• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný CB Auto - České Budějovice

Zkušenost se servisem CB Auto - České Budějovice mám

  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    3
Jen tak na okraj, CB AUTO bude tuhle záležitost sponzorovat??
Sponzorovat? Podle mne je to jejich povinnost tu situaci nějak napravit. Mně bylo řečeno, že případ PanaPáji je jiný příběh, ale že mně to tam dají taky a že přijali opatření, ať už to řešit nikdy nemusí.
 
Říkali že to jde zanimi, že to stojí 10-15 tis. Já to platit nebudu. Možná si to vyberou při dalším servisu:). Ozvali se po třech dnech i z Mazdyeu.cz, že požádali CB AUTO o bližší informace s prověřěním, zda jsou využívány příslušné ochranné prostředky běhěm servisu. A drobné opravdu povrchové škrábnutí, by mělo profesionální a jemné rozleštění pomoci. Jde o obvyklou technologii pro takové případy. Ovšem kde hledat ty profesionály- já nevím:(
 
to @PanPája .Tu speciální tehnologii bych si pohlídal. Podle mně jde o obyčejné rozleštění a to že se ohání nějakou částkou 10-15000 Kč, tak aby to nebyla finta jak uklidnit zákazníka, aby byl spokojen s tím že jeho autu dostane té nejlepší péče. Určitě bych si , tedy aspoň já vzal na ten daný den dovolenou a jel s tím autem do dané firmy a byl u toho když a hlavně co budou tvořit. Ale jestli jim stále důvěřuješ i po tom všem, tak jim předej klíče a ať dělají co uznají za vhodné, když to teda platí. Ale nechal bych nafotit auto buď Tebou nebo raději z jejich servisu nafotit před a po opravě.No ale třeba se pletu a opravdu nějaká nová technologie existuje,akorát jsem o ní neslyšel. Dej vědět jak dopadls a když tak hoď fotky. Držím palce ať to dopadne k tvojí spokojenosti ;)
 
Sponzorovat? Podle mne je to jejich povinnost tu situaci nějak napravit. Mně bylo řečeno, že případ PanaPáji je jiný příběh, ale že mně to tam dají taky a že přijali opatření, ať už to řešit nikdy nemusí.
Zdravím Michall, jak si dopadl s leštěním? Já celkem dobře, zatím to vypadá jako nové. Ovšem, měnili mi v záruce ještě matice kol a přitom se jim povedlo, nechápu jak, odřeniny na karoserii při otevření dveří u řidiče a na karoserii zadní pravý dveře. Jedno jsem si všimnul doma po příjezdu a druhou odřeninu druhý den. Je to jako od sekáče. Poslal jsem to tomu z Mazdy, tak uvidím co na to řekne. Nevím jestli se to stalo při leštění, nebo v CéBéčku. Už mi přijde jako kdyby mi to dělali schválně. Mám jistě důležitější věci na starost, než řešit lemlpy ze servisu. Pan Pája

20210625_155508.jpg 20210626_082333.jpg
 
Zdravím Michall, jak si dopadl s leštěním? Já celkem dobře, zatím to vypadá jako nové. Ovšem, měnili mi v záruce ještě matice kol a přitom se jim povedlo, nechápu jak, odřeniny na karoserii při otevření dveří u řidiče a na karoserii zadní pravý dveře. Jedno jsem si všimnul doma po příjezdu a druhou odřeninu druhý den. Je to jako od sekáče. Poslal jsem to tomu z Mazdy, tak uvidím co na to řekne. Nevím jestli se to stalo při leštění, nebo v CéBéčku. Už mi přijde jako kdyby mi to dělali schválně. Mám jistě důležitější věci na starost, než řešit lemlpy ze servisu. Pan Pája

Zobrazit přílohu 35454 Zobrazit přílohu 35455
Ahoj Pavle. No, já auto přebíral ve čtvrtek a měl jsem to i po domluvě navoskovany na cca 12 měsíců trvanlivost. Každopádně já zatím nenašel nic poškozenýho, ale už dřív mi někde v servisu (CB auto nebo Tábor) udělali extra zářez v plastu vedle sedačky (B sloupek). Nechápu kde se to tam vzalo. Podepisoval jsi papír o tom, že už ten lak nebudeš řešit v CBčku? Mně ho strčili podepsat...
 
