Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Váhu vzduchu, vstřiky byly na seřizovací stolici, Turbo bylo na seřizovací stolici, DPF bylo na diagnostice - resume jako nový, kontrola rozvodů, nová lambda. Popis chování teď: Jedu plynulou jízdou 90km/h mám cca čtvrt plynu. Chci tomu šlápnout - dám plnej. Okamžitě auto zareaguje přenastavením předvstřiku i mírnou akcelerací ale není tam zátah. Turbo natlačí 2,4 baru (po odečtení 1,4baru) okamžitě, ale jednotka tam prostě nedá naftu a nebo ji dá v nesprávnou dobu. Graf z brzdy jsem už sem dával a tam je vidět že má o 100Nm méně. :/
Nedokážem veštit z kryštálovej gule. Kompresiu si meral ?Ano, to by měla. Ale tak mi řekněte čím to, že u nás to tak není? Vstřiky byly ozkoušený, podložky vyměněný, lambda vyměněná a všechno zůstalo bez změny. a k tomu když jde motor na volnoběh tak se chvěje celé auto jak vibrátor. Ale silenblok by měl být dobrý.
Zdravím Vás všechny sledující.
Zdá se, že problém je vyřešen. Přibližně od začátku července do začátku října nebyly žádné změny v chování motoru a auta. Spotřeba byla okolo 6,7 l/100km a moc to nejelo. Ale na začátku října se začlo něco dít. Auto začalo víc tahat. Korekce vstřikovačů se z hodnot -100 +/- 5, sami přenastavily na 55 +/- 5 a spotřeba se snížila na 6,2 l/100km. Teď v neděli jsem chodil kolem auta a všimnul jsem si, že kostra, která vede z pravého uložení tlumiče k silenbloku motoru (u rozvodů) je trochu zkorodovaná. Tak jsem ji odmontoval, kontakty jsem očistil, nastříkal konzervačním sprejem a namontoval nazpátek. Pak jsem ještě pohnul s kablíkem, který vede k váze vzduchu (změnil jsem jeho trasu asi o 10cm, posunul jsem ho jinam) a výsledek? Asi dvě hodiny po tomto zákroku jsme jeli ze Žďáru nad Sázavou do Prahy. Hned jsem si říkal, že to jede ještě lépe než před tím a u Humpolce jsem zkusil vynulovat spotřebu. Při příjezdu na kraj Prahy palubák ukazoval hodnotu 4,9 L/100km a po průjezdu Prahou k baráku to ukazovalo 5 L/100km. A pánové, to auto letělo po dálnici, jak když ho z děla střelí. Takže fakt nevím, co se tam mohlo stát a ani nevím jak dlouho ta změna k lepšímu bude trvat. Uvidíme, až pojedeme teď v pátek zase domů, za kolik a jak pojede.