• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Zdravím všechny členy klanu ? Sháním rodinné auto, pokud možno s atmosférickým motorem a to mě dovedlo až sem k Vám na fórum. O Mazdě jsem tady přečetl poměrně dost a jsem víceméně rozhodnutý pro Mazdu 6 GH 2.5 125 kw. Nedávno jsem objevil tento inzerát https://auto.bazos.cz/inzerat/155208211/mazda-6-gh-kombi-25i-125kw-krasavice.php
a tak se chci zeptat zda máte někdo zkušenosti s tímto prodejcem (nějaký pán z Plzně co tahá Mazdy z Německa) a jak hodnotíte inzerát v poměru nabízeného k ceně vozu (chápu že v dnešní době vyletěli ojetiny hodně nahoru)? Jinak co jsem se dočetl tak motor 2.5 125kw je spolehlivý a co se řeší nejvíce je podvozek. Díky za všechny vaše odpovědi ???
 
Já jsem koupil přímo od tohoto člověka před cca 10měsícic auto. GH 2.5i.

Fanda značky, dělá prakticky jen tohle. Jednání fér, co řekl, to platilo. Auto a jeho stav seděl s popisem, Ačkoliv ono jak je to auto nízké, tak zespoda nezkontroluješ nic.

Já jsme zaplatil rozhodně víc, když si vezmu, že k mému autu nebyl COC list, nebyly dvě sady kol a neměl jsem ani roletu v kufru. Cena byla prakticky stejná, ale bez vyjmenovaného. Je ale pravda, že jsem měl origo kola a vyšší výbavu.

Tenhle kousek se mi fakt líbí. Takovou barvu jsem na GH ještě neviděl. Tady je to poslední dobou samej třicátník s "Géháčkem" :D
 
Já jsem koupil přímo od tohoto člověka před cca 10měsícic auto. GH 2.5i.

Fanda značky, dělá prakticky jen tohle. Jednání fér, co řekl, to platilo. Auto a jeho stav seděl s popisem, Ačkoliv ono jak je to auto nízké, tak zespoda nezkontroluješ nic.

Já jsme zaplatil rozhodně víc, když si vezmu, že k mému autu nebyl COC list, nebyly dvě sady kol a neměl jsem ani roletu v kufru. Cena byla prakticky stejná, ale bez vyjmenovaného. Je ale pravda, že jsem měl origo kola a vyšší výbavu.

Tenhle kousek se mi fakt líbí. Takovou barvu jsem na GH ještě neviděl. Tady je to poslední dobou samej třicátník s "Géháčkem" :D
Já s Mazdou nemám žádný zkušenosti. Měl jsem Octavii II RS 2.0 TSI a ve 120 tis se tomu rozletěl motor. Takže už nic podobnýho nechci ? Hodlám jí vzít do originálního servisu Mazdy na prohlídku před koupí.
 
To si upřímně řečeno nemyslím, že se povede. Z důvodů časových i jiných. On taky tenhle pán nebydlí zrovna poblíž centra Plzně. Nicméně bránit se tomu on nebude. Já jsem to auto koupil aniž bych ho viděl, takže já říkám, že ten chlap jedná na rovinu.

Je to jenom stroj a motor se může rozletět kdykoliv. Upřímně jediné co musíš reálně pohlídat je převodovka za studena (což v 37°C venkovní teploty co aktuálně stejně moc nejde) a koroze převážně zadních lemů zevnitř. Ty auta z Německa obecně nejsou v drtivé většině takové hroby, jako české ojetiny. Trojkový bavorák, co táta dovezl s 330 000Km byla úplná motokára, podvozkově všechno v pořádku. Asi jsem z Německa ani neviděl auto s podvozkem na sračku.

A jinak teda nepočítej s tím, že to pojede jak dvoulitr s turbem. To ani náhodou. Taky počítej s tím, že to auto po zapnutí klimatizace velmi citelně zvadne. Jezdí to hezky, ale výkonově to s tím RS nelze srovnat. 147Kw, 280Nm vs 125Kw a 225Nm. Hlavně ten projev je úplně jiný.
 
To si upřímně řečeno nemyslím, že se povede. Z důvodů časových i jiných. On taky tenhle pán nebydlí zrovna poblíž centra Plzně. Nicméně bránit se tomu on nebude. Já jsem to auto koupil aniž bych ho viděl, takže já říkám, že ten chlap jedná na rovinu.

