• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Koupě M5 1.8i

Hajtek

nový člen
Zprávy
15
Zdravím,
vypadá to, že se ze mě stane po asi 7 letech znovu mazďák. Auto je z bazaru, dovoz Rakousko. Z venku nějaké ty šrámy má a podvozek začíná chytat rez, vnitřek vypadá ale až překvapivě pěkně. Na auto už má složenou zálohu a po dodělání technické ze strany bazaru si pro něj asi o víkendu pojedu. Nicméně přes Cebii jsem o autě vůbec nic nezjistil a Carvertical mě toho taky moc neřekl viz. zde. Nemohl by mě někdo prosím říct jestli to vůbec někdo servisoval v Mazdě? Pravá přední strana ťuklá byla, zadní nárazník je taky šplíchlej, ale furt si myslím že je to ještě víceméně slušná nabídka.
VIN: JMZCR198200355208
Děkuji
 
V Mazde Viedeň to bolo naposledy 9.9.2011 a auto malo tesne pred 30k km. Interiér vyzerá na svoj vek slušne :)
Ostatné je asi mačka vo vreci, okolo umytého motora neuvidíš priesaky kvapalín, otázny bude stav bŕzd. Toľko k fotkám.
 
Děkuji za rychlou reakci.
To je právě přesně to co jsem našel i na verticalu. Jasně auto určitě před prodeje celí umyli, ale kryt z motoru nesundávali. Pod ním jsem ale oproti běžné špíně nic divnýho nezaznamenal. Brzy byly měněný tak před dvěma rokama a destičky maj origo mazda (nebo fejk s mazda nápisem). Auto sem měl i na zvedáku a proti klasické mazďácké rzi tam nic hroznýho nebylo. Řemeny byly taky po výměně a celkově to nevypadá špatně. Kvalita laku nic extra, ale lakovaný kromě PP blatníku a nárazníku to nebylo. Klima klimuje, sedačky topí.
S nějakým základním servisem stejně počítám, jen mě zarazila ta absence autorizovanýho servisu u rakušáka, kór, když byl tento bazar i v černých ovcích. Jak to ale tehdy nakonec dopadlo nevim. (bazar prodával nebouraný, ale ve skutečnosti bylo po totálce)
 
Podľa nájazdu z tých prvých rokov je dosť možné, že to behalo po meste a v prímestskom režime, a tá 1.8 je v 5ke na toto faaakt lenivá a treba ju točiť. Ergo pozor na spotrebu oleja, ale to je tiež vec, ktorú ťažko zistíš z fotky alebo obhliadky v bazáre..
 
Kilometry si taky myslím, že by sedět mohli.
Měl jsem projetou i 2.0. Jela o něco líp, nevim jestli to bylo konkrétním kusem, ale přišel mě o dost hlučnější když se vytočil. Pokus si silnější verzi už nezkusím, tak nebudu mít s 1.8 problém :grinning:
Olej úplně nejlíp nevypadal. Počítám ale s proplachem a pak s 5W40. Čítám, že mě v budoucnu přetěsnění motoru stejně nemine a rezervu na to nachystanou mám. Čím později to ale bude, tak tím samozřejmě líp.
 
Tak auto jsem nakonec koupil.
Na nějaký základní proklepnutí u mechanika zatím ještě čekám panč zatím nemá čas. Zatím proběhla výměna oleje Mobil 5W-30 X1 Formula F-FE a všech filtrů. Protože jedinej štítek z předchozí výměny byl z roku 2019, tak jsem udělal i proplach BG109. Určitě byl mezitím ještě měněnej, ale kdy to bylo jsem nezjistil.
Auto jezdí a startuje víceméně bez problému. Proběhlo čištění škrtící klapky, ale auto si ještě na nový nastavení zvyká.
Auto bych chtěl v budoucnu hodit do LPG. Stojí za to rovnou seřídit ventilový vůle, nebo to nechat až budu mít třeba 200tkm? Teď má najeto uvěřitelných 136tkm.
 
Back
Top