• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor G122 vs. G150

Koukám, že ses rychlejší @Brunner05 , teď jsem to tam chtěl dát. 133HP to je už dospělejší výkon. To není zase tak daleko k těm 150 na případnou SW upravu :)
 
Bohužel, verze G122 má stejně jako předešlá G120 nad 4 tis otáček uřízlou výkonovou špičku. Předpokládám tedy,že chystaná G150 bude mít výkon v oněch otáčkách "odemknutý". Takže charakteristika motoru by mohla být zejména pro sportovnější jízdu daleko příjemnější,ne?
 
Noo tak tomu říkám test. Gratulace tvůrcům, tolik změřených a potvrzených údajů jsem ještě v testech neviděl. Přidávám si auto žurnál do sledovaných webů. Za sebe jako majitele m3 bp mohu potvrdit vše v testu zmíněné.
 
Já tedy na tom nic zajímavého nevidím. Maximálně to, že když už si někdo nechá přečipovat auto na neuškrcený stav, že výměnou výfukového systému dosáhne dalších 10 koní.
 
Noo tak tomu říkám test. Gratulace tvůrcům, tolik změřených a potvrzených údajů jsem ještě v testech neviděl. Přidávám si auto žurnál do sledovaných webů. Za sebe jako majitele m3 bp mohu potvrdit vše v testu zmíněné.

No taky mě to překvapilo, konečně zase někdo udělal normální recenzi a ne jen "video pozlátko", které neřekne vůbec nic. Taky jsem si hodil hned do odběrů :).

@xPet no souhlas. Chápu krok automobilky, ono u elektromobilů to časem bude taky. 1 elektromotor / 2 druhy baterií a různé výkonové výbavy.

@Maber Tak to je úplně jasné proč tomu tak je. Pokud deklaruješ 90kW tak vzhledem k tomu, že musís řešit emise a "pokuty" tak proste pro bezpečnost těch 7-8kW vytváří rezervu, aby jsi neměl menší výkon nez deklarovaný. Dříve se na emise tak nemuselo koukat.
 
Back
Top