A při jakých otáčkách? Já jsem se ani s dlouhou převodovkou na dvojku přes 100 nedostal. Omezovač mám na cca 6500.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A při jakých otáčkách? Já jsem se ani s dlouhou převodovkou na dvojku přes 100 nedostal. Omezovač mám na cca 6500.
Sérový omezovač motoru PE má 6450 throttle reduction a 6800 fuel cut, PE v MX-5 ND má 6750 throttle reduction a 6800 fuel cut. Absolutní limiter je pak 7000.A při jakých otáčkách? Já jsem se ani s dlouhou převodovkou na dvojku přes 100 nedostal. Omezovač mám na cca 6500.
Omezovač tj fuel cutA při jakých otáčkách? Já jsem se ani s dlouhou převodovkou na dvojku přes 100 nedostal. Omezovač mám na cca 6500.
U PE ne, tady je to už zavření klapky.Omezovač tj fuel cut
Mám odemceno a mohu doporučit.Znamená to toto:
G120
G165
U G120 vidíš jak při dosažení 4000ot/m dojde k výraznímu poklesu kroutícího momentu výkon motoru již neroste ale je konstantní (umělé zastropován). Po odemčení (které nabízí @shrek) toto softwarové omezení odstraníš a výkon bude růst i po této hranici a věřím, že i kroutící moment nebude tak prudce klesat.