas jsou rovněž slyšet nepříjemné zvuky z oblasti předních dveří spolujezdce a rovněž od vnitřní strany B sloupku (v oblasti pásu) u řidiče. Příští týden jdu v Olomouci na garančku, tak sdělím, jak jsem pochodil.

Dále mám problém s tím, že při rovné jízdě směřuje volant mírně (ale nepřehlédnutelně) doprava. Týden po předání auta kontrolovali geometrii - v pořádku - s tím, že může být špatně namontován věnec volantu. V té době ovšem ještě neměli potřebné nářadí na opravu. Má někdo podobné zkušenosti?

Díky za reakce a hezký den.
Neprehriava sTi pravé predné koleso?, môže mierne brzdiť pravé predné koleso a vtedy to zvikne ťahať. Predsa zle osadený volant????, to asi by z výroby nevypustili. ALE JEDNO JE ISTE TÚTO NOVU M3 TOTALNE SPACKALI, VELKE REKLAMY, SPORTOVY NOVINARI V PORTUGALSKU PODPLATENY A....A.....A..... VYSLEDOK MAME DOMA..... ZA TAKE TAZKE PRACHY..... Neviem si predstaviť čo to bude po 5 rokoch hlavne cez leto parkovanie vonku na slnku.... asi sa to cele rozsype..... Dufajme, že aspoň motoricky to vydrží... no neviem čo sparví rekuperácia, lebo niekedy sa to dosť prehreje ten Menič napätia....

Ano, občasné vrznutí od centrálního displeje taky občas zaslechnu. A co se týče dveří, tak u mě jsou slyšet dveře u řidiče, někdy tomu pomůže, když stáhnu a vytáhnu okno. První garančka mě čeká až v létě, tak buď si to sedne, nebo se to "rozjede" ještě víc a budu chtít, aby s tím něco udělali.
Suhlasim aj potvrdzujem mne tiež po 3 mesiacoch začalo vrzgat vo dverách vodiča, ďalšia seriová vada.... čo to tí Japonci použili za materiály ... ASI OŽIARENE PLASTY Z FUKUSHIMI, ALEBO PLASTOVY ODPAD Z FUKUSHIMY ZADARMO.... Ináč to nevidím. Takéto nekvalitné plasty nie sú ani v hračkárstve.... A ja som prešiel z VW do Mazdy (ale toto už nie je poctivý JAPONEC) ako naša jedna 17 ročná HONDA, tam žiadne vrzgania, všetko ako nové..... a len jediná vada po 15 rokoch výmena jednej LAMDA sondy za 70€.... VW zase má problémy s motormi nevedia odstrániť cvakanie, aj jazda na 2 valce je iný...
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak jsem zjistil, že ty pazvuky dveří u řidiče má na svědomí okénko - má trochu vůli a jak se tam to sklo hýbe, tak to dělá ten nepříjemný zvuk. Až pojedu na garančku (nebo svolávačku, viz zdejší fórum o svolávačkách), tak to zkusím reklamovat. Dám pak vědět.
 
Tak jsem zjistil, že ty pazvuky dveří u řidiče má na svědomí okénko - má trochu vůli a jak se tam to sklo hýbe, tak to dělá ten nepříjemný zvuk. Až pojedu na garančku (nebo svolávačku, viz zdejší fórum o svolávačkách), tak to zkusím reklamovat. Dám pak vědět.
Očistit a namazat vodící lišty
https://www.zbozi.cz/vyrobek/liqui-moly-3312/
Nebo kdyby jsi se dostal k tomuhle https://www.all4honda.com/en/oem-honda-shin-etsu-silicone-grease-universal

jestli si servisový typ tak neřeš a zajeď do servisu

Neprehriava sTi pravé predné koleso?, môže mierne brzdiť pravé predné koleso a vtedy to zvikne ťahať. Predsa zle osadený volant???, to asi by z výroby nevypustili. ALE JEDNO JE ISTE TÚTO NOVU M3 TOTALNE SPACKALI, VELKE REKLAMY, SPORTOVY NOVINARI V PORTUGALSKU PODPLATENY A....A.....A..... VYSLEDOK MAME DOMA..... ZA TAKE TAZKE PRACHY..... Neviem si predstaviť čo to bude po 5 rokoch hlavne cez leto parkovanie vonku na slnku.... asi sa to cele rozsype..... Dufajme, že aspoň motoricky to vydrží... no neviem čo sparví rekuperácia, lebo niekedy sa to dosť prehreje ten Menič napätia....


