• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Osobně mě překvapilo, jak málo prostoru je vzadu (podle videa), to je snad horší než v CX-5 to vypadá?
Ta maska resp.celý předek na mě působí tak nějak...divně krabiciózně.
Interier je na pohled krásný, ale jak píše shr3k , jak se to jako bude udržovat? Tvl si neumím představit, jak to bude vypadat za 3 roky, natož za 5 nebo za 8...

 
Tak ono ani M6-kombi nema vzadu mista na rozdavani. CX-60 je o 6cm kratsi, a na motorovej prostor padlo z celkove delky asi jeste vice. Podelne umistenej radovej 6-valec a za nim 8-stupnovej automat, to si zada misto...

Jinak dufam ze casem udelaji taky nakou "cross-country" verzi, s plastovou ochranou prahu a narazniku. S timhle lakovanym eleganem abych se bal jet i po louce. Typicke mestske SUV...
 
Vypada to brutalne americky. Hlavni trh je tedy asi jasny… Prijde mi to jako nejosklivejsi novodoba Mazda, ale treba si zvyknu, CX-5 se mi taky nelibila, a co mi stoji na zahrade…

Co se tyka ceny, Highlander od Toyoty se neukazal v interieru jako o nic moc vetsi, nez CX-5, snad jen delsi kufr s dalsima sedackama, pritom stoji v CR kolem 1.5m a prodava se pry hodne. A pritom je to proti tyhle Mazde slaboucky. Takze prodat midsize SUV od nepremiove znacky za ty penize jde… Sorento a Santa Fe taky ve slusny vybave jdou hoodne pres 1m… taky vetsi, ale o moc ne.
 
Poslední úprava:
Tak jsem se dnes díval. Tak se mi hodně nelíbí ten předek spis jako nárazník zbytek bych i prekousl ale nárazník je fakt hnusnej a vůbec to nezapadá do designu současných mazd kde každý čekal jak se bude krasne rozvíjet a teď takovej hnus.

Dal se mi nelíbí pristrojivka vypadá to dost moderně a lacině jak VW/Honda a td proste nezapadá, když celodigi čekal bych krásnou simulaci klasických budiků.

A ty vejfuky no to je hnus velebnosti ble.

Jinak je to celkem pěkný auto - rozhodne oceňuji lemy kolem blatníků v barvě a užší to vypadá pekne interiér pěknej jo jako na SUV celkem pěkný auto ale ten předek a přístrojová deska a vejfuky to je jak kdyby to dělala jiná automobilka a jen to tam připlácli.

Motory paráda.
 
Kdybych CX-60 viděl naživo, asi by to byl lepší dojem.

Exteriér shrnu asi slovy meh. Viděl jsem hezčí, viděl jsem ošklivější auta. Je tam pár prvků, co se mi vyloženě nelíbí. Postrádám eleganci Mazdy, neříkám, že zrovna CX-5 je vrchol elegance, ale třeba taková 6...to je jinde. :rolleyes:

V interiéru se mi moc nelíbí ta světlá látka (tmavá bude vypadat dle mého lépe). Nejsem příznivce kůže ze zvířat, takže pro mně vcelku no-no ta vyšší výbava.

No budu pozorně sledovat novinky, těším se na dojmy z jízdy. Ale takto první dojem moc nepřesvědčil za ty peníze. ?
 
Vypada to brutalne americky. Hlavni trh je tedy asi jasny…
Nepsali nahodou, ze americky trh bude mit CX-70 a CX-90, kdezto zbytek sveta prave CX-60 a CX-80?

Tak pokud bude CX-80 vychazet z tohoto a sla by poridit jen jako petimistna, mohl by to byt tak akorat povoz :cool:. Jinak receno takhle z fotek se mi CX-60 docela libi.
 
Tak z venku v té bílé vypadá jako Volvo. Jinak za mě exteriér a interiér za 2. Nelíbí se mi ta přední světla do masky a výfuky. Vevnitř zase ten ofuk u řidiče a řadička. Mít na to, asi bych o tom uvažoval i v jiné konkurenci, ale cena od 1,3 míče je už hodně. A střední displej je už zase dotykový.
 
A bude už fungovat GPS ve všech autech, sklápění zrcátek vydrží alespoň 7 let jako v našem DS, lak už bude odolnější ... ? A už se Mazda v ČR a SR bude ke svým klientům chovat jako k zákazníkům, tak jako například v Německu? Bude k problémům přistupovat čelem? Nebo čím dražší, složitější a novější auto, tím více se bude Mazda k zákazníkům obracet zády, spoléhat na to, že se s nimi nikdo nebude chtít tahat po soudech, když nastane problém, který neumí, nebo nechtějí vyřešit? Věřím, že i servisní síť bude kvalitnější a více zastoupena ;). Za dobu, co jsem vlastnila 3 Mazdy 6 skončily, nebo změnily majitele všechny servisy v ČR kde jsem jezdil (Kosmonosy, Liberec, Kolín, Praha- Zeman, Car Star ....). Věřme lepším zítřkům a buďme optimisty ;) !
 
Nevim, interier je asi tak jedine co se mi na aute libi. Jinak Venek je fakt hnusná krabice kde někdo zasáhl rádoby oblinami aby změkčil do KODO.
Nemůžu si pomoci, KDybych vzal GH hatchback a dal do nej tento interiér tak budu mít dvakrát hezci auto. Asi budu ac nechť jít do 6 Signature z ameru s 2,5 turbo. Nic nového se nechystá. Jak rikam, budou to ted roky přešlapovaní. Porad nevi ani jedna z automobilek kam mají jit.
 
