• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Fotky a zážitky z cest

Ja se priznam, ze jsem navzdory svym tvrzenim o netyrani MX-5 snehem a breckou neodolal, a kdyz nam ted v nizine napadlo dobrych 15cm a silnicari zaspali, jako vzdy, rozhodl jsem se vyzkouset, jak Miata na celorockach za takovych podminek drzi... kdy jindy a jak jinak si to tak snadno vyzkouset. Podminky ideal rozmanite - mistama byla nafoukana souvisla vrstva snehu pres silnici, vsude mozne ruzne vysoke a siroke koleje, sem tam rozmoceno, pri vyjeti rano pred 11 -2 st, u supermarketu na cele plose led se snehem. Pri navratu, ze ktereho je fotka zpoza volantu, uz to bylo vic rozpustene.

A neni to vubec tak spatny, jak jsem se bal. Na brzdach je to primo velmi slusny... nevim jestli gumama nebo tim, jak je auto lehky. Co je trochu blby je rozchod kol, prislo mi, ze leckde se moc nevejdu do koleji, takze to pak cloveka taha sem tam. Taky jsem se bal, abych se nepolozil brichem, ale Miata snad neni tak nizka. Adheze do kopce na mistech se souvislym snehem spatna, to si pri vetsim zrychleni zacne zadek plavat sem a tam, ale pokud jsem zvolnil a jel plynule, tak i to je uplne v pohode. I toho supermarketu to nakonec s trochou citlivosti slo bez jakehokoliv prokluzu (teda, kdyz jsem prijizdel, tak me ta kluzkost a nedo i pretacivost prekvapila, proto jsem pri odjizdeni zkusil, zda to jde i bez ni, a jde).

Pak teda doma peclive owapkovat auto, a zase pod pergolu a po vyschnuti pod kryci plachtu.
Chci jít znovu https://chernobylstory.com/cz/
Kdyby na nutnost jizdy po snehu nebo brecce nekdy doslo, treba pri necekane snehove nadilce na podzim nebo na jare v Alpach, tak po tehle zkusenosti budu daleko klidnejsi.

Zobrazit přílohu 49066 Zobrazit přílohu 49068 Zobrazit přílohu 49069
Ahoj! Jsem rád, že tvá Miata zvládla zimní podmínky lépe, než jsi očekával. Mám podobné zkušenosti s mým vlastním vozem. Klíčem je, jak jsi už zmínil, dobré pneumatiky a citlivé řízení. Důležitá je také předvídavost a schopnost nechat auto "dýchat", tedy nepřidávat prudce plyn v kluzkých podmínkách. Ještě jsem nezkoušel MX-5 v sněhu, ale tvůj příběh mě láká to vyzkoušet!
 
V pátek 3.5. jsem se vrátil z 2 týdenního výletu po Havaji (Oahu,Kauai,Maui a Big Islandu).Předně Havaj není o koupání, snad mimo profláklé Waikiki a i na ní se vozí písek z Californie.Skalnaté pobřeží,velké vlny,spodní proudy a studená voda.Příroda ovšem stojí za pozornost.Je možno vidět místa,kde se natáčel Jurský park,King Konk,James Bond....Prča je počasí, jste na jednom ostrově, objíždíte jeden kopec z jedné strany slunce ,azuro,polopoušt a z druhé strany mrak,y průtrž mračen, prales, džungle.Super řidičský zážitek je vyjet na sopku Haleakala a pak ten samý kopec objet dokola po Hana road.Klikatící se silnička pouští a pralesem.

P4220071.JPG P4300245.JPG P4200001.JPG P4200003.JPG P4200008.JPG P4210024.JPG P4220076.JPG P4230100.JPG P4240139.JPG P4250151.JPG
 
Poslední úprava:
Nádherný "výlet", úprimne závidím.Takto si dobíjať baterky to by mňa bavilo. S toho sa dá žiť pekných pár rokov.Photo č.1 sa mi páči najviac :)

Zajtra ideme na motocyklový trip do Itálie na Elbu tak sa už teším ako malé prasátko. Čaká nás asi 3000 km.Keď to zvládnem a v zdraví sa vrátim tak tiež sem hodím nejaké fotky.

IMG_6578.jpeg
 
Poslední úprava:
Back
Top