• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Doplňky na všechny vozy Mazda nové generace

RH-Praha

nový člen
20
Nabizim dily pro vozy Mazda od japonskeho dvorniho upravce spolecnost AUTOEXE, pro vsechny modely MAZDA. V pripade zajmu, me kontaktujte prostrednictim fora.
 

Přílohy

  • CX-5 vyfuk-1.jpg
    CX-5 vyfuk-1.jpg
    7 KB · Zobrazení: 53
  • CX-5 vyfuk-2.jpg
    CX-5 vyfuk-2.jpg
    13,3 KB · Zobrazení: 52
  • brake pads front CX-5 detail.jpg
    brake pads front CX-5 detail.jpg
    20 KB · Zobrazení: 49
  • brake pads front CX-5.jpg
    brake pads front CX-5.jpg
    26,9 KB · Zobrazení: 51
  • oilfilter - A00180 & A00181.jpg
    oilfilter - A00180 & A00181.jpg
    34,3 KB · Zobrazení: 50
  • oilfilter 2 - A00180 & A00181.jpg
    oilfilter 2 - A00180 & A00181.jpg
    29,6 KB · Zobrazení: 49
  • of_instaled.jpg
    of_instaled.jpg
    60,5 KB · Zobrazení: 50
  • AUTOEXE - catalogue.jpg
    AUTOEXE - catalogue.jpg
    188,3 KB · Zobrazení: 59
  • Street brake rotor CX-5.jpg
    Street brake rotor CX-5.jpg
    21,5 KB · Zobrazení: 54
A nechtel bys rovnou aspon orientacne napsat, co to stoji? Prip. jak to prepocitat na Tvou cenu z Japonskeho jenu? Protoze cena v Jenech je bezne na AutoExe viditelna. Jakoze je jasne, ze z toho neco musis mit, ale na tom snad neni nic tajneho.

Jde o to, ze nakup na AutoExe tu umi zprostredkovat i nekdo jiny. Tusim @Max6 rikal, ze klidne zaridi. A nebo takovy @TomT si to pro sebe objednal primo u nich na strankach a domluvil se s nimi. Takze jen jsem zvedavy, co je/by mela byt ta pridana hodnota? Diky
 
Tak tohle mě zajímá :).
Na kolik peněz by přišly brzdové kotouče na CX-3 (street brake rotor cx-3)?

Jinak se přikláním k @Ter Leeloo II , že by to tu chtělo vylepit ceník. On už kdyby někdo něco vybral tak by se ozval.
 
Cenik je k dispozici na strankach AutoExe, oficialne k tomu pripoctes DPH + clo + provozni naklady a marzi.

https://www.celnisprava.cz/cz/aplikace/Stranky/taric-cz.aspx

a vyjde ti cena, jedna z moznosti. Nevim, mozna par lidi to zkouselo. Ale evropskou homologaci pro provoz na pozemnich komunikacich tady asi moc lidi neresi, kdyz teda vynecham skupinu pohledovych dilu, tak se bavime o dilech jako jsou brzdove kotouce, brzdove desticky, koncovy tlumic vyfuku, tyc stabilizatora, zavesy, tlumice, sani vzduchu a pod. Aktualne resim jestli by tento narocny proces homologace byl rentabilni , pri zapocteni stavajici nabidky, firem a dovozcu / prodejcu dilu v EU.
 
To same, brzdovy kotouc objednat muzem, v tom problem neni, ale homologace aktualne chybi. Modelovy priklad zacneme s tim jednodussim, nechas si to namontovat, stavis se po 4 letech od nakupu vozu na STK a tam budou hledat evropskou homologacni znacku, nebo budou pozadovat vypis, z technicke zkusebny, ze si to nechal individualne otestovat. Tak prinejhorsim je vyhodis a nechas namontovat original.

Ten horsi je, az ti vznikne pojistna udalost, pojistovna bude behat se vsema expertama, az do doby nez neco na bourany Mazde objevi, a az to objevi, neautorizovane dily, neschvalene pro provoz na pozemnich komunikacich a pod., nechces videt co ti zustane kdyz budes koukat na tu fakturu a to nemluvim, az nekoho zranis, nebo usmrtis, to ani radsi nechces vedet ty dusledky.
 
A kolik asi by stálo si třeba nechat homologovat ty brzdové kotouče? Já se v tom nevyznám a nemám s tím žádné zkušenosti, jen vím, že to nějak jde (třeba u DEKRY nebo tak nějak). Hlavně by mě zajímala cena na kolik to +- asi tak vyjde a hlavně jak to jako oni zhomologují.

Jako na jednu stranu by bylo super, kdyby tu v ČR byla firma, co by prodávala výrobky od firem jako AutoExe, KnightSport, RacingBeat, CS...atd. a bylo to vše homologované, i když cena by byla o něco vyšší. Už jen z toho důvodu co jsi uvedl.
 
Aktualne jedname se zahranicnym partnerem ohledne moznosti EU homologace. Pocitaji se vstupy, naklady, jednotliva rizika a navratnost investic. Pokavad to bude davat smysl , tak by to slo. Kdyz si nekdo chce spocitat naklady spojene s individualnim posouzenim montaze jednoho kusu, je nutno ziskat detaily od technicke zkusebny, pripadne si vyhledat na radnici, magistratu mesta "Schvalování technické způsobilosti individuální přestavby nebo jednotlivě vyrobeného vozidla", dle tiskopisu „Žádost o povolení výroby jednotlivého vozidla", nebo „Žádost o povolení přestavby vozidla", ktery najdete v kancelari registru vozidel, v tomto pripade, se uplatnuje povoleni prestavby spojene s posouzenim technicke zkusebny.

