Denisso
nový člen
- 11
Dobrej,
Nestalo se někomu už něco podobného ? Mám Mazdu 6 GH 1.8 MZR hatchback 2008. Dnes když jsem jel do práce kolem 70Km/h volant začal cukat když jsem ho pustil. Po dalších 10 minutách jízdy nemělo žádný výkon.Při sešlápnutí pedálu na podlahu ať už při zařazené 2,3 na vysoké otáčky, tak absolutně nic,jak kdyby se dusilo. Také auto začalo náhle zpomalovat při neutrálu rychleji než běžně.
Po dalších 5 minutách jsem ucítil v autě smrad jak spáleninu. Po otevření kapoty šel smrad z levé strany (stojím před autem). Později mě napadlo,že by to mohlo být třmeny ,brzdami,ale přijde mi divné, že při sešlápnutí byl výkon tak špatný a auto skoro nejelo. Po vychladnutí a dalších 10 minutách bez problému a najednou byl výkon parádní.
Tímto bych chtěl poprosit o jakoukoliv radu,zkušenost.
Nestalo se někomu už něco podobného ? Mám Mazdu 6 GH 1.8 MZR hatchback 2008. Dnes když jsem jel do práce kolem 70Km/h volant začal cukat když jsem ho pustil. Po dalších 10 minutách jízdy nemělo žádný výkon.Při sešlápnutí pedálu na podlahu ať už při zařazené 2,3 na vysoké otáčky, tak absolutně nic,jak kdyby se dusilo. Také auto začalo náhle zpomalovat při neutrálu rychleji než běžně.
Po dalších 5 minutách jsem ucítil v autě smrad jak spáleninu. Po otevření kapoty šel smrad z levé strany (stojím před autem). Později mě napadlo,že by to mohlo být třmeny ,brzdami,ale přijde mi divné, že při sešlápnutí byl výkon tak špatný a auto skoro nejelo. Po vychladnutí a dalších 10 minutách bez problému a najednou byl výkon parádní.
Tímto bych chtěl poprosit o jakoukoliv radu,zkušenost.