• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Cukání při konstantní rychlosti u 2.5 (L5) facelift

Jasneee , já to nemyslel blbě, určitě ty souvislosti budou dávat někdy smysl a přijdem tady na to. Já jsem zvědavý co to nakonec bude :D

a bude to buďto :
1. Úplná hovadina - za pár korun
2. Nebo průser - (vstřiky ,lišta atd....)

Nějak tak to bude :D
ja som to tiež myslel v pohode. Po 2,5 roku s týmto autom som si istý že hovadina
 
Ja som tiež toho názoru, že to bude totálna π-čovina, keďže každý druhý tu s tým jazdí relatívne dlho a bez problémov a skôr je to otázka diskomfortu a honbou za dokonalým autom :D
 
Ja som tiež toho názoru, že to bude totálna π-čovina, keďže každý druhý tu s tým jazdí relatívne dlho a bez problémov a skôr je to otázka diskomfortu a honbou za dokonalým autom :D
U me spis otazka diskomfortu. Proste citim za jizdy ze je tam neco , co tam byt nema a nechci at motor “vynechava”

Hej treba by stacilo prehrat soft v ridici jednotce a bylo by po problemu..
 
Ahoj! Takze tedy rozhodl jsem se pro dalsi postup a ten je, ze necham prehrat ridici jednotku. Chtel jsen kontaktovat mechanika, ktery by to provedl JENZE pokud by tam byl nejaky “pavouk” v ridici jednotce a ono by to zabralo…. Tak bych potom nasledne (protoze by bylo auto v poradku) kontaktoval @shr3k a doslo by k cipu. A jelikoz bych to platil 2x ti prehravani tak jsem se rozhodl tedy rovnou kontaktovat zdejsiho “chipmistra” vyplnit formular a provedeme rovnou chip.

Jakmile bude ochipovano a provedeny veskere upravy v ř.j dam vedet co se zmenilo a jak moc.
 
Som zvedavý. Daj vedieť ako to dopadlo. To s cukanim je ako telenovela.

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
 
Super, vrhol si sa do toho aktívne, som rád 😁ako hovoríš, všade sa to rieši ale vždy to ide do zabudnutia
 
Neviem či to je počasím ale po výmene tých solenoidov čo sa rieši v druhej téme mi to už nerobi, snažil som sa na peknej ceste nech mi pozorovanie nerušia diery a asi ok, len si nepamätám či to nerobilo len v teple, dobre by bolo keby sa oteplilo nad 25 aspoň na deň :)
 
Neviem či to je počasím ale po výmene tých solenoidov čo sa rieši v druhej téme mi to už nerobi, snažil som sa na peknej ceste nech mi pozorovanie nerušia diery a asi ok, len si nepamätám či to nerobilo len v teple, dobre by bolo keby sa oteplilo nad 25 aspoň na deň :)
A co jsi mel za problem? A o jake selenoidy se jedna ? Foto?
 
A co jsi mel za problem? A o jake selenoidy se jedna ? Foto?
No bolo odporučené ich vymeniť tak som to urobil
Inak mám auto od zakladateľa tej témy a buď som nevsimavy ale ja som od kúpy nepociťoval to čo popisoval, možno 10% zníženie výkonu.
Ale možno to cukanie s teplom príde späť
 
No bolo odporučené ich vymeniť tak som to urobil
Inak mám auto od zakladateľa tej témy a buď som nevsimavy ale ja som od kúpy nepociťoval to čo popisoval, možno 10% zníženie výkonu.
Ale možno to cukanie s teplom príde späť
Okok proctu za chvili.
 
Chalani, inak čo tie solenoidy z Číny? Stále fungujú? Zaznamenali ste niečo po dlhšej dobe ?
 
Chalani, inak čo tie solenoidy z Číny? Stále fungujú? Zaznamenali ste niečo po dlhšej dobe ?
Neviem či je to teplotami alebo to pomohlo ale zatiaľ som to trhanie nezaznamenal, snažil som sa vylúčiť žeby to bolo povrchom cesty a našiel som si peknú novú a nič, ale možno sa to teplom vráti, ešte ma zaujíma či má na to vplyv stav paliva, na Ford fóre som čítal že pod polkou mal niekto podobné problémy, im pomohlo čerpadlo, ale to bol 2.0HE
 
Mne sa tiež zdá, že mi to menej trhá keď mám plnú, plus teraz som tankoval na slovnaftke E5ku (predtým som mal Shell) a zajtra tam idem dať ten solenoid tak uvidíme. Inak dnes mi napadlo, že keď tu každý písal, že za studena je to živšie, nemá to niečo dočinenia s tým automatickým sytičom, že dáva bohatšiu zmes kým sa motor nezohreje ?
 
