• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AMH - Olomouc

Zkušenost se servisem AMH mám


  • Celkem voličů
    12

shr3k

správce
Člen týmu
6 222
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.
 
Bol som tam aj so svojím autom M6 GY a aj s firemnou CX7. Za mňa veľká nespokojnosť a som rád, Že už tam nikdy nepôjdem.
Nebudem menovať presne problémy, ale zhrniem to.
Cena autorizovaného servisu samozrejme vysoká. Použitie mojich dielov na odskúšanie na inom aute, urobnie úkonov nad rámec požadovaných a chaos v sklade(zle vyskladnené súčiastky). Požadoval som po prehliadke rozpočet, samozrejme, že všetko opravili a informovali ma o cene
 
Za mě zase musím říct že bezproblémová komunikace i dohoda. Dělal jsem rozvody : v Ostravě cena 17tis předběžná bez gufer na kliku a vačku, v AMH 10800,- se vším všudy.
 
Poslední úprava:
Svolávací akce na výměnu plynových vzpěr - AMH Olomouc

Objednání - bezproblémové!

V den příjezdu jsem se dostavil o 30min dříve. A zaparkoval ze zadní strany (tedy vjezd přímo k mechanikům) Zde šlo vidět, že tempo práce je opravdu uvolněné. Žádný ruch ani hluk od prováděné práce. Na hale jsem zahlédl pouze dva mechaniky. Auto zde nechávám a jdu za příjmovými pracovníky. Seděli zde 3 lidé. Hezky jsem pozdravil jako slušně vychovaný člověk. Podívali se na mě co že tam jako otravuji. Odpovídám se všemi detaily, že jdu na svolávačku, že bych rád vyměnil plynové vzpěry. Pán nepřehlédnutelně protočil oči a že mám jít za kolegou zcela na kraji a záležitost se mnou vyřeší.

Po usednutí si pán rýpnul, že jsem tam o 30min dříve a že si na výměnu tedy jako počkám, že tam má dvě auta přede mnou. Říkal jsem, že vše chápu a budu trpělivý. Při předání klíčů jsem informován, že za hodinu by to mělo být. Kouknul jsem ještě na nové vystavené modely a šel jsem pryč. Při odchodu ale koukám, že mé auto již zajíždí do servisu, tak to bude rychlovka. Po krátké 10min procházce se vracím zpět do servisu s nadějí, že auto bude brzy připraveno k vyzvednutí. Po malinké chvíli čekání skutečně mechanik auto veze do přední části servisu a hází klíčky na stul příjímacího pracovníka, který tam ale teď nebyl. Někam si odběhl. Po 10minutách čekání jsem se dotázal zda mi může někdo ze zbylých předat auto abych mohl jet, jelikož auto vidím již připravené. To se na mě pán až skoro rozzlobil, že tam není od toho, aby řešil všechno a že to musí řešit původní příjímací servisní technik. Po dalších 30minutách čekání se dostavil původní přijímací technik. (nemohl jsem si nepovšimnout asi 10cm díry v jeho košili na zádech) Ihned jak pán přišel, tak zvedl klíče ze stolu a že tedy můžu jet. To jsem tedy nechápal na co jsem čekal půl hodiny, když nechtěli ani podpis. No nic, nepříjemnou poznámku jsem spolkl a vyrazil do 80km vzdáleného bydliště.

Doma mě však čekalo nepříjemné překvapení. Po otevření kufru v místě uchycení vzpěr odřený a opadaný lak. Toho jsem si původně nevšiml a těžko jim to budu nyní dokazovat. Pravděpodobně se použilo nějaké nesprávné nářadí a jak se mechanik snažil vzpěry z kloubu vyrvat, tak se zapřel něčím ocelovým přímo o dveře. Odřený a upadený lak ve velkikost 3x2cm + promáčklý plech.

No origo servis! :)
 
Okamžitě reklamovat. Podle toho, co píšeš, potřebují zpětnou vazbu jako sůl. Tady si můžeme postěžovat, ale jediná cesta k nápravě (v téhle věci i obecně) je, nenechat to být.
 
Souhlas, hned jet zpět a reklamovat, nejprve slušně a když budou kopat tak zostra.To je nehoráznost !!! A taky nafotit a poslat do dealerovi do Prahy, ať vědí jak jejich servisy pracují.
 
Protože píšeš, že to máš 80 km, tak bych to opravdu nejdřív nafotil a poslal s reklamací e-mailem vedoucímu servisu nebo majiteli. Případně ještě telefonicky domluvil návštěvu, abys tam nejel zbytečně. Je třeba, aby byl přítomný vedoucí pracovník, který je kompetentní tohle vyřídit.
 
