• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výstražná hláška - Vehicle System Inspection Required + chyba 06DE00

Reddwarf

rodinný člen KLANu
824
Pomůže někdo s vyřešením téhle hlášky? Během jízdy se mi bez jakékoli další změny objevila tato hláška společně se symbolem trojuhelníku s vykřičníkem na palubní desce. Nic víc se neobjevilo, auto dál normálně funguje. Po zastavení a vypnutí motoru a následném nastartování hláška zmizela. Přesto mi to nedalo a auto jsem napíchl na diagnostiku, zde bylo vše ok pouze u chyb motoru byla zjištěna neznámá chyba - 06DE00. Neví někdo co tahle chyba znamená? A co je potřeba opravit? Díky za rady
 
A ještě jedna maličkost zjištěná po nějáké době ježdění - kontrolka se rožne po dosažení rychlosti 130 km/h...tedy při jízdě na dálnici nebo někde jinde kde se dá jet rychle. Do 130 km/h o závadě ani slechu ani když se točí motor...s tím to nemá souvislost
 
Ahoj momentalne resim ten isty problem a je to podpalena podlozka pod vstrekovacom. Tym padom vznikne karbon pod ventilovym vikom ktory spadne dole do olejovej vane a upcha sitko. Preto je v istom okamihu nizky tlak oleja. Pokial som jazdil velmi jemne a nevytacal nad 2200otacok a jazdil do 100km/h tak sa chyba neobjavi. Objavila sa mi pri zaradenej petke a plnom zosliapnuti plynoveho pedalu. Urcite nejazdi dalej. Budes musiet dat dole olejovu vanu a pozriet sitko. Ak je zapchate tak von vstrekovace a ventilove viko. Pridam sem foto ak mi to pojde.

Foto
20181119_150214.jpg 20181119_142745.jpg
Karbon v olejovom sitku.
20181116_134449.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Díky za odpověď - ikdyž to tak původně nevypadalo, tak jak to popisuješ je velmi pravděpodobné, že se jednalo o tento problém, jelikož po dojetí na svolávácí akci do mazdy,která teď probíhala jsem na autě měl přesně takhle popsané a nafocené stavy trysek a sítka. Naštěstí akce přišla právě včas a vše bylo vyměněno a opraveno....no uplně se děsím jak by to dopadlo kdybych se o té akci nedozvěděl nebo kdybych na to kašlal v domnění že jde o banalitu s elektrikou. NAštěstí jak už jsme tu řešili v jiném vláknu....oprava je za námi, hláška se už nevyskytuje a snad už ani karbonizace a špatné podložky a další věci na motoru pro tentokrát nehrozí...každopádně pro všechny kdo tenhle problém mají doporučuji opravdu rychlou návštěvu a kontrolu servisu - a to jen na okraj -olej měním pravidelně po 10tis, hlídám si teploty a tlaky , včetně vypalování filtru DPF přes mobil (CAR CONTROL) a diagnostickou zástrčku a nejezdím jako řidič slečny Daisy.
 
Back
Top