• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výměna turbodmychadla, poškození ložisek, upadlý nýtek klapky malého turbodmychadla

Seeyou

člen KLANu
33
Hlásím se jako dalsi majitel M6 2015, 2.2D AWD k výměně Turbodmychadla. Auto jsem kupoval před 11 měsíci jako 2.majitel a tech 20tis. km me fakt bavilo. Nyni 148000 Km
Auto je v současné době v liberecké Mazdě a já řeším následující otázky, na které bych vás poprosil o radu:

1. lze sehnat turbo levněji nez za uvedených 36tis bez dph? V servisu jsou ochotni namontovat turbo,ktere dodam sam. Má jít o SH0113700E

2. Jaká je pravděpodobnost, že se to stane brzo znova?

3. Prodat nebo neprodat? (Podle pojišťovny je v současné době tržní cena tohoto modelu 330 000,Což je ztráta 180 000 oproti pořizovací ceně vcetne ceny opravy turba)

17784043-C65C-4401-8881-73F2C2D8F9F2.jpeg
 
To by mne taky zajimalo. Sotva 150tisic km a turbo na vymenu? To neni normalni...
 
Cestou do Liberce po dalnici mi zacalo auto padat do nouzoveho rezimu. Diagnostika hlasila nizky predtlak turba. V servise mi nedokazali rict pricinu - jen,ze je to soucastka,ktera ma nejakou zivotnost.
 
Smarjajozef, kazda soucastka ma nakou zivotnost. Jenze u turbodmychadla se neocekava ze se bude v nakem intervale menit. Je navrhnuto tak, aby prezilo celou predpokladanou zivotnost auta.

Osobne bych nejdriv vymenil servis protoze mam dojem ze te chteji natahnout. Ty u nich vymenis turbo, a voni pak to tvoje "vadne" nekomu namontujou, protoze zjisti ze jde jen o nakou netesnost potrubi nebo jinou pitomost. Ale jestli je turbo opravdu vazne poskozeno, pak je nevyhnutne zjistit pricinu proc se to stalo! Jinak ti po case odejde i dalsi turbo...
 
Jinak v servise,kam jsem ted volal,mi sdelili,ze je na turbu jakasi vule a fyzicky ho doposud nevyndali,takze ani nevedi co s nim presne je.
 
Možné je všechno. Ani nevíme, jaké auto máš, kdyby sis to dal do podpisu včetně modelového roku, možná by se radilo lépe. :D
 
tak jedna věc je kolik si napočítala Mazda jako životnost auta;) Třeba je ta životnost turba 150k.
Stejně jako jsou "doživotní" náplně automatických převodovek a longtime intervaly výměny oleje.
Dělají se repase ty jsou levnější.
Když jsem měl bramboru tak ta měla biturbo a na ebayi byl typek co mu člověk poslal na výměnu turbo a dostal zpět repasované.
Nevím jestli se specializoval jen na BMW...
 
Možné je všechno. Ani nevíme, jaké auto máš, kdyby sis to dal do podpisu včetně modelového roku, možná by se radilo lépe. :D
Sundal jsem hadici od turba do intercooleru. Má kovové zakončení a v něm těsnící kroužek. Na jedné straně mi ho půlka chybí. Prošel jsem běžné prodejce náhradních dílů, ale nemají v nabídce. Prodává někdo takové specíalní náhradní díly?
 
Sundal jsem hadici od turba do intercooleru. Má kovové zakončení a v něm těsnící kroužek. Na jedné straně mi ho půlka chybí. Prošel jsem běžné prodejce náhradních dílů, ale nemají v nabídce. Prodává někdo takové specíalní náhradní díly?
Budeš asi muset do servisu a koupit tam, těsnění jsou položky v řádu stokorun.
 
Budeš asi muset do servisu a koupit tam, těsnění jsou položky v řádu stokorun.
Ted jsem mluvil se servisem Mazda. Na jejich výkresech je pouze daná hadice ale není tam jako náhradní díl ten těsnící kroužek. Takže jsou schopni dodat pouze tu hadici za cca 9000 Kč. Číslo dílu je SHY11322X. Snad existuje jiné řešení :-(
 

Podobná vlákna

Back
Top