Odpověď z AMH:


“Dobrý den,

děkuji za zaslané fotografie. Mechanik mi potvrdil jak se montáž provádí a toto opravdu nemohlo vzniknout tím, že se mění vzpěry. Děkuji za pochopení.

Hezký zbytek dne”

Ještě pro info posílám foto. Tak se držte.
Já jsem se rozhodl to nechat plavat.BC5206EF-35A1-45B2-BFEF-DD63C49016A9.jpeg
 
Jelikož vzdálenost škrábanců mezi sebou odpovídá pojistce co je na vzpěře (dle fotky), tak to vypadá jako by zapomněli vzpěru zacvaknout, měli jí tam jen položenou a zabouchly vrata. To pak mohlo udělat ten důlek + ty škrábance. Jen teorie...
 
Poslední úprava:
Dobrý den,
děkuji za zaslané fotografie. Mechanik mi potvrdil jak se montáž provádí a toto opravdu nemohlo vzniknout tím, že se mění vzpěry. Děkuji za pochopení.
Hezký zbytek dne
To je dobrý vocas. Na to bych odpověděl: Ne ty vole, jakmile jsem dojel domů, tak jsem šel, vzal šroubovák, udělal tam dvě rýhy a ještě do toho bouchnul kladivem, aby to bylo echt gold a já měl o zábavu postaráno. :rolleyes: Kterýpak z těch borců ze sebe udělal klauna? Ten napravo, uprostřed, nebo někdo jiný?
 
Za mně také negativní zkušenost.
Objednával jsem zákazníka, který má od nás auto na servis v rozšířené záruce, protože jsem ho nechtěl tahat 250km k nám.
Tak tam volám, že ho potřebuji objednat na výměnu toho a toho a že má auto v rozšířené záruce a bude se to řešit práve na tu záruku, kde je 60% spoluúčast za materiál.
Pán říká: máme volno příští měsíc 20., ale musíte napsat email tam a tam. Říkám, tak to objednejte a já jdu napsat mail.
Tak jsem to sepsal emailem s přiloženou kopií TP a dokladem k záruce a opět jsem upozornil na to, že se bude jednat o záruční opravu a zmínil i termín, na který jsem se objednal po telefonu a ať mi to tedy pro jistotu ještě potvrdí.
Asi po 2-3 dnech bez odpovědi píšu opět mail, že se připomínám. Když asi týden nikdo neodpověděl, zvedl jsem telefon a volám.
Zřejmě jiný pán říká: jóoo, to já neřešim, to musíte s kolegou a ten tu teď neni, tak zavolejte jindy.
Tak jsem zavolal jindy...

Asi po cca 10dnech jsem se konečně dovolal někomu, kdo o mě věděl. A ptám se, jestli s tím tedy počítaj. A pán říká: vydržte, podívám se do počítače....nooo, objednaný ale nejste. A kam jste to posílal? Joooo, na tenhle mail, no tak to je špatný....

Tak to už do mě vjel trochu vztek a lehce zostra jsem na něj spustil, ať si tam udělaj pořádek a jestli ten mail nikdo nečte, ať ho odstraní z webu a neříkaj nikomu že tam má psát a že teď všichni vypadáme jako blbci, včetně nás, jako prodejců, ať s tim koukaj něco udělat.

Tak se asi trochu chytli za nos a že prý máme s autem dorazit (podotýkám, že šlo o výměnu stahovačky, což je práce asi na 30min max).

Během veškeré komunikace jsem vždy zdůraznil, že fakturovat to budou nám, jako prodejcům a né pánovi s autem. Pán na druhé straně říká, že je to složité a že to možná vymyslí nějak jinak. Říkám ok, udělejte si to jak chcete, každopádně je potřeba se dopředu domluvit, pokud to bude mít zaplatit pán na místě.
Nikdo se s ničím neozval a za pár dní pošlou fakturu na plnou částku, kde samozřejmě nezohlednili tu rozšířenou záruku.

Jde o prd, částka lehce přes 3tis. a lepší by bylo to zaplatit, než s tím ztrácet čas, ale vzhledem k tomu, jaký to jsou ignoranti, je to nechám dořešit na tu záruku ?

A perlička na závěr...přide mi od nich odpověď: "... je to pro nás akorád "zátěž" administrativní a za prd hrušek... :((("
Doslova zkopírováno.

Je mi jasné, že je to sere, ale měli říct rovnou: pane, na rozšířenou záruku kašleme, zaplatíte si to komplet ?
Normálně bych na tím i mávnul rukou, ale vzhledem k tomu, kolik mi jejich ignorantsví sebralo času, jim to chci trochu vrátit ???
 
Back
Top