• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto BALVIN MOTOR - Brno

Zkušenost se servisem Auto BALVIN - Brno

  • jen pozitivní

    Hlasy: 12 46,2%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 12 46,2%
  • neutrální

    Hlasy: 2 7,7%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    26

GyulaHU

nový člen
15
Mám pozitivni zkušenost s autorizovaným servisem auto Balvin Brno. Měnili mi spojku,vodní pumpu po koupi mojí CX-7. Vše OK. Pak jsem u nich řešila servis klimatizace,také v pohodě.Pak mi dělali geometrii zadní napravy,která byla komplikovaná kvůli zatuhlému šroubu.Jezdím tam i na výměnu žárovek v parkovačkách,které už se normálně vyměnit ani nedají,mění mi i olej. A vytáhli hrobníkovi z lopaty i moji 626 gf,když ji odešla váha vzduchu a nikde jinde si s tím nevěděli rady. Jsem tam spokojená a auto vždy přijímá vedoucí servisu pan Dočekal.
 
Já mohu také říct,že pozitivní zkušenost.
Přijímací technik - pan Dočekal je osoba na svém místě,mazdy dělá dlouho
Časová flexibilita - díky tomu,že neměli problém mě vzít,kdy jsem ja potřeboval (autopalace brno je tragické,ale za to může technik)
Cena - 610,- + DPH (Autopalace 520,- + DPH na starší auta 4let)
Odvedená práce - mohu doporučit
Negativum - udělána kontrola karoserie úplně zbytečné, jelikož musí být k výročí registrace auta (2 roky jsem to neměl kontrolované - takže stejně záruku na karoserii nemám) Jinak auto je bez koroze.
Auto bylo umyté a povysávané, to v Autopalace Brno nebylo nikdy.
Kdyby v Autopalace mě nechtěli objednat až na půlku července,tak bych k AutoBalvín ani nejel.
 
ja som tam jazdil zo zaciatku s 626, ale so starym autom to uz moc nema cenu, lebo ceny su tam dost vysoke, do autorizaku by som jazdil tak s 5 mozno 7-rocnym autom max
 
S tím se dá souhlasit,ale i nesouhlasit. V současné době, kdy si můžeš přinést vlastní materiál,tak je to cenově podobné jak kdekoli jinde. Např. mě 220000 kilometrová servisní prohlídka vyšla včetně oleje na 4000,- (a to tam byla navíc naúčtovaná kontrola karoserie za 500,-, v ceně byla geometrie a na mé přání vyměněna brzdová kapalina). Jediné co jsem dodal byl originální olej. A teď kvízová otázka- na kolik tě vyjde prohlidka v nezávislém servise?
 
hm tak to neviem, s tym starym autom som chodil do servisu az ked sa nieco pokazilo, predpokladam ze v neautorizovanom servise nemaju asi nejake procedury co vsetko sa kontroluje pri servisnej prehliadke, takze by to asi ani nebolo tak podrobne
 
Neznačkový servis si může, ale nemusí kupovat know-how od výrobce, takže je to hlavně o důvěře a schopnostech techniků a mechaniků.
Jestli souhlasej s donesenými ND je na jejich dobré vůli, protože taky z těch marží žijou...;)
 
Plánujem dnes odviezť k Balvinovi svojho žltého klingona. Potrebuje vykalibrovať vstreky, nastaviť ventily a skontrolovať silent bloky na motore.
No mám k tomu dotaz. Podľa ich stránok to vyzerá tak, že robia už len Hyundai. Tak ako to je? Majú aj inú prevádzku ako je tá pri Kauflande v Královom poli ?
 
Ano funguje bez problemu a je to autorizovany servis Mazda.ano je to ten v Kralove poli vedle Kauflandu.
 
protože např. rozvody se dají v tomto případě udělat za hodně dobré peníze.

Hm, toto ma zaujalo, som s MPS3 (gen2) pred vymenou rozvodov a v autorizovanom by ma to stalo 20 tisic Kc. (podla manualu by sa rozvody mali menit pri 180 tisic KM, no lenze ma len 4 roky). Ale s tym nema asi nikto skusenosti s rovnakym autom, alebo ma? :D
 
s čím? šak sa mení podľa toho, čo nastane skôr. Či najazdené km alebo doba na výmenu
 
S vymenou rozvodov v mps 3 druhej generacie.. osobne nepoznam nikoho s najazdom 180 000 km aby tu vymenu rozvodov podstupil, takze hladam co a ako, nech sa neokaslem :)
 
Jestli ten řetěz nerachtá a při startu studeného motoru to nevyluzuje nějaké pazvuky, tak bych rozvody neřešil. V jednom servise chtěli 20tisíc (bez DPH) jenom za pitomý variátor.
 
Tak po 240000km prohlídce, práce super, přístup Ok, nemůžu říct půl slova. Jediné, co tak nejsou v programu Mazda Fair Service a celkově i ceny běžných originál dílů jsou dražší jak třeba Autopalace. Ale zase mi to tam připadá profesionálnější jak v Autopalace Brno.

Auto bylo povysávané i umyté. Vyčištěně brzdy (doporučená výměna předních kotoučů - jsou ještě původní) a promazané spodní rameno (trochu vrzalo). Vyměněny všechny filtry.

PS: u Autopalace by cena za materiál byla cca o 3000,- nižší.
 
Ahoj, hledám náhradu za servis AMH v Olomouci, kde nejsem spokojen s přístupem servisu a po přečtení různých diskuzí nejsem sám, tak hledám náhradu, servis by měl být co nejblíže Olomouci. Mám zakoupenou novou Mazdu 3 a řeším nějaké problémy nejdříve s řazením, teď s kulisou řazení a nějaké další drobnosti, ty už ne v rámci záruky. Nejvíce pozitivních zkušeností jsem se dočetl právě s Auto Balvin Brno, dříve prodávali i Mazdy, ale teď dělají dealera a servis Hyundai, tak nevím, jestli do toho jít. Cenu za servis moc neřeším, potřebuji, aby tomu servis rozuměl a práce byla provedena kvalitně. Jak je to ve srovnání k Auto Palace Brno? Vybírám mezi těmito dvěma. Děkuji za odpověď.
 
O Auto Efektu Zlín jsem tady právě nečetl moc dobré reference, proto jsem vzal v úvahu Brno, do kterého navíc jednou týdně dojíždím za prací, ale klidně i ten Zlín, je mi to jedno, hlavně potřebuji dobré reference.
 
Jedna špatné reference od uživatelky Zuzany nepřeváží zbytek kladných. I já jsem spokojeným zákazníkem Auto Efekt. ;)
 
OK, tak ještě otázka, jak je to s přijímacím technikem v Auto Efekt, dá se s ním normálně jednat, vše vysvětlí, rozumí tomu? Právě v tomhle jsem narazil v AMH, neochota, hrozné jednání, nerozumí tomu.
 
Back
Top