• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Kia Sorento hybrid ve vybave stoji 1.37m (MHEV) nebo 1.49m (PHEV; CX-60 bude PHEV, jestli dobre ctu tiskovku). Slabsi motor, ale vetsi kufr s dvema nouzovymi misty. Toyota Highlander hybrid ve vybave stoji 1.8m, prip. 1.65m ve vybave, co uz se "da". Mnohem slabsi motor, ale vetsi kufr s dvema nouzovymi misty. Ale u obojiho jsou rozmery prvni a druhy rady interieru jen doslova o par cm vetsi, nez CX-5 — a CX-60, zda se, bude podobne prostorna... takze to bude mit podobnou cilovku. BMW X5 je v nejaky rozumny vybave s rozumnym motorem kolem 2m.

Fakt si nemyslim, ze by ceny CX-60 byly nejak zvlast premiove, v kontextu dalsich znacek jsou proste odpovidajici. Bohuzel. Bohuzel auta tolik zdrazila. Vzdyt se podivejte do ceniku a i soucasna slaba a nehybridni — kdybychom meli srovnavat jablka s jablky — CX-5 v dobry vybave stoji 1.1m... Me tim padem ceny CX-60 neprekvapuji, cekal jsem i vic. Ale cekal jsem, ze to bude i vetsi auto, abych se priznal :).

Pred lety jsem si tu taky stezoval, jak Mazda zdrazila 3 nebo CX-30 oproti predchozi generaci nebo CX-3, ale casem se ukazalo, ze nezdrazila jen Mazda, ale i vetsina konkurence. Pri srovnani vybav a motoru jsou Mazdy proti premii porad levnoucke, a podobne drahe, jako srovnatelne vykonne a vybavene nepremiove znacky. Zkuste si hodit proti Mazde 3 do konfiguratoru Golfa nebo Focuse...
 
Poslední úprava:
Na dnešním livestreamu Mazda.cz u příležitosti představení CX-60 bylo uvedeno, že dodávky začnou:
PHEV - září 22
D - prosinec 22
X - květen 23
 
Na tom benzínovym 6ti válci se zas bude na pi.... pracovat :weary_face::joy:
Ale spíš mi nejde do hlavy, proč 2.5 e-Sky PHEV má klasickej startér a nějak nevím jestli je rozumný používat mechanický čerpadlo chladící kapaliny, který funguje jen když se točí řemenice/motor (pokud nebude ještě někde schovaný elektronický) ? :neutral:
 
Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
 
Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
Počkat, to jako fakt? Ledky a zatmavena okna? ?
 
Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
To se výrobce asi nezavděčí. Když je to součást výbavy, lidé hudrují, že to nepotřebují. Když se to udělá jako paket, lidé hudrují, že si musí připlatit. :D
 
Klidně připlatím 100 000 rublů, když to bude umět stahování oken dálkovým ovladačem. :)
 
To se výrobce asi nezavděčí. Když je to součást výbavy, lidé hudrují, že to nepotřebují. Když se to udělá jako paket, lidé hudrují, že si musí připlatit. :D
Rekl bych, ze od toho jsou ruzne stupne vybav, ne? Ale u CX-60 je to "jednoduche": treba adaptivni tempomat nebo matrix-led nemas standartne v zadne vybave. A je to jeste horsi, protoze i za nektere "prkotiny" musis vzdycky doplacet.

Dle prospektu na ceskem webu je treba i "automaticke zatmaveni vnitrniho zrcatka" az v pridavnem paketu "safety". To snad musi byt naka chyba! Neverim ze CX-60 "Takumi" za pul druhyho melounu by bylo takove holatko.
 
Klidně připlatím 100 000 rublů, když to bude umět stahování oken dálkovým ovladačem. :)
Co je to ,,RUBL”….?

Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
Já tedy vidím LED už v základní výbavě - jen nejsou ,,adaptivní” ty si priplatis za ty adaptivní.

Zaklad:
Headlights – LED with auto levelling
- Coming home/leaving home lights - Dusk-sensing headlights
- LED daytime running lights
- High Beam Control (HBC)
 
Proč mám pořád pocit, že za CX60 stojí návrhář co měl CX5, kterou poslal do zdi.
Tak to je hodně výstižné! Teď už se u Mazdy elegance a lehkost nenosí. Teď má táhnout zamračenost a nabubřelost :( A příště mřížka masky bude ještě větší, poroste stejně jako ledvinky BMW.
 
Designem CX-60 se podle mě Mazda snaží zaujmout větší škálu zákazníků. Tak jak vnímám své okolí, je pro většinu běžných spotřebitelů úchvatný designový styl M3 / M6 nestravitelný.
 
Designem CX-60 se podle mě Mazda snaží zaujmout větší škálu zákazníků. Tak jak vnímám své okolí, je pro většinu běžných spotřebitelů úchvatný designový styl M3 / M6 nestravitelný.
Automobilka "Co je hranaté, to je dobré" má své publikum jasné. To se holt se stylem M3 a M6 nedá sloučit. ?
CX-60 je taková... když hledám jeden výraz.... hranatá. ?
 
Back
Top