Je to jenom stroj a motor se může rozletět kdykoliv. Upřímně jediné co musíš reálně pohlídat je převodovka za studena (což v 37°C venkovní teploty co aktuálně stejně moc nejde) a koroze převážně zadních lemů zevnitř. Ty auta z Německa obecně nejsou v drtivé většině takové hroby, jako české ojetiny. Trojkový bavorák, co táta dovezl s 330 000Km byla úplná motokára, podvozkově všechno v pořádku. Asi jsem z Německa ani neviděl auto s podvozkem na sračku.

A jinak teda nepočítej s tím, že to pojede jak dvoulitr s turbem. To ani náhodou. Taky počítej s tím, že to auto po zapnutí klimatizace velmi citelně zvadne. Jezdí to hezky, ale výkonově to s tím RS nelze srovnat. 147Kw, 280Nm vs 125Kw a 225Nm. Hlavně ten projev je úplně jiný.
To ani nečekám a reálně se ten výkon nedá absolutně využít. Člověk se po Česku s RS nikdy nedostane na ten výkon co auto má. Takže nepotřebuju výkon, potřebuju spolehlivost a prostor. Teď jsem půl roku jezdil s Fábií co má 63kw takže 125kw pro mě určitě nebude problém ? Myslím že Mazda bude ideální řešení co se týče všeho co hledám. Reálně co jsem koukal na výbavu tak je tam vše co potřebuju.
 
Ještě mám v živé paměti, jak se rozletěl koncernový motor mě a kam jsem běžel...sem k Mazdě a jak si chrochtám blahem :) Jak píše Jirka, ano projev úplně jiný. než motor s turbem, ale mě to baví mnohem víc a auto mi právě svým projevem hrozně sedí. S tou klimou má bohužel taky pravdu, ta není zrovna nejlépe zvládnutá, na druhou stranu zase chladí fakt brutálně, nebo alespoň mě to tak přijde. Třeba proti bývalému autu jsem tak na polovině výkonu klimy a přitom ve větším prostoru.

Co se týče prodejce, tak je chválený snad ze všech stran, sám jsem ho měl jako čístlo jedna, od koho jsem auto chtěl, ale nakonec mi klaplo jiné. Jediné co, zrovna u tohoto kousku, tak třeba mě zaráží, že ho má inzerovaný někde venku vysloveně, protože primárně je na FB a auta mu mizí tak rychle, že je nikam jinam ani dávat nemusí. Ovšem ono ten slabší zájem konkrétně o tento kus může být kombinací právě neoriginálních kol a vyššího nájezdu, než jsem vídal / ceny, ale kdo ví, jinak vypadá Mazdice moc pěkně.

Když porovnám třeba se svojí, kterou jsme kupoval cca 3 měsíce zpět (jiný prodejce), tak cena prakticky totožná, 2.5 liftback, vyšší výbava, origo 18", výrazně nižší nájezd, ale ten nemusí znamenat vše, záleží na stavu, dělané komplet brzdy. Pro mě pěkný bonus, že už bylo upgradované radio, což bych dělal i sám, takže ušetřené peníze. Na druhou stranu jsem neměl druhou sadu kol a na autě pár lehkých neduh k řešení - zrcátko, těsnění předních okýnek, přední ložisko, takže věci za dejme tomu nějakých 10k, když to budu brát tak, že se vše regulérně vymění a nebude se na ničem šetřit + mám určitě horší lak, ale ten pro mě nebyl vysloveně prioritou, protože parkuju na ulici, takže šrámům se nevyhnu. Zrovna teď hned po těch 3 měsících ok koupě už řeším totálně orvaný zadek, jako bych si to přivolal :(
 
Ještě mám v živé paměti, jak se rozletěl koncernový motor mě a kam jsem běžel...sem k Mazdě a jak si chrochtám blahem :) Jak píše Jirka, ano projev úplně jiný. než motor s turbem, ale mě to baví mnohem víc a auto mi právě svým projevem hrozně sedí. S tou klimou má bohužel taky pravdu, ta není zrovna nejlépe zvládnutá, na druhou stranu zase chladí fakt brutálně, nebo alespoň mě to tak přijde. Třeba proti bývalému autu jsem tak na polovině výkonu klimy a přitom ve větším prostoru.

Co se týče prodejce, tak je chválený snad ze všech stran, sám jsem ho měl jako čístlo jedna, od koho jsem auto chtěl, ale nakonec mi klaplo jiné. Jediné co, zrovna u tohoto kousku, tak třeba mě zaráží, že ho má inzerovaný někde venku vysloveně, protože primárně je na FB a auta mu mizí tak rychle, že je nikam jinam ani dávat nemusí. Ovšem ono ten slabší zájem konkrétně o tento kus může být kombinací právě neoriginálních kol a vyššího nájezdu, než jsem vídal / ceny, ale kdo ví, jinak vypadá Mazdice moc pěkně.

