• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 2 (DJ) - obecně

Mě ty články baví ;)
Jasně starší M3 nebude špatná nebo jak si psal M6 CX5 ale....

Psát o tom jakou má motor spotřebu když jde o předprodukční kousek v kombinaci se špatně naladěným automatem velkými koly a zřejmně syrovej motor a teď ten detail.... kdo to navíc ,,šolíchá” když má 50km na to ten motor vyzkoušet.

S nějakými závěry o spotřebě bych počkal na finální kousky po zajetí a odladění SW v manuálu a hlavně na spotřeby běžných uživatelů.

Myslím že to bude zcela jiné číslo.

Jinak ano je to výrazně složitější motor....
 
Nádherné auto:),staré masky byli krásné ,ale masky ala nová M3 M6 jsou ještě lepší ,hezčí ,dynamičtější ,dravější.Ten předek je prostě boží to se Mazdě povedlo ,ještě kdyby tam byl dvoulitr a aspon 120k a cena do 450000 to by bylo super.Ale to nehrozí:(:mad:,že ?

kez by to zlevnilo starsi :D
Možná skladovky budou levnější až přijde na trh,tak vyčkávej ,třeba se to vyplatí ,ale já bych raději už tu po faceliftu,je boží:).Nádherné auto, Fobie atd.;):D:p se můžou zahrabat.
 
Poslední úprava moderátorem:
brat budu nejdriv po zime, s nejvetsi pravdepodobnosti bazarovku (nebo dotazenou z DE)
proti koupi nove mam porad dost validnich argumentu
pokud mi to zitra vyjde, zajedu si do Dobelic omrknout vsechno co tam ma(DE, DJ, BL,BM) a zjistit jak je to s tim dovozem:cool:
 
Nádherné auto:),staré masky byli krásné ,ale masky ala nová M3 M6 jsou ještě lepší ,hezčí ,dynamičtější ,dravější.Ten předek je prostě boží to se Mazdě povedlo ,ještě kdyby tam byl dvoulitr a aspon 120k a cena do 450000 to by bylo super.Ale to nehrozí:(:mad:,že ?
kdyby tam byl dvoulitr a 120k tak uz je to vlastne seprana 3ka :D
tem velkym maskam nemuzu nejak prijit na chut, ja bych naopak uvital kdyby zustala mala (DE, BK, ideal BL:rolleyes:)
 
Nedávno jsem tady psal, že pojedeme s M2 na týdenní dovolenou s malým prckem a psem. Dovču bych z pohledu auta shrnul do tří bodů.
1. Opravdu se vlezete bez problému (včetně kočárku). Ano, je nutné při balení víc uvažovat a neobejdete se bez toho, že něco holt budete mít v kabině. Což nám nevadí, protože prostory na nohy na zadních místech máme volné.
2. Pokořili jsme najetých 10kKM.
3. Máme rozvalený předek, kdy paní na parkovišti tak šikovně parkovala, že nám očesala pravý přední roh. Takže budeme mít nový světlomet a nárazník.
 
Z dneška mám poznatek, že do M2 lze naložit koloběžku 26/20. Ani jsem nepředpokládal, že by se neměla vejít. To by byla pěkná ostuda, kdybych koupil koloběžku a pak ji neměl jak dopravit domů. Na dlouhé cestě (120km) jsem jel za 3,8 L/100km. Cesta zpět si vzala průměrných 4,1 L/100km. Rozhodně to ovšem nebylo tím, že by mimo mě byla přítomna i koloběžka, ale běžela klima a maličko jsem to protáhl v kopcích. Před cestou jsem totiž naměřil opět vyšší hladinu oleje. Tak jsem zvědav, jestli to pomohlo.
 
Tyhle komenty miluju. :p Pod 6 pořád bez šance. Ale je pravda, že na 10 km dálnice průněr max. 1 auto, co mě předjede. Je to pěkně zákeřné mrně, subjektivně rychlost cítit není, v otáčkách nevadne ani do kopce s klima. "Vyšší překročení rychlostí" blížící se "vysokému" a panické sundavání nohy z pedálu standard. Člověk se nesmí zamyslet, když opovrhuje tempomatem. Kufr pro mě katastrofa, ale místo spolujezdce je volné a vzadu je taky půlka k dispozici. Pro všechny cestující je prostor relativně velkorysý. Už mám know-how, kam co nacpat. Nicméně nadávat nemůžu, tentokrát jsem si pořídila angličáka, mám ho mít. Hlavně, že je to drak. :cool:
 
@xPet To jsi opravdu musel jen maličko protáhnout v těch kopcích :D protože když já jsem posledně protáhnul v kopcích, tak to bylo za skoro 10 :D ale je fakt, že to bylo skoro furt u červených.. jinak souhlas s @Ollie kolem 6 dlouhodobý průměr
 
Průměr od zakoupení za 6000 km je.... krásných.... 4,7l
Je v tom hodně město, krátké jízdy do 1km, zhruba polovinu mimo město jsou jízdy kolem 10km a potom jízdy kolem 30km a pár delších jízd.
Motor se záměrně netočí pod 2000 ot/min za studena cca do 3500 ot/min po zahřátí na delších jízdách si už taky občas hraje s 5000 a 6500 ot/min.

Myslím že jelikož jde o spotřebu od zakoupení vozu - nikdy nebyla vynulovaná - tak jde o velmi krásnou spotřebu.

