• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Koupě 2.0 SkyActiv-G122 - na co si dát pozor

Preto vravim ze ci nieco velmi nevrzga, alebo to ma len prirodzenu volu...
Aj ci niesu niekde vacsie skary...
Mne v starej dobre M6 2015 nic nevrzgalo...
 
Ano, to znám. Některé části palubovky v některých autech při stisku vržou jak 30 let stará dřevěná postel. Správně by neměly vrzat vůbec a nebo jen trochu, což je taky v pořádku.

Jinak teda ještě jednou díky za postřehy, auto už je doma :)

Zkoušel jsem všechno so jste mi poradili a:
- promítací obrazovka HUDu se mi zdá že se na skle odráží... je to takový velký tmavý obdélník a je vidět i z jiného úhlu než jen zepředu, nijak mi to ale nevadí, protože palubovka se ve skle vždycky trochu odráží, zvlášť na přímém slunci
- Přepínání válců je neznatelné
- Zrcátka ve vyšší rychlosti neklepají. Pokud se tím tedy myslí rychlosti kolem 100-110 km/h. Rychleji jsme s autem zatím nejeli.
- Části interiéru nevrzají
- Od zadních dveří je opravdu slyšet fučení. Objevuje se ve vyšších rychlostech a jde to úplně od jejich konců. Jako kdyby v tom místě netěsnili. Nevím jestli to dělají obě, ale pravé zadní určitě.
- Zrcátka se při zamknutí normálně sklopí.

Co ještě musím vyzkoušet je automatické zamknutí při opuštění auta. V Nastavení v infotainmentu to mám normálně zaškrtlé, ale i když jsem byl od auta už tak dobře 30 metrů, pořád se ne a ne zamknout... tak nevím čím to.
Jinak je ale auto parádní. Dobře jede a perfektně vypadá :)

Zítra jedem do Mazdy na lakování toho škrábance. Říkali že snad do 10ti tisíc by se to mohlo vejít. Jinak mám o autě kompletní servisní historii a každých 20 tisíc jezdilo na pravidelnou prohlídku včetně výměny oleje (už má najeto 80 tisíc, takže 2x ročně, což se mi zdá že je akorát, i když osobně bych asi jezdil častějš než 20 tisíc km). Naposledy tam bylo v červenci a brzdy jsou OK, tak možná je ta rez jen povrchová a nemá vliv na funkci. Auto každopádně brzdí velmi dobře.

Mám jeden dotaz. Ony mají tyhle auta od výroby laděný výfuk? Je celkem dunivý. Hlavně mezi 2500-3000 otáčkami je to v kabině celkem nepříjemné, hlavně na zadních sedačkách. Jel jsem takhle vzdadu asi 10km a rozbolela mě z toho hlava...

A druhá věc, dostali jste k autu servisní knížku? Nebo už je všechno v aplikaci MyMazda?

20211109_134314_2000px.jpg 20211109_134339_2000px.jpg
 
Servisní knížka je u Mazdy pouze elektronická.
Ano, Mazdy mají z výroby lehký nádech sportovního zvuku ale nic po čem by běžného smrtelníka bolela hlava
A gratuluji ke koupi

Mazda 3 BN
 
Možná bych mrkl-klekl a poslechl si ten výfuk, jestli tam náhodou není nějaká vůle u spoje se zadním tlumičem. Jen tak pro jistotu.Třeba se mohly povolit ty dva šouby, ale to je málo pravděpodobné. No a kdybys teda zaklakl, můžeš vyfotit tu povrchovou rez kterou jsi zmiňoval? A třeba i interiér. Já na svém autě teda po dvou letech žádnou povrchovou rez nikde nemám.
 
Blahopřeji ke koupi ;)
Co přední světla máš full led nebo halogenky na denní svícení.
V druhém případě je výměna určitě na místě :)
 
Blahopřeji ke koupi ;)
Co přední světla máš full led nebo halogenky na denní svícení.
V druhém případě je výměna určitě na místě :)
V druhem případě musím Yari doporučit, ledky mi sám objednal a jak došli tak i vyměnil, já bych tam tu ruku nestrcil a jak nevím kam kroutit bal sem se abych něco netento.
 
Back
Top