Suhlasim aj potvrdzujem mne tiež po 3 mesiacoch začalo vrzgat vo dverách vodiča, ďalšia seriová vada.... čo to tí Japonci použili za materiály ... ASI OŽIARENE PLASTY Z FUKUSHIMI, ALEBO PLASTOVY ODPAD Z FUKUSHIMY ZADARMO.... Ináč to nevidím. Takéto nekvalitné plasty nie sú ani v hračkárstve.... A ja som prešiel z VW do Mazdy (ale toto už nie je poctivý JAPONEC) ako naša jedna 17 ročná HONDA, tam žiadne vrzgania, všetko ako nové..... a len jediná vada po 15 rokoch výmena jednej LAMDA sondy za 70€.... VW zase má problémy s motormi nevedia odstrániť cvakanie, aj jazda na 2 valce je iný...
ROZPADNE SE TI ROVNOU NA ATOMY. Ještě že jsem tohle všechno tušil a nekoupil ho :watching:
Čím víc dílů ta palubka/tapec dveří atd... bude složená/secvakaná tím logicky víc bude náchylnější ke křupavým a vrzavým zvukům
 
Poslední úprava:
Zdravim, na pazvuky z přístrojovky jsem si už zvyknul. Levé předni dveře prestaly, ALE, začaly příšerné rány z pravých předních dveří, nedá se to poslouchat, i na volnoběh se to chvěje jako když drnčí sklo u traktoru při volnoběhu, lépe to popsat neumím :) Potom při nerovnostech to skutečně vydává rány, jako kdyby se tam pohyboval uvolněný kus skla. Přístrojovku beru, ale toto jim při příštím servisu neodpustím, i kdyby měli keců zase tisíc :)
 
Mám dva týdny G122, 1.300 km. S palubovkou mám problém vrzání u skla v palubovce head up displeje. Vrzání se projeví, až po zahřátí auta a i na menších nerovnostech. Dále jsem zjistil, že z výroby je špatné těsnění pravých zadních dveří někde kolem okna nebo rámu dveří. Při rychlosti cca 90km/h jde slyšet i od řidiče hučení ze směru od těch dveří. Když jsem jel plnější, tak spolujezdec co seděl vpravo vzadu si při dálniční rychlosti stěžoval, že to byl až nepříjemný zvuk jak proudí vzduch dveřmi, tak to píská. Jinak je v interiéru ticho, takže všechno ostatní je o to více slyšet. Uvidím co mi řeknou v AP Brno, když budu chtít, aby s tím něco udělali.
V servise jednoznačne trvať na vypísaní REKLAMAČNEHO PROTOKOLU. Servis si všetko odflákne, keďže sa im to nechce ďalej posúvať na MAZDU. Je to reklamácia, takže žiadať a trvať na vypísaní reklamačného protokolu. a do poznámky zapísať, že trváte na záväznom vyjadrení MAZDY nie prijímacieho technika on nie je oprávnený riešiť reklamácie. Prijímací technik je prijímací technik. To čo kecne je len jeho subjektívny názor. Ak áno nech to dá písomne s pečiatkou MAZDY...
 
No tak sa musím pridať s tým pazvukmi aj ja. Teraz v zime, keď sú vonku mrazy a jazdím po snehu to počuť najviac. Kým je auto studené tak silno počujem zvuky z B-stĺpika, odkiaľ si priťahujem bezpečnostný pás. Druhá oblasť je akési také cvakanie jemné odniekiaľ pred volantom mi to pripadá, že to vychádza. Počujem to vtedy, keď mám vypnuté audio. A najnovšie idú zvuky, aspoň mne to tak pripadá, zo stredového tunela vpredu.
 
No tak sa musím pridať s tým pazvukmi aj ja. Teraz v zime, keď sú vonku mrazy a jazdím po snehu to počuť najviac. Kým je auto studené tak silno počujem zvuky z B-stĺpika, odkiaľ si priťahujem bezpečnostný pás. Druhá oblasť je akési také cvakanie jemné odniekiaľ pred volantom mi to pripadá, že to vychádza. Počujem to vtedy, keď mám vypnuté audio. A najnovšie idú zvuky, aspoň mne to tak pripadá, zo stredového tunela vpredu.
Reklamovať reklamovať reklamovať. a vypísať reklamačný protokol.... nenechaj sa odbyť vyjadreniami prijímacieho technika. Mne ak nevypíše reklamačný protokol volám SOI ku (štátnu obchodnú inšpekciu). Neviem si prestaviť ako to bude vrzgať po 5 rokoch????..... pri predaji ak pôjde záujemca na skúšobnú jazdu, tak tam pustí rádio....
 
Back
Top