Poslední úprava moderátorem:
Papír že to opravili, a je tímto reklamace vyřízena, což na pohled momentálně je. Když se to vrátí, tak mám fotky než jsem to tam vezl poškrábaný. Jak řekl soudní znalec. Ještě mi mají měnit gumovou lištu na vrchní části dveří vedle řidiče, ale nejspíš to zruším, protože by poničili další části auta. Mám jich plný zuby.
 
Tak jsem našel cca 0,5 cm kruhovou odřeninu na volantu - zřejmě od prstýnku toho, kdo to řídil. Tohle už ale opravdu řešit nebudu. Unavuje mě to.
 
Kolega z práce kupoval CX-30 v Jihlavě a byl na garančce v CB AUTO ČESKÝ KRUMLOV a spokojenost, nemám osobní zkušenost, jen ventiluju zkušenost kolegy, několikrát byl i v ČB, ale v Krumlově bez problémů ?
 
Kolega z práce kupoval CX-30 v Jihlavě a byl na garančce v CB AUTO ČESKÝ KRUMLOV a spokojenost, nemám osobní zkušenost, jen ventiluju zkušenost kolegy, několikrát byl i v ČB, ale v Krumlově bez problémů ?
Tak já proti CB Autu jako takovýmu nic nemám. Řešíme ČB pobočku.
 
No myslel jsem tím, že to možná chce změnit salóón ?
Tak ten lak bych ještě, jakž takž, zkousnul. Ale výměnu okna a věci s tím spojené už ne. Změna je nutnost :) I když já tam stejně na garančky nejezdil. Pouze výměna oken, geometrie apod.
 
to @Michall . To je tedy opravdu smutné, když máš nejenom Ty takové patálie s autorizovaným servisem, kde by mělo být všechno o.k. Bohužel tomu tak v mnohých případech není. Kontaktoval jsi se stížností Mazda ČR ? Nic s tím nebudou dělat ? To mají tak vysoké prodeje ? Když ne v Praze tak Mazda Europe. Tohle chování přece nemůže donekonečna pokračovat. Když to nevadí majiteli daného autosalonu-servisu.
 
Podívej věc se má tak. Já tam dal auto na výměnu okna, protože je to nejbližší smluvní servis a nechával jsem si už u nich jednou menit okno, což se vše zdálo ok než jsem přišel na to, že tam udělali zářez v rámu okolo okna už při tý první výměně. Auto ale neumyli. Já jsem takovej "puntičkář", že po tom, co mi po druhý výměně takhle debilně umyli auto a pak to házeli na to, že se tím "ručním mytím vymyly póry a proto je to vidět", jsem se začál pídit i po tom, jak udělali onu výměnu. Našel jsem rýhu nad oknem a na jednom sloupku pod gumou, která je součástí okna. Na tom dalším sloupku to vidět není, protože okno není ve středu (prý to jinak nejde a ani po reklamaci výměny a opětovný výměně okna se to nezměnilo). První moje stížnost proběhla tak, že zatřeli nejdřív sloupek - na ten jsem si stěžoval jako první. Pak jsem si stěžoval na to, že jsem našel rezavou rýhu z výměny první a novou rýhu hned vedle z výměny druhé. Otravoval jsem tak dlouho, dokud vedoucí servisu nerozhodl o výměně okna znovu. Domluvili jsme se na tom, že mi rám nafotí / natočí. Na fotkách a videu bylo vidět, že tam nějaký rýha je, ale nic rezavýho až na straně u spolujezdcí u střechy. Ptám se skrze WhatsApp "A co tahle rez"? Bylo mi odpovězeno že je to jen nečistota. Po samotné reklamaci a opětovné výměně okna kouknu pod gumu nad okno a ta stará ani nová rýha nezatřena primerem... Ještě jsem se od nich dozvěděl, že gumu nevyřezávají nožem ale nějakou plastovou čepelí a že ty rýhy nejsou prý do kovu.... No co na to říct. Záruka na úkon je 2 roky, tzn. tohle budu na sichr řešit někdy za 4-5 let. Nejhorší na tom je to, že "pokud zákazník není z oboru tak je v podstatě idiot, kterej tomu absolutně nerozumí". Nasralo mě to a teď už důvěru v podobné instituce. Kéžby si člověk zvládnul i okna měnit sám. :) Přikládám fotky, co jsem si nafotil, jen tak pro zajímavost.

