• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 2020

mr.neo

člen KLANu
52
Ahoj všichni, zvažujeme nákup mazdy 3 sedan. Stále se držím pravidla, že kupuji auto nejdříve rok po začátku prodeje. Hledal jsem na internetu info a našel jsem docela zajímavé.

Začínají prosakovat informace o Mazda 3 2020

V hodně recenzích kritizují, že není výfuk klimatizace na zadní sedadla. Tady na videu 1:03 jsou vidět výstupy na zadní sedačky. Nevíte o dalších vylepšeních na rok 2020?

Další zajímavá věc motor 2,0l se zvětšeným výkonem na 152HP (to je velký skok).
 
Teď na to taky koukám. Trochu mě překvapilo ty výduchy klimatizace. Jsem z toho trochu zmateny, někde na video-testech to mají. Někde to nemají. A to se bavím jen o sedanu.

Těch 2,0 152HP bylo asi zbožné přání :). Ale mohli by tam fakt dát něco silnějšího. Kdyby tam byl G-152HP a X-180HP tak by mě to nevadilo. V mazdě 6 je taky 2 výkonové stupně 2,0 benzínu :)
 
Ano je tam 152 HP a 200Nm. Tedy zvýšení výkonu na úkor kroutícího momentu. To si myslím že není až tak výjimečné a rozhodně si nejsem jist, že se zlepší reakce na plyn. Ale uvidíme, silnější motor by to rozhodně chtělo. Kdyby tam dali tu 2,5 v manuálu, tak by jim lidi utrhali ruce.
 
No určitě. Myslím, že ted je to jedna z větších kritik, bohužel opticky i pro lidi to vypadá, že výkon to auto moc nemá. Hold papírový parametr je pro velké množství "důležité". Opravdu jsem zvědav co přinese vr 2020, pak bychom objednali 3 v sedanu.
 
Opakuju, je to na Filipínách. Tam jim asi nezačnou prodávat Skyactiv-X ... :) Na Filipínách nepotřebují splnit 99 g/CO2 na km.
 
S tím že od 2020 by měli plnit všichni průměr 95g/CO2 jinak pokuty. Takže pochybuji, že se dočkáme nového motoru. Podle mě to je i důvod, proč šel papá G164 a není ani k dispozici G184 pro MX-5 - který je jinak famozní.
 
No ty brdo, to ani neříkej, že není k dispozici G184, docela jsem o ní začal přemýšlet.
 
Trojka má jen G122 a pak bude mít skyactive - X právě s cca 190 poníky. Vedle toho ale Mazda udělala famozní G184, kterou montuje do MX-5.
Jenže když se koukneš na emise tak Sky X má o 30% lepší CO2 za cenu brutální složitosti (a hlavně zatím jen na papíře). Použití G184 by stálo Mazdu (zákazníky) balík na pokutách.
 
Back
Top