• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Mazda LED vs. Xenony, zkušenosti, ALH, i-ACTIVSENSE

Jak jste se svícením spokojeni? Já zatím moc ne, pokud nastavím adaptivní svícení, při míjení auta proti, hrozně dlouho trvá než světla začnou svítit zpět do dálky a i tak je to slabota. Kupodivu pokud dám manuální režim dálkových světel, svítí mnohem více. Je možné to nějak naladit, nebo může být něco špatně?
 
Ja osobne jsem spokojen...neporovnatelne s mym byvalem autem.

Ted zpet k automatickym dalkovym...mam to zaple neustale...krom par prepnuti kdyz vidim ze z poza horizontu vyjizdet kamion....jinak pokud minu jine auto a predemnou nevidim zadne dalsi tak se mi dalkova svetla zpet rozsviti behem cca 2-3 sekund
Jestli sviti v manualnim rezimu vice to nevim jeste jsem ho nemel zapnuty.
 
Mám obecný dotaz k adaptivním Led světlometům v módu Auto přeplém na dálkáče. (Mazda 2 r.v.2022): kdy vypínat dálková? Na většině dálnic nevidím problém, ale jsou dálnice kdy jsou od sebe oba směry oddělené plotem z sloupků a tam se mi zdá že pro automatiku jsou protijedoucí auta neviditelná. Sloupky zůstanou osvícené pakliže někde skutečně neproblikne světlo z protijedoucího auta. To bych ještě považoval za ok, pokud jde o nízká auta, skrytá za sloupky, ale co suv a kamióny? Nesvítí jim to do očí? A druhé místo kde bych se klonil k vypnutí dálkových v režimu automatiky jsou neosvětlené vesnice. Jednak tam může jít chodec, kterého to oslní, a jednak to svítí lidem do oken. Souhlasíte se mnou, že v obou těchto případech je NEZBYTNÉ dálková světla v režimu Automatiky u adaptivních led světlometů vypínat? Děkuji.
 
S tou dialnicou suhlasim, tiez vypinam. Preto som rad aspon za to, ked ma dialnica plot. Ale s neosvetlenymi dedinami nesuhlasim! Ako chodec budem radsej oslneny, ako prejdeny! Ak si v obci nevedia zabezpecit osvetlenie, ale vedia zabezpecit pobehujucich psov a macky, svietim kolko potrebujem.
 
To teď bude asi častěji na vesnicích kvůli úsporám budou vypínat osvětlení na více místech, aspoň teda v ČR
 
No právě. Ok.. na dálnici budu vypínat když bude mezi směry plot bránit automatice poznat protijedoucí auta a na vesnici holt radši nechám dálkáče abych někoho nepřejel.
 
Já jsem se svým "veteránem" zvyklej používat dálky pouze tam, kde nikoho neoslním. Tak jak to platilo vždy. Tak nějak jsem trochu alergickej na polohu auto u světel, i když většinou spíš proto, že za šera nebo deště svítí jen přední bludičky
 
Kedy sa maju zapnut svetla sa da nastavit na celkom svetle podmienky. Mna hneva, ze sa pri zapnutych stieracoch nezapnu automaticky svetla, ako mi robil Peugeot 406 15 rokov skor.
 
Automaticky, automaticky... Mě zas přijde automatický když vlezu do auta - nastartovat, zapnout pás a rožnout potkávací světla. Když to okolí umožní tak zapnout dálky. Moc lidí spoléhá na automatiku a pak to na těch silnicích vypadá jak to vypadá.
P. S - za snížené viditelnosti máš povinnost rožnout hlavní světla potkávací a to bez ohledu jestli používáš nebo nepoužíváš stěrače což vzhledem k tomu, že jsi měl očividně řidičák dřív než já, jistě víš
 
souhlasím, ale souhlasím i s předřečníkem, přidat do logu další podmínku pro automatiku na přepnutí z denních na potkávací při běžících stěračích je drobnost a taky moc nechápu, proč to moje auto nemá. Co se týče toho nastavení světelnosti - ano, je to tam, ale mám to na nejméně a stejn ě to spíná často světla pozdě na moji potřebu, takže často zapínám ručně
 
Automaticky, automaticky... Mě zas přijde automatický když vlezu do auta - nastartovat, zapnout pás a rožnout potkávací světla. Když to okolí umožní tak zapnout dálky. Moc lidí spoléhá na automatiku a pak to na těch silnicích vypadá jak to vypadá.
P. S - za snížené viditelnosti máš povinnost rožnout hlavní světla potkávací a to bez ohledu jestli používáš nebo nepoužíváš stěrače což vzhledem k tomu, že jsi měl očividně řidičák dřív než já, jistě víš

Tiez mam aj druhe auto, kde robim rovnaky postup ako si opisal. A hlavne svetla tiez zapinam castejsie, ako automatika. Ale automatika dokaze drzat dialkove a vypinat ich iba v smere, kde ide protiiduce vozidlo. Kedze pri ceste moze byt chodec, cyklista alebo zvera, mam rad dialkove ked mozem, ak pritom neoslnujem.

Ja mam tekute stierace, takze kvoli mne ta ziadost nebola. Prave kvoli tym ludom, ktorym bezia stierace a svetla maju vypnute, by som ale automaticke zapnutie svetiel pri zapnutych stieracoch uvital. Nie je na to treba ziadna komplikovana logika.
 
Back
Top