• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Auto náhle zpomaluje, smrad pravé strany motoru.

Denisso

nový člen
11
Dobrej,

Nestalo se někomu už něco podobného ? Mám Mazdu 6 GH 1.8 MZR hatchback 2008. Dnes když jsem jel do práce kolem 70Km/h volant začal cukat když jsem ho pustil. Po dalších 10 minutách jízdy nemělo žádný výkon.Při sešlápnutí pedálu na podlahu ať už při zařazené 2,3 na vysoké otáčky, tak absolutně nic,jak kdyby se dusilo. Také auto začalo náhle zpomalovat při neutrálu rychleji než běžně.

Po dalších 5 minutách jsem ucítil v autě smrad jak spáleninu. Po otevření kapoty šel smrad z levé strany (stojím před autem). Později mě napadlo,že by to mohlo být třmeny ,brzdami,ale přijde mi divné, že při sešlápnutí byl výkon tak špatný a auto skoro nejelo. Po vychladnutí a dalších 10 minutách bez problému a najednou byl výkon parádní.

Tímto bych chtěl poprosit o jakoukoliv radu,zkušenost.
 
Zaměřil bych se na brzdy - třmen, plovoucí čepy, destičky.
Kolo bylo rozpálený teplem ?
 
Zaměřil bych se na brzdy - třmen, plovoucí čepy, destičky.
Kolo bylo rozpálený teplem ?
No právě,že kolo rozpálené nebylo to mě zarazilo... Pokud se to znovu objeví chvilku to potrápím a hned kouknu znovu na kolo, ale smrad do kabiny šel neskutečný a přitom kolo v pohodě.
 
Smrad by šiel asi od bŕzd, to obmedzenie výkonu nemôže spôsobiť nejaká chyba v TCS systéme? To nabudúce skus vypnut ak to nastane.
 
Nebo jestli šel smrad z pravý strany (levá když jsi před autem), tak ještě nějaká kladka na klínovým řemenu může být přidřená.
Ale to cukání volantu+rychlejší zpomalení na neutrál mě zavádí na ty brzdy.
 
Mazdár.
Tiež ma postihol problém zo smradom pri pomalej jazde v kolóne, alebo pri státí. Zdroj je niekde vpravo vpredu. Po otvorení kapoty nie je nikde nič cítiť. Pri zavretej a obchádzaní auta to trošku cítiť v pravom podblatníku. Brzdy sú studené, priesaky oleja nevidím - okolo nalievacieho hrdla je mastná mapa ale smrad tam nie je.
Skúsil ani klímu na to nemá vplyv.
Ešte skúsim vypnúť kúrenie či to nebude ním.

Máte niekto nejakú radu, tip čo by to mohlo byť?
 
Kolo je taky studený v prostoru šroubů? Když jsou brzdy studený, napadlo mě ložisko ale, to by dělalo bordel, jo a jak vypadá řemen od příslušenství. Dobrý by bylo ho shodit a zkusit pootočit rukou pumpou, altikem a dalšíma kladkama jestli problém není tam ;)
 
Kolo je taky studený v prostoru šroubů? Když jsou brzdy studený, napadlo mě ložisko ale, to by dělalo bordel, jo a jak vypadá řemen od příslušenství. Dobrý by bylo ho shodit a zkusit pootočit rukou pumpou, altikem a dalšíma kladkama jestli problém není tam ;)
Teraz som mal zase cestovanie cz-sk-cz a občas sa to zjaví, občas nie.
Šrouby skúsim, ale pravé ložisko sa menilo pred možno rokom (?) nepamätám si presne.
Príslušenstvo by to asi mohlo byť, vyskúšam.
Ďakujem za ďalšie tipy, dám vedieť výsledok.
 
Back
Top