• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Carvago - Mazda 6 Wagon 2,5 Skyactiv-G

Za mňa určite prínosná recenzia, tie sviečky mu prepáčim (v ofiko serv. pláne je 120tis. km), ale výmenu hydraulického oleja v automatoch každých práve 60tis. km alebo 4 roky, bude musieť niekto bližšie objasniť, keďze na toto ofiko serv. plán neexistuje...
 
To je doporučovaný interval, servisní plán na to nepamatuje. Každopádně také doporučuji...
 
Za mňa určite prínosná recenzia, tie sviečky mu prepáčim (v ofiko serv. pláne je 120tis. km), ale výmenu hydraulického oleja v automatoch každých práve 60tis. km alebo 4 roky, bude musieť niekto bližšie objasniť, keďze na toto ofiko serv. plán neexistuje...
Jj automat po 60 tis manuál po 90 tis to jsou takové všeobecné intervaly, které by se měli dodržovat ?, spíš mě tam překvapili ceny brzd, které se pořídí za poloviční cenu a v lepší kvalitě ?
 
Přesně
Jj automat po 60 tis manuál po 90 tis to jsou takové všeobecné intervaly, které by se měli dodržovat ?, spíš mě tam překvapili ceny brzd, které se pořídí za poloviční cenu a v lepší kvalitě ?
Přesně, já koupil přední desky BREMBO asi za 900,-
 
no je to krasavice, jen škoda, v recenzi se veze v autě 2019 ale pozor u dieslu se motá u aut před FL a odkazuje na starou 2.2 d takže už by měl řešit diesel 2.2 s add blue. S tou spotřebou to pořád nechápu, sakriš už to mám tři měsíce, najeli jsme 10000 km, ale prostě k 8 l se jaksi nedostanu ani nahodou. Ty nahradni díly asi řešil ofiko s AS protože jinak každopádně jdou sehnat za jiný ceny v te ceně co říká už by to bylo na vrtaný kotouč. ale jinak bomba
 
Moja osobná skúsenosť so spotrebou je napodobná z recenzie, že na prvonáplni (0W-20), sa dali bezproblémov jazdiť dialnice veľmi svižným tempom medzi 7,5-8 L, a okresky ani nehovorím, také nízke čísla spotreby som už dlho nevidel. Inakšie v recenzii hodnotí spotrebu na aute vyrobenom v 2019 s nájazdom cca 37tis. km, to je relatívne veľmi nízky nájazd na nejaké zhodnotenie "dlhodobej" spotreby na jazdenke, keby to malo najazdené cez 150tis. km, tak nepoviem ani pol slova...
 
Poslední úprava:
keďze na toto ofiko serv. plán neexistuje...
Náplň je u tvé převodovky FW6A-EL potažmo FW6X-EL deklarována jako doživotní. Co se týče délky života v km - záleží na tom, co si představuješ ty a co si představuje výrobce. ;)

To jsem mu tam psal. A nejvíc mě dostalo že to má zvuk připomínající Felicii Tak to jsem ještě neslyšel...
Heh, i s tím zavytím (už teda ne zachrastěním jako u fáva) startéru a zvukem OHV celohliníku se třemi ložisky klikovky? :D
 
Náplň je u tvé převodovky FW6A-EL potažmo FW6X-EL deklarována jako doživotní. Co se týče délky života v km - záleží na tom, co si představuješ ty a co si představuje výrobce. ;)
Áno mám v prevádzke zatiaľ dve FW6A-*. Osobne nemám problém s vyservisovaním nejakých vecí nad rámec serv. plánu (rozvodovka+diferák, aut. prevodovka, a iné...), len mi príde, že si tie prezentované intervaly (napr. 60tis. / 4 roky) niekto vycucal z prsta a každý to takto teraz ďalej doporučuje...

Ďalej, už nikto nepopisuje akou presne metódou, či iba základný Drain & Fill (3,5-4 L náplne), alebo kompletná výmena s preplachom (10 - 15 L) vrátane výmeny filtra, čistenia, atď...

Lepšie doporučenie na aut. prevodovky je v odkaze: https://www.mazdazlin.cz/servis/vymena-oleje-v-automatickych-prevodovkach/
 
Poslední úprava:
Mňa prekvapilo, že to nemá elektrické ovládanie kufru.. Čakal som že Revolution Top to má automaticky.
 
Tam je drobná chyba, výbava v teste nie je Revolution Top ale Takumi (Takumi Plus) ;)
 
@myscho V 6ce to Mazda vůbec nenabízí.
Podle mě to v současnosti lze pouze do CX-30 a CX-5. Možná ještě do MX-30, ale tam už si jistý úplně nejsem.
 
jj M6 bohužel nemá a právě už dřív jsem se díval, že pokud to někdo chce tak samozřejmě soudruzi z číny to umí. Sám o tom docela uvažuju, ale musím si počkat na příznivější konstelaci přeci jen auto jezdí i bez toho a momentálně je na pořadu dne spíš tažné.
 
@myscho V 6ce to Mazda vůbec nenabízí.
Jj ... taky jsem to se slzou v oku vzal na vědomí. A chybí to, pokud už to člověk měl. Zejména, když postupně sbírám partu lidí třeba na nějakou sportovní akci. Před nastoupením si každý vhodí tašku do kufru a „bum“ různé intenzity následuje :D
 
Pre niekoho kto vyžaduje vysokú mieru komfortu to môže byť nevýhoda. Otázka inakšie, je to elektrické otváranie kufra súčasťou štandardnej výbavy pri zrovnávaných vozidlách (Škoda Superb III a VW Passat B8) v ekvivalentnej cenovke ? Ak nie, alebo je to za tučný príplatok, tak sa to celkom zbytočne rieši...
 
Poslední úprava:
Back
Top