• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika BOSE výměna reproduktorů - chrastění / drnčení

Jo jak jednou člověk ochutná DSP, tak je to pak těžký, zvlášť když to ochutná v cizím autě. Helix má ty DSP asi nejlepší co se možnosti a kvality zvuku týká, ale míň náročným lidem stačí i levnější varianta. Já mám STEG kde je DSP integrováno do zesilovače. Je levnější, nemá funkce jako real center, automatický přepínání vstupů atd, ale stačí mě to a věřím že i plno jiným lidem . Spíš bojuju s neduhama vzniklý konstrukcí liftbackovýho GH. Obrovskej propad 350 - 600Hz jako u žádnyho jinýho auta v podstatě totálně sežere nižší střední tóny (hlavně na straně řidiče) a dost mě to vadí.
 
Poslední úprava:
Moje chyba, je to real center a umožní to na rozdíl od klasickyho nasměrování zvuku do jednoho bodu nastavit zvuk jak pro řidiče tak pro spolujezdce
 
Diky za info. Na Toyote se zase dalo u JBL systemu nastavovat ten bod pomoci zamerovace na infotainmentu na jakoukoliv pozici v interieru, klidne pro cestujici vzadu. Spousta zajimavych funkci se dneska dela.
 
Mám v jednom autě MATCH UP 8DSP (naladěný na míru, kluci to ladili tak 2 hodiny) a komplet vyměněné repro a woofery za Focal Inside a proti HiFi Sound System (676) teda značný rozdíl.
Do dvojky jsem se ještě ani po dvou letech nedokopal k instalaci eXcursion PXA P6 a k výměně repro (předek kompa eXcursion, zadek koaxy eXcursion), leží mi v šuplíku, plug and play kabel na Mazdu jsem si udělal. Snad teď nějak přes léto...
 
Plug and play kabel pro...? Ja bych si chtel udelat P&P kabel pro zapojeni Helixu na tovarni kabelaz misto zesilovace Bose. Repro se mi menit uplne nechce.
 
Jj central to ted
Diky za info. Na Toyote se zase dalo u JBL systemu nastavovat ten bod pomoci zamerovace na infotainmentu na jakoukoliv pozici v interieru, klidne pro cestujici vzadu. Spousta zajimavych funkci se dneska dela.
mam to taky red u novy, a to nebylo jbl ve vybave, ale stejne to je jen o nastaveni hlasitosti repraku
 
Plug and play kabel pro...? Ja bych si chtel udelat P&P kabel pro zapojeni Helixu na tovarni kabelaz misto zesilovace Bose. Repro se mi menit uplne nechce.
Tzn nebude se muset pripojit novy dsp az za bose ale rovnou misto nej? Bude v tom zasadni rozdil jestli si zvuk vezme rovnou nebo z bose? Stejne s nim prak pracuje podle sebe…ptam se, pac sem trochu lama :)

Fakt? Myslel jsem, ze je to sofistikovanejsi, nejake zpozdovani zvuku apod.
Tomu bych moc neveril, kdyz sem videl uz jen ty repraky 😂😂😂😂😂
 
To o čem se bavíte je fader akorát v grafické podobě. Bose ve starších mazdach obejít (vyhodit) jde nevím jak na těch nových aby se nevypl zvuk když tam bose nebude. Vyměnit jen s DSP a nechat tovární repro mě přijdou vyhozený peníze, něco to udělá ale tovární repro má hodně nízko limity. Spíš bych řekl že výměna reproduktorů je základ /první věc co měnit
 
On i ten rozměr je atyp - 9". Dají se dát redukční podložky + 8" repro a doplnit nějakým menším basákem do kufru
 
Zdravím měl tu někdo možnost vyzkoušet Bose u M3 BM 2015 vs M3 BN 2018 je to totožné ? a normál repro bez Bose
 
Co je kvalitnější 9 repro Bose nebo těch klasických 6 ? Někde čtu že je to totální Shit ten Bose někde zase že je to bomba atd. Ale asi to chce slyšet na vlastní uši 👂 Nebo kdo s tím má reálnou zkušenost
 
@Marcek16 Není to ani shit, ani bomba. Je to prostě trochu lepší než standardní car audio. Princip nadstavby nad základním systémem tkví hlavně v té vícekanálové koncepci a v tom, že je tam napsáno Bose ;) Za shit nepovažuju ani obyč. mazdí zvuk, kterej mám v CX-3. Imho standard, kterej neurazí.
 
Ten 9" hraje jen basy a 6,5 tak nízko z podstaty zahrát nemůže. Ale nějakej nízkej 8" s větší vychylkou by měl zahrát líp.

@psladek78 nevíš co dali do té mazdy za 8"?
 
Back
Top