• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

Tak poďme na to: farba ktorá odpadáva, lúpanie vpredu ktoré v servise nepočujú, zrkadlá ktoré sa už nezatvárajú, pri protivetre na diaľnici zrkadlá hrajú svoju melódiu, zadný pás začal vyludzovať pazvuky pri odvíjaní a navíjaní. Stačí toľko? ;)
 
Mas ale CX-5 KF ???
Ja mam teraz novu CX-5, zatial len 17.000 km. Hmmm, asi si este nemal novu Octaviu! Vymenil som ju za CX-5...Preco? Ja som na novej Octavii III mal okrem takychto "drobnosti" ako pises skutocne problemy...Najskor zle 3 vstreky, odisla vodna pumpa, klepala zadna naprava na nerovnostiach, na kazdej jame som trpel nadhadzovanim auta, cely lak na predku som mal od skaliek poskodeny a lak bol tak makky ze aj much som sa bal...potom odislo turbo, potom hucalo lozisko v prevodovke...A tak som presiel na Mazdu a uzivam si pohodu, ticho a makkost auticka...aj jamy na ceste som prestal obchadzat kedze CX-5 pekne ich tlmi...A na predok som dal priesvitnu foliu, dnes maju asi vsetky auta lak maksi...Tolko moja skusenost z prvej Mazdy.
 
Jak dlouho se vám zajjíždělo auto? Mám najeto jen 4000km, ale musím říct, že je to pořádný rozdíl od těch prvních stovek km. Bude to ještě pokračovat? Mám se ještě těšit? :)
 
Bou ;)
Ako by si zhrnul porovnanie KE a KF 2,5?
Ja mám celkom vydarený kus KE a rozmýšľam či ho vôbec o rok za KF vymeniť ( i keď o rok už bude snáď facelift aj s vychytanými muchami)
 
Do tří tis. Km silentblok převodovky
Do deset tis. Další bouchani prava strana predek i zadek
Do deseti tis. převodovka škubani a "chrastění"
(Nekomentuji těsnění dveří - zřejmě bude stačit seřídit panty protože se dveře nedají dovřít bez prásknutí... Vypínání 1 a 4 válec ovlivňuje "jemnost" plynu-vchodu. Brzdy pískají jako na předešlé Mazdě )
 
Potřebuji radu. Nemůžu odklopit krytky montážních bodů střechy. Můžete mi někdo poradit? Dík
 
Zkoušel jsem to ve směru šipky. Ale ani jedna krytka se nechtěla posunout. Nechtěl jsem vyvíjet neůměrné násili.
 
Trochu víc síly to bohužel chce. Než se to snažit posunout tlačením shora na vroubky, je podle mě lepší vzít něco plastového nebo dřeveného plochého a tlačit z boku na hranu. Podobně jako na tomto obrázku (tady krytku nasazuje, sundávání ve směru šipky je správně).

1-pair-Replacement-Roof-Rail-Rack-Moulding-Clip-Cover-Snap-For-Mazda-2-3-6-CX5.jpg_640x640.jpg
 
(Ty krytky fakt musel vymyslet choromyslnej japonec - ale zase si u toho člověk hezky zanadává:))
 
Chlapi dnes som si všimol na mojej CX5 2,5i jednu funkciu o ktorej som doteraz nevedel.Snažil som sa predbehnúť auto a aby som čo najskôr vo svojom pruhu , stlačil som pedál na podlahu ale nechtiac tak že nešiel klasicky dole ale niečo v ňom ešte puklo a vtedy sa zatlačil ešte viac.Po tomto stlačení sa zmenili otáčky motora a auto sa chovalo ako keby som mal aktívny športový režim a pri tom som neprepínal SPORT vedľa riadiacej páky. Používate túto funkciu , vedeli ste o nej ?
 
Že by :)
KICKDOWN
Stisknutí plynového pedálu až k podlaze ve spojitosti s automatickou převodovkou.

Kickdown je jedna z funkcí automatické převodovky. Při plném sešlápnutí plynového pedálu dá řídící jednotka povel k podřazení na co nejnižší možný převodový stupeň. Řidič tuto funkci využije například při předjíždění, kdy je zapotřebí maximální výkon. Funkci Kickdown má většina klasických automatických převodovek.
 
Ja som myslel že pedál na podlahe a stačí .Na predbiehanie som používal SPORT režim vedľa rýchlostnej páky.
 
Chlapi kto nevie opýta sa . V návode som sa to nedočítal a nenapadlo ma stláčať plynový pedál ako debil. Snažím sa to auto požívať šetrne
 
Back
Top