03398606-A79E-4FAE-8127-942302DC382C.jpeg 9A67C4C6-43CB-4376-9018-D68D7316F258.jpeg 4BF2D9AD-D601-4674-95E7-768919A7D8F6.jpeg 8B19600A-D338-4A21-8852-C1384BAC38CD.jpeg 8DF3C3D6-EDBA-4C11-B5F9-BF4E77F63B83.jpeg 0A9509D8-2F98-4D43-9D5C-EF8E2622400F.jpeg 2541CA29-5D56-44A9-858D-5CD396D3D4F4.jpeg C3708280-EF0B-4365-A5C3-9AFD23777C5E.jpeg
 
to @Michall . No je to tragedie, tyhle autorizovaný servisy, ale ne všechny. Máš pravdu že musí člověk absolvovat kurz domácího automechanika, karosáře, lakýrníka atd. aby mohl oponovat lidem, kteří v tom umí chodit a dělají to několikrát denně, že se snaží zakamuflovat nějakou skrytou vadu nebo tě přesvědčit že to tak má být a je to vlastně o.k. taky jsem detailista a nic nenechám jen tak být, ale je fakt že tě to unaví, pořád někde jezdit a řešit dokola jednu a tu samou věc bez konce. Proto když je to časově možné, jsem u každé opravy,prohlídky atd. Jasně, ne každý má čas, ale když tam jsi a sem tam mrkneš co dělají, tak si myslím, že by nemělo k ničemu nečekanému dojít. Ano ztratíš třeba 1-2 dny dovolené, ale ve výsledku ušetříš podstatně víc času než pak znovu a znovu jezdit reklamovat. Já to tak provozuji, po špatných zkušenostech s autorizovaným servisem jiné značky, taky jsem důvěřoval profesionalitě. Chyba !!!. Takže od té doby stojím sice jako pitomec u auta, ale mám klid a jistotu že něděje něco špatného.
 
Taky zdravím, moje zkušenost před již skoro dvěma roky tragédie. Auto odřený, potom zdarma přeleštili, v tu chvíli obroušená to nejhezčí na barvě perleť lak. Nakonec mi ještě při výměně reklamovaný rezavých matic kol, jednu tak úmyslně utáhly, že jí můj známý v pneuservisu musel uříznout a koupit nový šroub, odvrtat z náboje. Při tom se poničil i disk. To však opravil. Moje zkušenost s CB AUTO výše. Jsou to arogantní blb.... Nechci zde používat to co si myslím. V loni jsme jel na třetí práv.servis do tábora a vše OK. I to mají levnější. Myslím, že se toho v CB-AUTO moc nezměnilo, ale můžete to zkusit. Zdravím a ať to dobře jezdí.
 
Dobrý večer, tak jak se rozhodl pan čahoun83 s návštěvou CB-zničí každé auto ?
Já tam nakonec vyřešil i po problémem s poškrábáním auta věci, které jinde řešit nechtěli. Navíc po naší “věci” s panempájou už auta myjí jen na vyžádání a udělali interně prý hodně změn. Stálo je to holt dost peněz. Změnil se trochu i personál a nyní je vše ok i domluva je za mě super. Bohužel jsem se například s Táborem spálil - nevyměnili olej a dělali ze mě vola, takže jsem to ještě s CBčkem zkusil a změna tam rozhodně je. Navíc je mám v podstatě za barákem.
 
Back
Top