• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autojournal - Mazda 6 2.5 G

“Aerodynamické odhlučnění je parádní i v rychlostech blížících se 200 km/h” je zial strasna hlupost (mam rovnake auto)
 
Ja mam pred FL, tam je to s odhlucnenim jeste horsi.... ale nic tragickeho
 
GJ před FL umí být stejně hlučná jako GJ po FL (ale ne jako GL), ale cca za 20000 na lištách, těsněních atp. :) Nicméně pokud chcete přesné údaje, stačí mrknout na https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/select.aspx tam měří hluk při 130 km/h. GJ po FL 68,7 dB(A), Superb třeba 66,8 dB(A), Passat 65,4 dB(A) (dvojitá skla), MB C 67,9 dB(A) (dvojitá skla).
 
Nesouhlasím úplně s uvedenou cenu za zánovní vůz v článku se slevou CZK 300tis.. Před 2 měsícema jsem chtěl koupit M6 FL, 165G ve výbavě Revolution (případně sports line v DE) a najeto do 60tis. km. A nemohl jsem najít nic pod CZK 600tis. (2.5G se nedalo sehnat vůbec) a kvůli malému počtu benzínových vozů na prodej a relativně malému poklesu ceny jsem si koupil úplně novou M6 za 700tis. (ceníkovka 790tis., jednalo se o nejetý skladový vůz).
 
Back
Top