• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Koupě M5 1.8i

Hajtek

nový člen
15
Zdravím,
vypadá to, že se ze mě stane po asi 7 letech znovu mazďák. Auto je z bazaru, dovoz Rakousko. Z venku nějaké ty šrámy má a podvozek začíná chytat rez, vnitřek vypadá ale až překvapivě pěkně. Na auto už má složenou zálohu a po dodělání technické ze strany bazaru si pro něj asi o víkendu pojedu. Nicméně přes Cebii jsem o autě vůbec nic nezjistil a Carvertical mě toho taky moc neřekl viz. zde. Nemohl by mě někdo prosím říct jestli to vůbec někdo servisoval v Mazdě? Pravá přední strana ťuklá byla, zadní nárazník je taky šplíchlej, ale furt si myslím že je to ještě víceméně slušná nabídka.
VIN: JMZCR198200355208
Děkuji
 
V Mazde Viedeň to bolo naposledy 9.9.2011 a auto malo tesne pred 30k km. Interiér vyzerá na svoj vek slušne :)
Ostatné je asi mačka vo vreci, okolo umytého motora neuvidíš priesaky kvapalín, otázny bude stav bŕzd. Toľko k fotkám.
 
Děkuji za rychlou reakci.
To je právě přesně to co jsem našel i na verticalu. Jasně auto určitě před prodeje celí umyli, ale kryt z motoru nesundávali. Pod ním jsem ale oproti běžné špíně nic divnýho nezaznamenal. Brzy byly měněný tak před dvěma rokama a destičky maj origo mazda (nebo fejk s mazda nápisem). Auto sem měl i na zvedáku a proti klasické mazďácké rzi tam nic hroznýho nebylo. Řemeny byly taky po výměně a celkově to nevypadá špatně. Kvalita laku nic extra, ale lakovaný kromě PP blatníku a nárazníku to nebylo. Klima klimuje, sedačky topí.
S nějakým základním servisem stejně počítám, jen mě zarazila ta absence autorizovanýho servisu u rakušáka, kór, když byl tento bazar i v černých ovcích. Jak to ale tehdy nakonec dopadlo nevim. (bazar prodával nebouraný, ale ve skutečnosti bylo po totálce)
 
Podľa nájazdu z tých prvých rokov je dosť možné, že to behalo po meste a v prímestskom režime, a tá 1.8 je v 5ke na toto faaakt lenivá a treba ju točiť. Ergo pozor na spotrebu oleja, ale to je tiež vec, ktorú ťažko zistíš z fotky alebo obhliadky v bazáre..
 
Kilometry si taky myslím, že by sedět mohli.
Měl jsem projetou i 2.0. Jela o něco líp, nevim jestli to bylo konkrétním kusem, ale přišel mě o dost hlučnější když se vytočil. Pokus si silnější verzi už nezkusím, tak nebudu mít s 1.8 problém :grinning:
Olej úplně nejlíp nevypadal. Počítám ale s proplachem a pak s 5W40. Čítám, že mě v budoucnu přetěsnění motoru stejně nemine a rezervu na to nachystanou mám. Čím později to ale bude, tak tím samozřejmě líp.
 
Tak auto jsem nakonec koupil.
Na nějaký základní proklepnutí u mechanika zatím ještě čekám panč zatím nemá čas. Zatím proběhla výměna oleje Mobil 5W-30 X1 Formula F-FE a všech filtrů. Protože jedinej štítek z předchozí výměny byl z roku 2019, tak jsem udělal i proplach BG109. Určitě byl mezitím ještě měněnej, ale kdy to bylo jsem nezjistil.
Auto jezdí a startuje víceméně bez problému. Proběhlo čištění škrtící klapky, ale auto si ještě na nový nastavení zvyká.
Auto bych chtěl v budoucnu hodit do LPG. Stojí za to rovnou seřídit ventilový vůle, nebo to nechat až budu mít třeba 200tkm? Teď má najeto uvěřitelných 136tkm.
 
Back
Top