• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Tak od minulého týdne to nahodile hlásí chybu hybridního systému a i-stop. Auto normálně jede, jen to nechcípe a nedobíjí baterii hybridního systému. Po vypnutí pak třeba 2 dny OK. Servis zatím neví :(. 3,3 Diesel 254k Homura

Jinak vyměněn přední + zadní diferák - záruka (prolínali oba dva, zjistili při prohlídce)
Promazán předek - záruka - je potichu
Vyměněn zámek kufru - záruka - nepomohlo - promazán - zatím klid
Vyměněna pružina v řízení - svolávačka - necítím rozdíl, na řízení jsem si nestěžoval.
Tak po měsíci jezdím stále s poruchou hybridního systému a i-stopu. V Mazdě stále čekají na vyjádření - asi nejspíš výměna hybridní baterie.. Dnes kritická chyba motoru - zastavte. Auto skoro nejelo, cukalo.. Po restartu jede normálně, akorát svítí kuře a píše chybu motoru... A vypozoroval jsem, že když je i-stop a hybrid v poruše, tak mám menší spotřebu :)
 
Je možné, že ta spotřeba je nižší pravě z důvodu nezatíženého motoru nabíjením hybridní baterie, které jak píšeš je v poruše.
 
Tak po měsíci jezdím stále s poruchou hybridního systému a i-stopu. V Mazdě stále čekají na vyjádření - asi nejspíš výměna hybridní baterie.. Dnes kritická chyba motoru - zastavte. Auto skoro nejelo, cukalo.. Po restartu jede normálně, akorát svítí kuře a píše chybu motoru... A vypozoroval jsem, že když je i-stop a hybrid v poruše, tak mám menší spotřebu :)
Ja som mal tie isté poruchy/ hlášky, akurát mne auto ani nenaštartovalo (niečo sa na pozadí dialo a zakaždým vymlátilo baterku). Po opakovaných skúmaniach v servise nakoniec vymenili hlavnú riadiacu jednotku a odvtedy bez problémov. V podstate fór bol v tom, že zakaždým ako som auto nechal odviezť do servisu, tam ako prvý úkon dali auto preventívne na káble a baterku dobili doplna, darmo potom dumali čo je vo veci:)

Inak dnes sa v garáži pristavil chalanisko, že ako som spokojný s CX60, že sa mu páči a premýšľa nad obmenou, keďže mu na jeho 110tisícovej X3 končí lease. Vravím, že auto paráda, aj keď boli isté úvodné prešľapy a že nabudúce by som asi počkal ešte ďalší rok kým sa vychytajú muchy. A on, že to je v pohode, že s BMW je v servise furt, škoda hovoriť. Tak som zostal tak nejak upokojený.
 
Zdravím, chci se zeptat, jestli náhodou už někdo neřešil? Sedačka po dvou měsících užívání vypadá takto. Přitom se o auta a toto zvlášt starám co nejlépe. Je to normální, případně, vypadají Vaše sedačky stejně? :D
IMG_4879.JPG IMG_4877.JPG IMG_4876.JPG IMG_4875.JPG IMG_4874.JPG
 
Poslední úprava moderátorem:
S blizicim se letem, lze nejak otevrit vsechna okna z venku? Tip pomoci ovladani 3x otevrit a poctvrte dlouze otevrit me nejak nejde. Dekuji.
 
Tak dnes mi spravili vsetky updaty aj tu zvolavacku na riadenie a co sa tyka vibrujuceho zrkadla tak tam robili tiez update lebo zistili ze je vraj problem v tom ze nejde rovnaky prud do oboch zrkadiel. Do laveho ide menej a tym padom ako keby povolilo a zacne vibrovat. Neskusal som to lebo som nesiel dialnicou ale ked skusim tak dam vediet.
Robili aj vytlmenie dveri a ma to uplne iny zvuk a mam pocit ze je to este tichsie.
 
Já dva měsíce stále jezdím s poruchou i-stop a s poruchou hybridního systému... servis stále prý čeká na dodání milfhybrid baterky.. Myslel jsem si že na reklamaci je lhůta 30dní, no nevím jestli má cenu se hádat?
 
Já dva měsíce stále jezdím s poruchou i-stop a s poruchou hybridního systému... servis stále prý čeká na dodání milfhybrid baterky.. Myslel jsem si že na reklamaci je lhůta 30dní, no nevím jestli má cenu se hádat?
Jestli to máš jako soukromá osoba, tak jim to vrať, ať ti dají funkční kus. ;)
 
Tak hlasim ze spatne zekadlo uz netrasie. Stacilo ho nejak aktualizovat aby isiel do oboch rovnaky prud.
 
CX-80, CX-30 a Mazda 3 prichazi s Alexa v Mazda Connect. Jaka je pravdepodobnost pro CX-.60? Tusite? Dik. Jen zvedanost, Siri to celkem zvlada.
 
Tak jsem byl na servise ve 40.000,- km (3,3l 4x4). Stěžoval jsem si na třepání levého zpětného zrcátka - bylo vyměněno sklo(zrcadlo), je to lepší ale úplně OK ne - aktualizací SW to zkoušeli už dávno a také nic. Byl zjištěn únik oleje z předního diferáku. Tento byl již měněn ve 20.000 km na záruku. Teď už mazda nemění, takže bude přetěsněn. A stále čekám na hybridní baterku - již cca 9 týdnů. No nic moc na ne ani rok staré auto za 1,7 mega... Zadní diferák již také nový, zámek kufru měněn, pak promazáván, promazávání přední nápravy.... Různé další vrzání a pazvuky už neřeším - rádio přehluší. Čím dál více si nadávám, že jsem nezůstal u VW/Škoda. Ach joooo. Za necelý rok, jsem v servise víc něž považuji za normální :(
 
Trable early adopterů... Já jsem takhle koupil v 2003 Mazdu 3 sedan s dieselem a tehdy novinkou DSC, až se musela po půl roce trablí vyměnit řídící jednotka motoru (Bosch EDC16). Prostě ta zamontovaná nebyla v určitých situacích s jednotkou ABS/DSC kompatibilní. Horší výbavy bez DSC ty trable neměly.
 
Back
Top