• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autíčkář.cz - Mazda CX-3 stárnoucí bestseller

Objektivně když se podívám na cena/poměr /výkon a vycházím z toho že jsem jezdil se všemi modely Mazdy, tak mi CX3 vychází jako neúměrně dráha a to zahrnuji slabší komfort a malý prostor. Moje finanční prostředky mi poskytli M3 která mi vyhovuje ale pokud bych neměl rozpočet limitem tak sáhnu po M6.
Cx30 je sympatická ale prostor vzadu a v kufru podobný trojce. CX5 znám nejméně a nemohu moc posoudit ale ta bude taky fajn. U M6 je celkem zklamáním slabý prostor vzadu. Ten je obecně u všech Mazd díky dlouhým svodum. Naopak to auto zachraňuje výborným pozitkem z každé jízdy. V tomto segmentu se hledá těžko lépe jezdící auto pro lidi co mají cit pro řízení a rádi řadí a užívají si okrsky. Za mě by stačilo zapracovat na odolnejsim laku, lepších brzdach z výroby a lepším odhlučnění. A co mě mrzí obecně... Že dnešní auta mají ziletkova okna a okolní krajinu vnímáte mnohem méně intenzivně než ve starých vranach... Je to takový tank s pruhledy... Ale celkově mě Mazda hrozně baví a těším se na každý výlet či jízdu hlavně kvůli času stravenym za volantem.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Testeři aut jsou různí a je až úsměvné, k jakým protichůdným závěrům někteří dochází. Daniel Borský z webu autickar.cz (název článku Mazda CX-3 Skyactiv-G121: Stárnoucí bestseller, 16. února 2021) klade v úvodu svého článku otázku, zda má otestovat CX-3 "za trest za to, že nevydávám své články včas..." - zvláštní úvod testu automobilu. Konstatování "Designově CX-3 asi ničím nepřekvapí. Za prvé je na trhu šest let a za druhé vypadá prostě jako Mazda." Ano, Mazda vypadá jako Mazda, Škoda vypadá jako Škoda, Hyundai vypadá jako Hyundai, atd.! Hodnocení interiéru je tak subjektivní, že snad subjektivnější ani nemůže být: "Celý vnitřek je takový trochu ponurý, chybí mu ozvláštnění." Ponurý?, tedy depresivní, deprimující, skličující, bezútěšný - no to snad ne. A překvapivá je poznámka Daniela Borského k velikosti interiéru "...prostornost je zcela objektivní měřítko. A v tomto ohledu na tom CX-3 není vůbec dobře." Překvapivý objev: malé auto má malý interiér, zato třeba takový autobus, ten má správně velký, takto to vyznívá. A následuje popis charakteristiky motoru: "Ano, dvoulitrový Skyactiv má krásnou reakci na plyn, jakou u downsizovaného turbomotoru nenajdete. Hladce se vytáčí, spolupráce s klasickým hydro automatem je příkladná..." a hned na to autor testu udělá obrat o 360 stupňů a a sdělí opačný závěr: "Narovinu říkám, že projev tohoto dvoulitru mě nebavil." a "Nedokážu se smířit s nedostatečným vnitřním prostorem, nesedl mi ani motor." Tak tedy motor sedl nebo nesedl, můžete si vybrat. Zdá se, že autor článku sám neví. A završení testu je už k smíchu: "Musím však říct, že zvenku vypadá auto stále velmi dobře a užíval jsem si i radostný jízdní projev."
Tak fajn, super vyústění negativního testu. Takže CX-3 nakonec v pořádku, řidič má radost z jízdy a žádné deprese.
Prosba na redakci webu: prosím o větší odbornost autora testu, více objektivity a méně protikladných tvrzení. Takto je vyznění "testu" skutečně směšné.
 
dneska píše články každej s dírou do zadku. tady ten dokonce za trest...
jestli si takovýhle auto koupí někdo, kdo tam začne rvát autosedačky a bagáž, nebo si myslí, že v tom bude vozit čtyři dospělý a očekává komfort, tak je úplnej debil. stejně tak, jestli si myslí, že když to má motor s dvoulitrovým objemem, že to musí trhat asfalt. každej recenzent by měl nejprve pořádně přemejšlet o tom, na koho a na co je auto zacílený, pak se svézt a pak psát...
třeba tady je to daleko intelegentněji a taky víc autíčkářsky pojmenovaný všechno:
 
Back
Top