• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTO EFEKT - Zlín

Zkušenost se servisem AUTO EFEKT Zlín mám


  • Celkem voličů
    59
Co všechno ti dělali a kolik si platil? Mně na Kladně dělali kontrolu karoserie za 800 Kč:mad: celkem asi 4400 Kč.
 
Olej a filtr, seřízení světel, seřízení zavírání kufru, kontrola plechů plus další kontrolu jako brzdy, podvozek, hadicky, atd... cca 3900,- není co vytknout. V papírech je vše vyplněno. Zda to opravdu kontrolovali samozřejmě nevím, nebyl jsem u toho. :)
 
Olej necháváš mazdí 0w-20 nebo si taky přešel na Castrol jako většina tady z klanu? Já tam zatím nechal tu jejich 0w-20, mám nájezd 8000 km za rok tak to neřeším.
 
Na účtence mám Original oil ultra 5W-30. Vůbec jsem neřešil jaký olej, takže co dali, to tam je.
 
Minulý týden jsem navštívil tento servis. Jel jsem na základě kladných referencí až z Plzně. Potřeboval jsem pouze pravidelný servis ve 180k a výměnu náplní v ATM převodovce, předním a zadním diferenciálu. Byl jsem naprosto udiven přístupem, jednáním a komunikací se servisem, který byl o dvě úrovně výše, než v případě autorizovaných servisů v Praze a Plzni. Cena za provedené práce byla cca poloviční, oproti nabídkám např. servisu CarStar, Auto Jeremiášova, nebo Aspekta Plzeň... Tomuto servisu dávám 10/10. Pouze je mi líto, že pokud chci férové jednání a ceny, musím ujet 800 km...
 
V pátek jsem si vyzvedl auto.Výměna oleje v převodovce,skla předních světlometů,technická,rozhýbání brzdičů,komplet brzdy.Vše splněno-jednaní super.
 
Dneska plánovaná výměna oleje a neplánovaně mi Zdeňa vyměnil přední patrony airbagů řidiče a spolujezdce v rámci svolávačky.;) Za mě zase super.
 
Včera jsem si tam nechal dělat upgrade na Android Auto. Ceny mají dobrý. V Brně po mně chtěli 6500 a tady si vzali jen 5400. Se službama už ale spokojenej nejsem. Upgrade se podařil a AA funguje dobře. Nevadilo mi, že borcovi zapadl šroubek, kam neměl, a pomalu půl hodiny ho tam hleda a rozdělal kvůli tomu hromadu věcí. Občas se to prostě stane. Na druhou stranu se tím zvyšuje riziko, že někde něco uděláš špatně, zlomí packu ap. když rozdělává tolik věcí. Vadilo mi ale, že se ani pořádně neumyl a zasral mi kožený bílý sedačky a dnes si je musím jet nechat od někoho vyčistit. Vadí mi lidi, co nejsou precizní a věci nedomýšlí a nedělají pořádně. Když jsem odjížděl, všiml jsem si, že mám ještě uvolněnou loketní opěrku, tak jsem tam musel letět znovu. To mi taky až tak nevadí, ale ty sedačky, to mě vážně vytáčí. Mám hrůzu z toho nechat nějakýho mechanika se mi hrabat v autě. Máte nějaký tip na servis, kde bych mohl být spokojený? Někoho, kdo nespěchá a dělá věci precizně?
 
Včera jsem si tam nechal dělat upgrade na Android Auto. Ceny mají dobrý. V Brně po mně chtěli 6500 a tady si vzali jen 5400. Se službama už ale spokojenej nejsem. Upgrade se podařil a AA funguje dobře. Nevadilo mi, že borcovi zapadl šroubek, kam neměl, a pomalu půl hodiny ho tam hleda a rozdělal kvůli tomu hromadu věcí. Občas se to prostě stane. Na druhou stranu se tím zvyšuje riziko, že někde něco uděláš špatně, zlomí packu ap. když rozdělává tolik věcí. Vadilo mi ale, že se ani pořádně neumyl a zasral mi kožený bílý sedačky a dnes si je musím jet nechat od někoho vyčistit. Vadí mi lidi, co nejsou precizní a věci nedomýšlí a nedělají pořádně. Když jsem odjížděl, všiml jsem si, že mám ještě uvolněnou loketní opěrku, tak jsem tam musel letět znovu. To mi taky až tak nevadí, ale ty sedačky, to mě vážně vytáčí. Mám hrůzu z toho nechat nějakýho mechanika se mi hrabat v autě. Máte nějaký tip na servis, kde bych mohl být spokojený? Někoho, kdo nespěchá a dělá věci precizně?
A to si mohl být přítomen u opravy? U nás na Kladně to prý z důvodu bezpečnosti nejde, přitom jsou tady komentáře, že ještě před třemi lety to nebyl problém.....
 