Ceny v AT (€):
-Takumi 55000
-paket komfort (el. sedadla, vepredu odvetravane+vyhrivane, vzadu vyhrivane) 1650
-paket pohodli (el. veko kufru, zatmavena okna, 360 stupnova kamera, 230V zasufka, bezdratove nabijeni) 2900
-paket asistent (adaptivne led-svetla, adaptivni tempomat, automaticky zatmaveni spetnich zrcatek) 1650
-panoramaticka strecha 1350

Bez stresniho okna se obejdu ale to ostatni bych v aute chtel mit a je zarazejici, ze ani v nejvyssi vybave jeste nejsou veci jako adaptivni tempomat nebo adaptivni led-svetla (si delaj kozy?). Takze 55000+6000, to mame 61000 € (~1.5 milionu Kc). Jeste bez priplatku za barvu.

Jedno musim Mazde uznat: minimalne cenou se uz cpe do premiove tridy...
 
Ceny v CZ (Kč) :
-Takumi 1.434.090 (Homura 1.395.090 / Exlusive-Line 1.334.090 / Prime-Line 1.293.690)
-paket komfort (el. sedadla, vepredu odvetravane+vyhrivane, vzadu vyhrivane) 43.000
-paket pohodli (el. veko kufru, zatmavena okna, 360 stupnova kamera, 230V zasufka, bezdratove nabijeni) 74.000
-paket asistent (adaptivne led-svetla, adaptivni tempomat, automaticky zatmaveni spetnich zrcatek) 43.000
-panoramaticka strecha 35.000

Osobně úplně nechápu kombinaci těch balíčků - to je potřeba ještě vyjasnit, třeba 360 kamera je ve 2 balíčcích a navíc nevěřím, že Takumi a Homura nemá v základu ani Bose?

 
@ppfox No co jsem viděl cení v Belgii, tak opravdu nemá. Tak jako ani nejvyšší výbava nemá Matrix světla. Úplně stejně hloupé mi však přijde i nutnost si u auta za 1,4 M připlácet za zatmavená zadní okna no.:rolleyes:

Jinak se mi ale líbi Exclusive-line - jediná "oplastovaná" k tomu paket pohodlí, paket asistentů + barva a v Belgii jsem na 55 000 EUR. Sice látková sedadla, ale jinak mi to na tak velké a "výkonné" plug-in SUV nepřijde špatné.
 
No co jsem viděl cení v Belgii, tak opravdu nemá. Tak jako ani nejvyšší výbava nemá Matrix světla. Úplně stejně hloupé mi však přijde i nutnost si u auta za 1,4 M připlácet za zatmavená zadní okna no.:rolleyes:
Hmmm tak to je cesta do řady ostatních...tohle se mi na Mazdě právě líbilo...4 výbavový stupně a nazdar, ne jako koncern, kde si vyberu auto za 900 a když dojdu na konec konfigurátoru, tak na mě svítí 1,5 mega :triumph:
 
@ppfox Tak ono už si to minimálně v Česku Mazda vyzkoušela u 3ky a CX-30 pokud se nepletu.
Spíše je blbé, že jdou cestou pevných paketů a ne jednotlivých položek.
 
Tohle se mi vubec nelibi! Mazda mela vzdycky pevne dane stupne vybav, a krom toho se dalo priplacet uz jen za nake detaily (barva, tazne zarizeni, atd). Nekomu sice mohla chybet ta nekonecna koncernova variabilita (to beru), ale kdyz clovek vzal nakej model Mazdy ve vybave "Takumi" (nebo "Homura"), vedel ze tam uz ma temer vse na co si jen spomene. Staci se podivat, co ma treba CX-5 v nejvyssi vybave! To je opravdu uplne kopletni auto.

A ted u CX-60 dostanes takovej "polotovar", kde si musis doplacet i za takove pitomosti jako adaptivni tempomat, nebo zatmavena okna. To jsou typicke premiove manyry (a nevim jestli tohle je ta spravna cesta kterou by se Mazda mela ubirat)! Treba u BMW je taky putna jakou vybavu si zvolis, porad musis pocitat jeste alespon 20-30% navic na nake pakety, aby se na to auto dalo podivat...
 
Poslední úprava:
Mě se to docela líbí. Ten předek mě moc nenadchnul, ale začínám mu přicházet na chuť. Fejkových koncovek výfuku škoda. Mazec ale je, jak je motor v PHEV posazený směrem ke středu auta. No a má to plynové vzpěry kapoty, takže MazdaKlan approved, ne? :cool:

Snímek obrazovky 2022-03-10 002108.png
 
Mazec ale je, jak je motor v PHEV posazený směrem ke středu auta.
Tak to je normální, musí tam zbýt místo ještě pro dva válce. Jako když koupíš BMW se čtyř- nebo tříválcem, tam máš taky díru.
 
Tak samo, ale prostě tomu pořád nemůžu u Mazdy uvěřit, že se to děje. :) Jinak ta dlouhá kapota je top. Jasně, že kdybych chtěl něco praktičtějšího, nebo s dostatkem místa ve druhé řadě, půjdu třeba do Tarraco/Kodiaq, ale to jsou zase vzhledově dodávky.
Jinak v tomhle videu na konci je zvuk motoru a PHEV to nebude. :)
 
Back
Top