Amos Zamba
člen KLANu
- 35
Zkusím tu záslepku EGR a uvidím. Teď, jak jsou ty vedra, tak se mi zdá, že to škube čím dál víc. SCV ventil mám nový, vyčištěno EGR a pořád to škube.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mám najeto 150 tis což se mi osobně zdá docela málo na turbo, které taky dochlazuji. Je suchý a hadice nevím. Diagnostika kód netuším, jen mi borec řekl, že mu to ukázalo nízký tlak v turbu...origo diagnostika u Mazdy min trojku, takže tam jsem nebyl Teď jsem ve fázi testu, takže jsem natankoval lepší naftu a prolil to aditivem. Po ujetí pomalu celé nádrže, při ostřejším stylu jízdy se mi zdá lepší, necuká a lépe tlačí...Poté ještě zkusím vyčistit EGR a uvidí se...jinak zatím díky Tak snad to bude oukej
Zdravím...natankoval jsem tam toto http://www.automotochemie.cz/41-cistic-vstrikovacich-trysek-355-ml-na-132-litru-nafty.html a pak jsem vyčistil EGR a zatím vše super!Jaké aditivum jsi tam dal?
Také nedám na p.Mikuše a jeho kluky z Palkovic dopustit.Takže auto se mi vrátilo z servisu z Palkovic. Skoro jsem ho nepoznal (po motorické stránce). Auto je úplně tichoučké (už si ho lidi nepletou s traktorem) a jízda je jedna báseň. Zatím ani zaškubnutí (musím to raději zaklepat, před tím se s ním skoro nedalo jezdit). Zaslepili mi EGR, vyčistili váhu vzduchu a zkalibrovali vstřiky. Prý byly úplně rozházené. Mám najezdit cca 2000km a pak dojet na kontrolu vstřiků,pokud se opět rozhází tak budu muset koupit nové (asi repasy). Ale zatím totální spokojenost. Moc děkuji Pánům automechanikům z Palkovic. Všem servis doporučuji.
Ahoj na kolik te to vyslo?a uz se to potom neobjevilo?me se ted jednou za cas za studena deje to stejneJak píše @Natural, došlo k čištění celé palivové soustavy včetně nádrže, výměně palivového filtru (ten původní propouštěl vše krom nafty - Bosch) a druhého SCV ventilu. Nafta byla špatná ale jsou dvě možnosti proč to tak bylo. 1. Nekvalitní nafta - tankoval jsem Vervu na benzině. 2. Podle rady jsem zkusil přidat do nádrže aditivum, což ale mohlo uvolnit usazeniny v nádrži a jelikož filtr nefiltroval, tak se bordel dostal až do SCV ventilu.
No ja ti Nevim.ja jsem nechal skontrolovat a projet auto v palkovicich dva tydny zpatky a řekli ze je to v top stavu no a jak jsem odjizdel tak mi to zase parkrat skublo.taky jsem si myslel ze to je bud moji nohou nebo si to sugeruju.ale poznam kdyz se auto chova jinak.akorat je zajimave ze se to deje jednou za cas a nedela to pořád.No v Plakovicích jsem platil cca 10tis. Radsi nepočítám ještě to co jsem platil v Mazdě. Občas mám pocit že to zase poškublo, ale jen já, tak je to možná tím že už to škubání vyhledávám.
Rozsvítí se kontrolky kontroly trakce a pal. emisního systému. Po najetí určitého počtu km kontrolky přestanou svítit a chyba se uloží do paměti.Nehodí auto do núdzového režimu ?
NA strane č.2 - SCUD píše že má zaslepený ventil. Tak neviem či je to pravda.Nevěřím, že by ještě dnes takovou hloupost někdo dělal? Sám píšeš, že ti to u předchozího vozu dělalo neplechu. Celý systém je na existenci EGR nastavený...