Pokud jde o problém být či nebýt na dílně, tak plně chápu servis, který to zakazuje.
Sám vyhazuji lidi z dílny pokud tam nemají co dělat.
A pokud jde o oficiální návštěvy, tak mají krátké školení o BOZP a podepisují papíry. V zahraničí je to ještě horší. Správné boty, helma, brýle, reflexní vesta,.... Bezpečnost se dnes bere smrtelně vážně a to pomalu všude.
Při jakémkoliv pruseru nebudete mít problém vy, ale servis.
 
Aha, skoda,ze jsem shrekuv koment nevidel driv. Priste reknu predem. Co se tyce pritomnosti v dilne, chtel jsem se podivat,jak se rozebiraji ty plasty,abych si to kdyztak pak mohl rozebrat sam a hodit tam usb kabel. Vetsinu casu jsem sedel v aute,tak si myslim,ze to nebyl problem. V tom jsou dobri,ze mi vysli vstric.
 
S tou bezpečností na pracovišti je to bohužel fakt. Mechoši nemůžou hodiny hlídat někoho, kdo se jim potuluje po dílně. Na druhou stranu, když jsem v Jihlavě (ADJ) nebo v H.Brodě (Dokar) chtěl něco vidět nebo mi sami chtěli něco na autě ukázat, tak nebyl problém tam s doprovodem zajít. A zase odejít, já nemám zájem jim koukat furt přes rameno. A oni taky nechtějí zbytečně přijít o zákazníka, tak nějak věřím, že nedělají z vlastní vůle blbosti.
Pokud jde o čistotu, tak jihlaváci si berou automaticky návlek na sedačku, občas ho tam i zapomenou...;) A při velkým servisu umejou auto.
 
S tou bezpečností na pracovišti je to bohužel fakt. Mechoši nemůžou hodiny hlídat někoho, kdo se jim potuluje po dílně. Na druhou stranu, když jsem v Jihlavě (ADJ) nebo v H.Brodě (Dokar) chtěl něco vidět nebo mi sami chtěli něco na autě ukázat, tak nebyl problém tam s doprovodem zajít. A zase odejít, já nemám zájem jim koukat furt přes rameno. A oni taky nechtějí zbytečně přijít o zákazníka, tak nějak věřím, že nedělají z vlastní vůle blbosti.
Pokud jde o čistotu, tak jihlaváci si berou automaticky návlek na sedačku, občas ho tam i zapomenou...;) A při velkým servisu umejou auto.
Priste zkusim teda asi jihlavu,kdyz neklapne Balvin v Brne.
 
O případu jsem se zmínil vedoucímu servisu a ten nabízí kompenzaci. Primární je, řešit takovou věc ihned, což samozřejmě neomlouvá mechanika Honzu, že si sedne ve špinavých montérkách do auta bez potahu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jo, měl jsem to řešit hned, to máš pravdu.

Právě jsem mu volal. Uznal chybu a nabídl kompenzaci, až pojedu kolem, což asi nepojedu. Nepřišlo mi, že považuje za samozřejmost dát tam nějakou plachtu, než si tam mechanik sedne v montérkách. Možná to u nich běžná praxe není, nevím. Radši to příště nechám už jen na Balvínovi a těm to přímo řeknu, že tam chcu plachtu a čistý ruce a plachtu si rovnou radši koupím a nechám jim ji v autě :)
 
O případu jsem se zmínil vedoucímu servisu a ten nabízí kompenzaci. Primární je, řešit takovou věc ihned, což samozřejmě neomlouvá mechanika Honzu, že si sedne ve špinavých montérkách do auta bez potahu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Mno, tak bod pro shr3ka i pro servis!

Pravdou je, ze u mne také nepoužili potahy. Mohli by z toho udělat servisní standart. ;)
 
Back
Top