• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda CX-5 G160 AWD: Na cestě do prémie?

to je fakt divný, že v padesáti šlápneš na plyn a vono to na šestku nejede :) To ví dokonce i automat a podřadí :D
 
Poslední úprava:
Jj, tomu jsem se taky divil, že to takto "testoval" a pak si na to stěžoval.
 
Připadne mi to jako když si pán hraje na odborníka a pak udělá školáckou chybu, kterou považuje za vadu motoru. A řekl bych, že pan autor autům trochu rozumí. Takže to vypadá na "něco přece najdu, když to testuju".
 
Nerozumiem tomu , ze sa pozastavujete nad konstatovanim autora testu, ze 2.0 benzin motor v kombinacii s AWD do CX5 jednoducho nie je vhodny motor.
Autor testu viackrat spomina , ze v M3 aj M6 2.0 lit. motor nema chybu.
Na zaradenie VI. stupna pri 50 km/hod , priamo vyzyva mazda na pristrojovke. Co je absurdita podla mna ! Ale je to tak.

Tiez mam rovnaky nazor (predpokladam nebudem sam) , ako autor testu, po skusobnej jazde s takou istou CX5-kou , ze do SUV, ako je aj CX5 , patri jedine diesel, turbo benzin, alebo aspon 2,5 lit. atm. benzin.
(Najidealnejsi by bol 2.5 l hybrid, akú ma RAV4)

CX5 s AWD a 2.0 motorom nedava ziadny sofersky pozitok jimba - ittai , v pripade plnej obsadenosti , ako rodinne auto uz takmer neunesie svoju hmotnost, v meste ma vysoku spotrebu, v protivetre na dialnici je uz udychany, atd.....
Samozrejme, da sa privyknut aj na taku motorizaciu , len to uz nebude, nie je taka, ta ozajstna , zabavna , zoom-zoom Mazda.
 
Nerozumiem tomu , ze sa pozastavujete nad konstatovanim autora testu, ze 2.0 benzin motor v kombinacii s AWD do CX5 jednoducho nie je vhodny motor.

nad tím se fakt nepozastavuju, ani to nekomentuju, protože jsem s tím nejel - takže nevím. Jen to konstatování, že auto v padesáti na šestku nejede, mi připomíná pravidelnou reportáž jisté televize takhle na začátku zimy, že "toto se stane s vodou, když klesne teplota vzduchu pod nulu" . A tady ten pán v reportáži o CX5 se diví, že voda zmrzla :)
 
Nerozumiem tomu ...

Netvrdím, že 2.0 je do CX-5 ideální motor. Tvrdím, že jet na šestku 50, dát plný plyn a chtít po CX-5 reakci je minimálně necitlivé od řidiče (nechci být vulgární). V padesáti motor klepe lehce nad 1100 ot./min., spíš se dusí a šestka tam nemá co dělat. Souhlasím, že PP radí co zařadit dost blbě. Právě proto, jaký motor je se musí řidič holt přizpůsobit a tu řadící páku používat (spolu s rozumem a citem). Tohle mi v tom testu zaskřípalo. Ale jasně že - více koní, více zábavy :)
 
Back
Top