• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Auto-Salon SK - Mazda CX-3 2018

Tak to je nejhůře udělaný test Mazdy, jaký jsem kdy viděl. Nesmysly, nelogičnosti a lži do testu přeci nepatří.
Že displej není dotykový bude zřejmě ta lež. Jestli to zkoušel jen za jízdy, jeho chyba, součástí jeho práce by mělo být prostudování alespoń základních informací o testovaném autě.
Při dodržování rychlostních limitů se dá jezdit za 7,5 - zde z mé strany jen spekulace, majitelé mne kdyžtak opraví, ale řekl bych, že to tolik nežere, 6 nebo 6,5 bych považoval za věrohodnější. Neuvádí, jak na tu spotřebu přišel. Z formulace "se dá jezdit" je zřejmé, že jde o snahu o úspornou jízdu.
Stará dobrá klasika, která díky technologii Skyactiv je stále vylepšovaná - příčinou vylepšování určitě není zmíněná technologie, za vylepšování je třeba děkovat něčemu nebo spíše někomu úplně jinéhu.
... G-Vectoring Controltol, kdy to auto umí rozdělovat v zatáčkách kroutící moment - tento systém přeci neumí rozdělovat kroutící moment. Tento systém v určité fázi průjezdu zatáčkou mírně omezí výkon motoru, čímž dojde k dočasně většímu zatížení předních kol.
... Head-up display ... a je to podle mne absolutní zbytečnost. Vyšší člověk na něj nevidí. - Příliš kategorické odsouzení, ale budiž, on to za zbytečnost považovat může. Že na něj nevidí je ale spíše tím, že si neumí vhodně nastavit sedačku, volant a pozici textu na tom sklíčku (jak to sám nazval).
Sice jsem rád, že celkově hodnocení vyznívá kladně, ale už jen ta první lež může odradit spoustu lidí, kteří po zjištění, že displej není dotykový okamžitě auto zavrhnou. Přeci nebudou pátrat po dalších parametrech, když to auto má pro ně tak zásadní a v dnešní době až trapnou vadu.
 
Pán evidentně neví co mluví ani se pořádně neseznámil s autem.
Dnes jsem svoji cx3 pěkně proháněl do kopce 10 km na trase 45 km v otáčkách na hraně omezovače a spotřeba 7,8 l /100km. Při normální jízdě se dostávám na 6,7 mám sice manuál, ale rozdíl nebude tak velký.
 
Tak to je nejhůře udělaný test Mazdy, jaký jsem kdy viděl. Nesmysly, nelogičnosti a lži do testu přeci nepatří.
Že displej není dotykový bude zřejmě ta lež. Jestli to zkoušel jen za jízdy, jeho chyba, součástí jeho práce by mělo být prostudování alespoń základních informací o testovaném autě.
Při dodržování rychlostních limitů se dá jezdit za 7,5 - zde z mé strany jen spekulace, majitelé mne kdyžtak opraví, ale řekl bych, že to tolik nežere, 6 nebo 6,5 bych považoval za věrohodnější. Neuvádí, jak na tu spotřebu přišel. Z formulace "se dá jezdit" je zřejmé, že jde o snahu o úspornou jízdu.
Stará dobrá klasika, která díky technologii Skyactiv je stále vylepšovaná - příčinou vylepšování určitě není zmíněná technologie, za vylepšování je třeba děkovat něčemu nebo spíše někomu úplně jinéhu.
... G-Vectoring Controltol, kdy to auto umí rozdělovat v zatáčkách kroutící moment - tento systém přeci neumí rozdělovat kroutící moment. Tento systém v určité fázi průjezdu zatáčkou mírně omezí výkon motoru, čímž dojde k dočasně většímu zatížení předních kol.
... Head-up display ... a je to podle mne absolutní zbytečnost. Vyšší člověk na něj nevidí. - Příliš kategorické odsouzení, ale budiž, on to za zbytečnost považovat může. Že na něj nevidí je ale spíše tím, že si neumí vhodně nastavit sedačku, volant a pozici textu na tom sklíčku (jak to sám nazval).
Sice jsem rád, že celkově hodnocení vyznívá kladně, ale už jen ta první lež může odradit spoustu lidí, kteří po zjištění, že displej není dotykový okamžitě auto zavrhnou. Přeci nebudou pátrat po dalších parametrech, když to auto má pro ně tak zásadní a v dnešní době až trapnou vadu.
Pán evidentně neví co mluví ani se pořádně neseznámil s autem.
Dnes jsem svoji cx3 pěkně proháněl do kopce 10 km na trase 45 km v otáčkách na hraně omezovače a spotřeba 7,8 l /100km. Při normální jízdě se dostávám na 6,7 mám sice manuál, ale rozdíl nebude tak velký.
Souhlasím, navíc doplním že i ten head-up display se dá nastavit a nechápu proč autor testu nezmínil loketní opěrku která je taktéž dost výrazným vylepšením.
 
Back
Top