• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chyba P0300

loticzek

člen KLANu
46
Zdravím, včera se mi při jízdě do kopce z ničeho nic snižovaly otáčky, rozblikala se mi oranžová kontrolka motoru a motor se najednou začal klepat a zvýšila se mi spotřeba. Situace je teď taková, že po nastartování mi motor pořád klepe, vibruje. Podle diagnostiky se jedná o chybu p0300. Čím by to mohlo být? Děkuji
 
Ahoj, p0300 říká že dochází k vynechávání zapalování a řídící jednotka nedokáže určit na kterém válci. Buď to může dělat jen jeden válec a nebo náhodně všechny.
Je to blbý říkat ať to trápíš, ale v tomhle případě je občas dobrý najet s autem dalších cca 5km konstantní rychlostí (otáčkama) jestli nedojde k upřesnění a nevyhodí to jednu z chyb p0301,0302,0303,0304 aby se upřesnilo jaký válec vynechává.

Jinak co potřebuješ aby proběhnul zážech u benzínu
1. jiskru 2. Palivo 3. Vzduch 4. Kompresi

Pokud jedna z věcí není tak dochází k tomuhle vynechávání.
 
tak "potrápit" bude asi to jednodušší. Ještě to zkusím takhle projet a pak asi rovnou do servisu...
 
Tak jestli to hodláš řešit přes servis, tak to tam můžeš odvézt rovnou. Oni si sami zjistí kde je chyba.
 
tak dneska jsem si přivezl mazdu ze servisu. Diagnóza je, že nemám na 1. válci kompresi (měnil svíčky,těsnění víka ventilů). Oprava samozřejmě repas, případně nový motor...
Ani jedno dělat nechci, chci si koupit novější mazdu.
Moje otázka je, za kolik prodat stávající. Mazda 6 kombi,rv2007, najeto 207tis. Opravdu mírná koroze a vše ostatní funkční(klima, výhřev sedaček,..), v podstatě se s tím dá odjet. + letní na alu, zimní na plechu, technická myslím do října. Díky
 
Poslední úprava:
Back
Top