Samotna homologace je narocny proces. Kdyz ku prikladu vemem do uvahy vsechny pozadavky na koncovy tlumic vyfuku, tak jenom nutnost dodat do zkusebny 2 originalni dily a 2 aftermarket dily, kvuli porovnani, vam napovi ze jsme nekde na urovni 70 000,- Kc a to ve vysledku mame zapocitany max. material. Lidi, zkusebna, normohodiny a pod v tom vubec nejsou.

http://www.walker-eu.com/en-uk/walker-know-how/why-homologated-exhaust-system/

Cenova narocnost schvalovani je tak vysoka, ze pro jeden kus je to absolutne nerentabilni. Prave kvuli posouzeni celkoveho modelu je nutne propocitat naklady dukladne a z toho to nakonec vyplyne. Vsechno zacina a konci na penezich, a neni tomu jinak ani v tomto pripade.
 
Pro informaci, spolecnost AUTOEXE nema zajem o uvadeni svych vyrobku pro trhy EU. Schvalovani a homologace nahradnich dilu uvadenych pro trhy EU je vzhledem ke sve financni narocnosti a bez podpory vyrobce ( AUTOEXE ) zcela mimo pozadavky ECE standardu. Tim padem je dovoz a instalace techto neschvalenych komponent , ciste a vyhradne na zodpovednosti ( riziku s tim spojeneho ) daneho jednotlivce. Ve vysledku to znaci, ze individualni dovoz neni vyloucen, ale riziko pouziti neschvaleneho dilu je vyhradne v zodpovednosti provozovatele vozdila.

I pres to vsechno riziko, kdyby nahodou mel nekdo zajem, dejte prosim vedet.
 
Mluvime uz jenom o zprostredkovani, preprodeji dilu .... vykomunikovat, objednat, DPH + clo,vse v jednom. Pro nekoho komunikace s AUTOEXE, objednani, platebni podminky, dodani, celni urady a pod. muze byt formou zprostredkovani za dohodnutou sazbu min. alternativa.
 
Budu objednavat 0000-8P-R04 deflektor predni kapoty pro 2012 ~ 2016 CX-5 ( KE ), cena : 2000,- Kc, nebo pripadne pro zajemce o predni kozeny potah masky a kapoty na zimu 0000-8G-R01, cena : 3400,- Kc, tak dejte vedet.
0000-8P-R04.jpg 0000-8P-R04-f.jpg 0000-8P-R04-r.jpg0000-8G-R01.jpg
 
Heh, ten posledni obrazek je prisernost, to si nekdo na auto dobrovolne da? :eek: Neni to nahodou s dirou na americkou RZ?
 
Jednoduse jiny kraj, jiny mrav, "so many countries, so many customs" .... ;), jednoduse US accessories, genuine MAZDA. Pro zakazniky, kde mas dlouho trvajici sezonu s pouzitim posypove soli, sterku, se to projevi nekonecnym mnozstvim tecek na masce a kapote ... nejakemu procentu tech tecek to mozna zabrani.

0000-8G-R01-f.jpg
 
ta předkožka sice možná zabrání kamínkům, ale moje bujná představivost vidí pod kůží "spařený" a nevyschlý lak, který zahnívá a rezne. O tom, jak to vypadá, ani nemluvě :D Ale jak říkáš... proti gustu .......
 
ta předkožka sice možná zabrání kamínkům, ale moje bujná představivost vidí pod kůží "spařený" a nevyschlý lak, který zahnívá a rezne. O tom, jak to vypadá, ani nemluvě :D Ale jak říkáš... proti gustu .......
Naprosto souhlasim,spíš bych volil plastový kryt masky a nebo když už chránit celej nárazník tak fólií. Byť je v týhle kůžo předkožce všitá taky fólie (nebo aspoň kdysi dávno pro M6MPS tam byla),tak je to jako položit si mohrej hadr nasáklej solí a všim možnym na lak a jezdit s tim celou zimu.
A pokud by někdo trval na "origo příslušenství" tak bych šel třeba do pčíslušenství pro austrálii (není problém objednat - já měl od nich na svojí BM)
čirej: https://www.mazda.com.au/accessory/KF11ACBP
černej: https://www.mazda.com.au/accessory/KF11ACBPS
 
Poslední úprava:
to bude to samý tohle, ne? Píše že OEM od australskýho výrobce https://www.spoilercentrum.cz/produkty/plexi-lista-predni-kapoty-mazda-cx-5/
Ten odkaz co jsem dával je na KF - nějak se na stránkách mazda austrálie nemůžu doklikat na KE.
Ale origo mazda výrobek pro KE by měla vypadat takhle: http://d3d71ba2asa5oz.cloudfront.net/12017030/images/ke11-ac-bps.jpg
což moc nesouhlasí s tím co ukazuje spoiler centrum. On je rozdíl mezi "OEM díl" a "OEM kvalita". To můžou bejt naprosto jiný věci a podle obrázků i jsou...

https://www.ebay.com.au/sch/i.html?...TRS0&_nkw=mazda+cx5+bonnet+protector&_sacat=0
 
Poslední úprava:
voni ty obrázky budou dost orientační, když se kouneš na šestku. Já se tam chystám, mám s nima dohodnutý že si to vyzkouším na autě a bud vezmu nebo ne....
 
Back
Top