Mne sa tiež zdá, že mi to menej trhá keď mám plnú, plus teraz som tankoval na slovnaftke E5ku (predtým som mal Shell) a zajtra tam idem dať ten solenoid tak uvidíme. Inak dnes mi napadlo, že keď tu každý písal, že za studena je to živšie, nemá to niečo dočinenia s tým automatickým sytičom, že dáva bohatšiu zmes kým sa motor nezohreje ?
Ja len 95ku obyčajnú berem. Mám vymenený filter v nádrži. A robí to aj tým čo majú lambdu vymenenú. Ešte by sa hodilo zistit či to robí aj niekomu s vymenenymi cievkami.
 
EVAP solenoid vymenený, zlepšenie budem pozorovať dlhšie , ale je možné, že sa to cukanie sa trošku zmenšilo, uvidíme....napojil som aj diagnostiku a lambda sonda má nejaké čudné hodnoty, keďže podľa internetov má hodnotka napätia kolísať cca od 0,1 po 1,2 V niekoľkokrát za sekundu.....moja je buď na 0,1 V alebo 0,8 V a nemení sa takmer vôbec, skôr si drží tu hodnotu alebo prejde z 0,1 na 0,8....prvý obrázok je z diagnostiky, druhý obrázok je exportovaný graf ktorý nahrával cca 2 minúty....počas toho som skúšal aj pridávať, aj držať zvýšené otáčky

1.png graf excel.png
 
EVAP solenoid vymenený, zlepšenie budem pozorovať dlhšie , ale je možné, že sa to cukanie sa trošku zmenšilo, uvidíme....napojil som aj diagnostiku a lambda sonda má nejaké čudné hodnoty, keďže podľa internetov má hodnotka napätia kolísať cca od 0,1 po 1,2 V niekoľkokrát za sekundu.....moja je buď na 0,1 V alebo 0,8 V a nemení sa takmer vôbec, skôr si drží tu hodnotu alebo prejde z 0,1 na 0,8....prvý obrázok je z diagnostiky, druhý obrázok je exportovaný graf ktorý nahrával cca 2 minúty....počas toho som skúšal aj pridávať, aj držať zvýšené otáčky
Taky jsem zvedavy jestli k tomu nekdo neco bude mit. Ja uz to taky testoval a hybala se asi podobne. Ale reagovala presne na pohyb plynu a litala tusim v rozmezi 0.1 - 0.90
 
Zdarec!
Jsem po chipu (s odstavením EGR) a řekl bych že to navýšení cítím ale samozřejmě je to motor bez turba takže "kopanec" a brutální tah nebude nikdy. Letí to ale hezky. Půjdu někdy nechat změřit výkon na válce (někdy) , dám pak grafy.

Bohužel cukání trvá dál takže další na řadě bude - projetí s mechanikem a nahrát živé data za jízdy ať se vyloučí nebo potvrdí LAMDBY. Jakmile bude hotovo opět dám vědět.

Otázky na @shr3k -
1. omezovač je posunutý nebo odstraněný ? :D Zkoušel jsem to vytočit a vletělo to až ZA červené pole (7300rpm) ,kde jsem raději zařadil. Já si to pohlídám jde to , že když někomu auto (nepravděpodobné :D ) půjčím aby mi netočil 11.000rpm.
2. Měl jsem najeto přes 1.000 km a spotřreba lítala mezi 8.6 - 8-7 . Po úpravě to začalo rychle padat jsem viděl i 6.7/100km (nic jsem nenuloval) teď to ukazuje 8.1 po 30 km (ale s občasným vytočením ) Tvůj chip zahodil 1 válec ? nebo proč to šlo dolů ? :D

Každopádně díky moc jsem spokojen !
 
Back
Top