Adam_kre
člen KLANu
- 36
Ahoj všichni. Asi před dvěma měsíci jsme s přítelkyní koupili M6 GH, 2,0 MZR-CD, najeto 194 000 km, r.v. 2008 z Belgie po prvním majiteli. Serviska je úplná od 0km. Když jsme ji koupili, zajeli jsme do Mazdy přepsat servisku, chtěl jsem vědět jak je na tom EGR, DPF a stav vstřikovačů. Vstřiky, podle technika, nebyly nejhorší, ale ani ne nejlepší, ale určitě ne na opravu. DPF bylo prý ok, hodnotu mě technik ukazoval 5g/L. Shodou okolností jsme tam museli hned nechat vyčistit EGR, takže ten je v cajku. Dále pak technik přenastavil vstřikovače.
Po celou dobu se potýkáme se spotřebou 7,0 - 7,5 l/100km a to se snažíme jezdit EKO a dále při rychlostech nad 110km/h je auto dost líné. Protože u pravého kola něco syčelo, přisuzoval jsem velkou spotřebu a lenost děravému sání. Rozdělal jsem podběh a ano byl prasklý intercooler. Ten jsem vyměnil za nový. Jenže se nic nezměnilo. Stále spotřeba přes 7 litrů a auto snad jede na dálnici ještě hůř než jelo.
A teď Vás moudré Mazdaře prosím o radu. V průběhu tohohle týdne načtu diagnostiku a hodím sem screen, ale předběžně co mě může čekat? Někde jsem četl že váha vzduchu a někde zase lambda sonda, ale pak už nikdo nepíše jestli to opravdu bylo tím nebo ne. Díky moc za každý příspěvek.
Po celou dobu se potýkáme se spotřebou 7,0 - 7,5 l/100km a to se snažíme jezdit EKO a dále při rychlostech nad 110km/h je auto dost líné. Protože u pravého kola něco syčelo, přisuzoval jsem velkou spotřebu a lenost děravému sání. Rozdělal jsem podběh a ano byl prasklý intercooler. Ten jsem vyměnil za nový. Jenže se nic nezměnilo. Stále spotřeba přes 7 litrů a auto snad jede na dálnici ještě hůř než jelo.
A teď Vás moudré Mazdaře prosím o radu. V průběhu tohohle týdne načtu diagnostiku a hodím sem screen, ale předběžně co mě může čekat? Někde jsem četl že váha vzduchu a někde zase lambda sonda, ale pak už nikdo nepíše jestli to opravdu bylo tím nebo ne. Díky moc za každý příspěvek.