• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Cuknutí při puštění plynu

Navstevnik

nový člen
12
Dobrý den, mám Mazdu 6 GH 2009 2.5 mzr sedan s manuálem, poslední dobou když jedu a pustím plynový pedál, tak auto cukne, na 1,2,3,4 rychlostní stupeň je to nejvíc cítit, když jsem byl pod autem, tak reakční vzpěra zespodu motoru se mi zdá v pohodě, není popraskaná ani nemá vůle, ani když chytnu motor zespodu a zkouším s ním mlet, tak se ani nehne, nevíte čím to je? Když ještě přidávám, tak cítím vibrace na pedálech, jak plynovém, tak spojkovem, ale to jsou malé vibrace, skoro necitelné. Děkuji
 
Tak to s sebou necuká motor v silentblocich ale jedná se o mechanickou věc např bych šel po spojce
 
Dobrý den, mám Mazdu 6 GH 2,5 125kw a je 30 tisíc km po výměně spojky, je možné že by byla za takovou chvíli špatná ? Vždycky po zahřátí auta se začalo ozývat vrzání po sešlápnutí spojkového pedálu a připadalo mě to že je to od pedálu, pak jsme se se známým podívaly a jde to přímo od spojky někde, tak jsem si myslel že to bude ta páka co ovládá posuv ložiska tak se promazala ale nepomohlo to, navíc je po ujetí cca 15km tvrdší pedál a cuká to při řazení i když se snažím sebevíc pouštět spojku pomalu.
 
Ten rozměr se tady někde řešil a vyjádřil se k tomu i Max6, zkus pohledat ale tuším že 230
 
2.5 mají 230mm lamelu, ale než se dohadovat co tam patří, tak je nejlepší napsat VIN a vyjet si OEM kódy.
 
Tohle je bohužel běžný projev tohoto auta, že s sebou cuká, není to závada, řekne ti to každý kdo s tímto autem už jezdí nějaký pátek.
 
@Nibiru Kolik km uz mas od vymeny najeto?
5000km, pedal je samozrejme mäkší, ja som menil preventívne lebo vraj keď sú priznaky tak je neskoro, lamela a tanier boli celkom ok, ale ložisko veľmi zlé, malo vôľu cca 5mm, hrkalo. Ja nedžim spojku dlhšie ako je nevyhnutné, ale ktovie ako jazdil prvý majiteľ v Rakúsku

Tohle je bohužel běžný projev tohoto auta, že s sebou cuká, není to závada, řekne ti to každý kdo s tímto autem už jezdí nějaký pátek.
Nemyslím si že to je bežné, mne to niekedy nerobí aj keď spomaľujem k voľnobehu. Prichádzam ku kolone a pekne klesá pod 2000, a až pri 1000-1100 to cukne, potom vyradim
 
@Nibiru není se čemu divit , je to už moc nízko. Auta obecně mají v oblasti 1200-1500 ot při klesání otáček funkci obnovení dodávky paliva aby to nechciplo, vyřaď dřív, nejpozději při 1500 a bude to ok. To není chyba auta ale chyba řidiče
 
@Nibiru není se čemu divit , je to už moc nízko. Auta obecně mají v oblasti 1200-1500 ot při klesání otáček funkci obnovení dodávky paliva aby to nechciplo, vyřaď dřív, nejpozději při 1500 a bude to ok. To není chyba auta ale chyba řidiče
To som myslel práve ako pochvalu že v kolóne sa to dokáže posúvať aj takto pomaly. Samozrejme že to netrápim stále
 
Je zo nastavením jednotly, GH 2.5 to má okolo 1500, fiat bravo měl dle manuálu tuším dokonce 1800, almera měla tuším pod 1400 benzín
 
Nemyslím si že to je bežné, mne to niekedy nerobí aj keď spomaľujem k voľnobehu. Prichádzam ku kolone a pekne klesá pod 2000, a až pri 1000-1100 to cukne, potom vyradim

Tak mě to taky necuká pořád, ale je to prostě projev těchto aut, aby to nechcíplo, tak si to přidá palivo a proto to cukne. Mám komplet dělanou spojku + setrvačník, byl jsem pak z toho projevu vykulenej, že jsem přijel do mazdy, že je něco špatně, no bylo mi řečeno, že to tak prostě je, dokonce jsem se byl projet i s mechanikem na jeho GH a projev byl totožný.
 
Tak zrovna u Mazdy žasnu jak naopak je pod plynem plynulá. I po dojetí aut v koloně a následném pokračování na jedničku jakkoli solicham plyn je krásně plynulá. Málokdy cukne a spíše moji vinnou.
To naopak každá kia co jsem měl nebo jezdil je průser. Ty skubou neustále v kolonach. Doslova se modlite aby nikde nic nestalo

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top