• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T 2018 – výrazné vibrace motoru při jízdě bez zátěže

@Reddwarf I u 6ky je to podobné jako napsal @hys u 3ky. V našem případě typicky ustálených cca. 60 nebo 75 km/h městem po městském okruhu. Ať už na tempomat nebo bez. Jinak já to prostě přestal někdy po roce řešit, Mazda v Belgii se k ničemu neměla, to samé jsem viděl tehdy přes @KlikPet v ČR. Přes léto je to celkem ok a hold přes zimu zatnout zuby a ignorovat. Navíc auto půjde už snad v následujících měsících pryč.

Jestli se to ale přes @shr3k bude dát v budoucnu řešit, tak jen dobře pro další budoucí majitele. Pravda je, že mi ale přišlo, že jsme si na to stěžovali jen majitelé ročníků 2018, pokud si dobře pamatuji, tak tam možná potom došlo k nějaké dílčí změně v konstrukci a třeba už je klid.
 
myslím že Shr3k tu otázku řeší a to je jak říkáš naděje i pro ty co s tím mají potíž, je fakt že já mám 2020 a auto je v podstatě nové, mělo nájezd 10 tis. ale jak říkám ikdyž někdy jezdím na to že koukám na info kdy to tam skočí tak osobně žádné změny natož vibrace nepocituju. Na druhou stranu jestli se to projevuje na městském okruhu při rychlosti mezi 60-75 tak to jsou věci ke kterým se až tak nedostávám, protože u nás nic podobného není ...takže bud dálnice, kde to peláší nebo srandy po okrskách nebo čiste město přískoky a max. 50 takže až tak asi moc neuspořím plynulostí
 
@Reddwarf I u 6ky je to podobné jako napsal @hys u 3ky. V našem případě typicky ustálených cca. 60 nebo 75 km/h městem po městském okruhu. Ať už na tempomat nebo bez. Jinak já to prostě přestal někdy po roce řešit, Mazda v Belgii se k ničemu neměla, to samé jsem viděl tehdy přes @KlikPet v ČR. Přes léto je to celkem ok a hold přes zimu zatnout zuby a ignorovat. Navíc auto půjde už snad v následujících měsících pryč.

Jestli se to ale přes @shr3k bude dát v budoucnu řešit, tak jen dobře pro další budoucí majitele. Pravda je, že mi ale přišlo, že jsme si na to stěžovali jen majitelé ročníků 2018, pokud si dobře pamatuji, tak tam možná potom došlo k nějaké dílčí změně v konstrukci a třeba už je klid.
U mne stále stejná věc, a to i u mé CX-5ky se stejným motorem, kterou jsem pak po roce za M6ku vyměnil. Je to přesně tak, jak tady popisujete - ustálené otáčky, rychlost mezi 50 - 70km a pak najednou cuknutí a dost výrazné vibrace/chvění jak to spadne do dvou válců a následně výrazné cuknutí, když to pod plynem zase "naskočí" zpět na čtyři válce. A ano, v zimně je to častější/výraznější. Zajímavé je, že to není každou jízdu stejné. Mám vypozorované, že tak na dvě/tři relativně dobré jízdy (kde bych při troše přemlouvání mohl i přistoupit na názor, "že to vlastně ani moc poznat nejde") je pak jedna jízdy, kdy je to dost příšerné. Za tu dobu jsem to už ale stejně jako @tommas jednoduše přestal řešit. Beru to vlastně jako vlastnost - v servisu si s tím neporadí, svolávačka na to není a otravovat si tím život víc, než je zdrávo, (už) nechci... Pokud by to ale šlo vypnout (se @shr3k jsme to už v jeho vlákně k odemykání výkonu párkrát nakousli), tak budu mezi prvními, kteří by do toho šli... ;)
 
Také jsem začal pozorovat to cuknutí, ale vibrace za jízdy nepozoruji, aš když zastavím, třeba na křižovatce, tak cítím někdy větší, někdy menší vibrace.
 
Back
Top