Jezdí se na Vervu 100 a po 1500km byl měněn olej a filtr za Millers XF 0W20. Další výměna v 10 tisících.
 
Průměr od zakoupení za 6000 km je.... krásných.... 4,7l
Je v tom hodně město, krátké jízdy do 1km, zhruba polovinu mimo město jsou jízdy kolem 10km a potom jízdy kolem 30km a pár delších jízd.
Motor se záměrně netočí pod 2000 ot/min za studena cca do 3500 ot/min po zahřátí na delších jízdách si už taky občas hraje s 5000 a 6500 ot/min.

Myslím že jelikož jde o spotřebu od zakoupení vozu - nikdy nebyla vynulovaná - tak jde o velmi krásnou spotřebu.

Jezdí se na Vervu 100 a po 1500km byl měněn olej a filtr za Millers XF 0W20. Další výměna v 10 tisících.
Priemerná rýchlosť za tých 6000 km - ?
 
Slabá.... 48 km/h
Šak píšu jsou to samé ,,popojížďky” což by na druhou stranu mělo spotřebu spíše zvyšovat, když to máš samé rozjíždění a jízdu se studeným motorem.
 
Slabá.... 48 km/h
Šak píšu jsou to samé ,,popojížďky” což by na druhou stranu mělo spotřebu spíše zvyšovat, když to máš samé rozjíždění a jízdu se studeným motorem.

Město jako město ve smyslu "1, 2, 1, 2, 3, po 20 m 1, 2, 1, podlahu na 2...? Kruci, dementní pseudoveterání, kobyly, vláček, vyhlídkový bus, coursingový start na myš, hlavně ohlídat tramvaj, popř. militantně sluníčkového cyklistu, co je víc..." Jezdím svižně spíš směr ven, mít průměr jen město, tak to asi pod 10 nedám, kochám se spíš mimo. Jako dnes cestou z tréninku chlupatého závodníka. No stress, přede mnou spousta náklaďáků Tesco a spol., disciplinovaně 90 až 100 na celkem vymazlené okresce, pohled na okamžitou spotřebu neuvěřitelně optimistický. Taky nemažu od začátku, ale chápu, že to někdo dá. Ale i za ten průměr jsem ráda, není to vyloženě vír v nádrži. Hlavní je, že to jede, resp. se to rozjede, když je potřeba, myslím 66 kW.
 
Trochu nechápu, to auto za 10 ani jezdit neumí....
Chlapi/holky vždyť je to nákupní taška není to sporták.... i MX5 s výrazně silnějším motorem jezdí v takovém svižnějším režimu než dovolují pravidla s dveřmi napřed za 6.
Mít na M2 průměr 10l tak musí mít někdo díru v nádrži
 
maličko jsem to protáhl v kopcích. Před cestou jsem totiž naměřil opět vyšší hladinu oleje. Tak jsem zvědav, jestli to pomohlo.
Nepomohlo, a ani neuškodilo. Hladina oleje zůstala stejná (zvýšená). Takže po zkušenostech z minulého roku odsaji 2 mm pod horní rysku a nebudu se (doufám) zase rok o to zajímat. Samozřejmě, že to první 2 měsíce budu opět bedlivě sledovat. :D
 
Bilance po třech letech Mazda2 1,5 skyactiv G 66 kW Takumi, výroba 2016:
najeto 44 tis. km; průměrná dlouhodobá spotřeba 5,5 l/100 km (poslední dobou tankuji Vervu 100 a snížilo to spotřebu o 0,5 litru); mytí pouze ručně.
Náklady: 2x roční garančka v autorizovaném servisu; 1x výměna brzdových destiček (protože ty z výroby pískaly po 20 tisících); jedny promáčklé boční dveře (viník nezjištěn, opraveno výměnou ve vlastní režii), zimní pneu Nexen Winguard 185/60 R16. Celkem za tři roky cca. 20 tísíc Kč.
V létě dovolená v Itálii s manželkou, malým dítětem (autosedačka, kočárek, cestovní postýlka, kufry, .....) najeto 1450 km, spotřeba 5,1 s plně naloženým autem. Nejvyšší spotřeba - noční cesta po dálnici Liberec - Praha - Brno za 2 hodiny 10 minut, spotřeba 6,9 litrů (samozřejmě jsem dodržoval rychlostní limity;)). Nejnižší spotřeba - Znojmo - Brno mimo dálnici 3,5 litrů (ale to jsem jel bez klimy, bez rádia, všechny spotřebiče vyplé, z kopce jsem vyřazoval, do kopce jel za autobusem a fakt mě to nebavilo:angelic:).
Za mě i po třech letech absolutní spokojenost a za celou dobu jsem nelitoval výběru ani značky, ani modelu, ani motoru. Jasně, není to velké auto a nemá to bůh ví jak silný motor, ale s tím se počítalo. Na běžné ježdění s malou rodinou, převážně po městě (Brno) a sem tam delší cestu to auto splňuje všechny potřeby.
Záruka končí, servisovat to budu mimo autorizované servisy, ale pravidelně, prodávat se to nechystám, protože zkrátka není proč.
 
Honzík - krásný report ať dál slouží, škoda těch dveří.... jak trefili lak, ale ty asi nemáš Soul Red Crystal viď?

Objednány zimní pneu Dunlop Winter Response 2 185/65 R15 hm bude to sice vypadat blbě na plecháčích, ale co no.... 16 hold jen v létě.
 
Back
Top