Když porovnám třeba se svojí, kterou jsme kupoval cca 3 měsíce zpět (jiný prodejce), tak cena prakticky totožná, 2.5 liftback, vyšší výbava, origo 18", výrazně nižší nájezd, ale ten nemusí znamenat vše, záleží na stavu, dělané komplet brzdy. Pro mě pěkný bonus, že už bylo upgradované radio, což bych dělal i sám, takže ušetřené peníze. Na druhou stranu jsem neměl druhou sadu kol a na autě pár lehkých neduh k řešení - zrcátko, těsnění předních okýnek, přední ložisko, takže věci za dejme tomu nějakých 10k, když to budu brát tak, že se vše regulérně vymění a nebude se na ničem šetřit + mám určitě horší lak, ale ten pro mě nebyl vysloveně prioritou, protože parkuju na ulici, takže šrámům se nevyhnu. Zrovna teď hned po těch 3 měsících ok koupě už řeším totálně orvaný zadek, jako bych si to přivolal :(
Potom co jsem si o koncernových motorech zjišťoval a viděl i osobně rozebrané už bych do toho znovu nešel. Nejsem žádný letec, Octavia jela krásně ale nebylo to pro mě nic zásadního. Takže trochu menší výkon když to auto bude jezdit je pro mě naprosto v pořádku. Klimu využívám jen když je opravdu extrémní vedro, jinak mě z toho bolí v krku ?? Mám na toho člověka také pozitivní recenze. Je asi možné že vyšší nájezd lidi trochu odrazuje ale mě by to nevadilo pokud bude auto v pořádku.
 
Pokud to jde hlavně o spolehlivost a prostor a výkon jsi schopen oželet, zvážil bych Avensis T27 s 1.8i 103Kw (počítej dneska asi 220 000Kč a výrazně horší nabídka ojetin-ti lidi to moc neprodávají). Bude to nuda, šeď proti M6, ale špičkově a dlouhodobě dobře fungující, antikotozní ochrana Toyot je dlouhodobě lepší, než u Mazdy a na míle vzdálená Nissanu (co je dnes stejně Renault už mnoho let). Ani 20leté Toyoty nejsou shnilé.

Bacha jen na parkovací brzdu, která je řešena elektro-mechanicky a do roku 2012 (co by byly vzhledem k ceně tvoje modely) to mohlo zlobit. Díl stojí 50 000Kč a náhrada prakticky neexistuje. Opravuje se to ale v Polsku (úspěšně).
Mazda 6 GH má zase sporadicky defektní posilovač/řízení s cenou vyšší, než 50 000Kč. Odskákal to tady například uživatel No-Hits (taktéž M6 GH 2.5i)
 
Pokud to jde hlavně o spolehlivost a prostor a výkon jsi schopen oželet, zvážil bych Avensis T27 s 1.8i 103Kw (počítej dneska asi 220 000Kč a výrazně horší nabídka ojetin-ti lidi to moc neprodávají). Bude to nuda, šeď proti M6, ale špičkově a dlouhodobě dobře fungující, antikotozní ochrana Toyot je dlouhodobě lepší, než u Mazdy a na míle vzdálená Nissanu (co je dnes stejně Renault už mnoho let). Ani 20leté Toyoty nejsou shnilé.

Bacha jen na parkovací brzdu, která je řešena elektro-mechanicky a do roku 2012 (co by byly vzhledem k ceně tvoje modely) to mohlo zlobit. Díl stojí 50 000Kč a náhrada prakticky neexistuje. Opravuje se to ale v Polsku (úspěšně).
Mazda 6 GH má zase sporadicky defektní posilovač/řízení s cenou vyšší, než 50 000Kč. Odskákal to tady například uživatel No-Hits (taktéž M6 GH 2.5i)
S pánem jsem se domluvil, dneska se na Mazdu pojedu podívat. Toyota se mi moc nelíbí vzhledově. Doufám že bude Mazda v pořádku a konečně najdu něco spolehlivého.
 
To ani nečekám a reálně se ten výkon nedá absolutně využít. Člověk se po Česku s RS nikdy nedostane na ten výkon co auto má. Takže nepotřebuju výkon, potřebuju spolehlivost a prostor. Teď jsem půl roku jezdil s Fábií co má 63kw takže 125kw pro mě určitě nebude problém ? Myslím že Mazda bude ideální řešení co se týče všeho co hledám. Reálně co jsem koukal na výbavu tak je tam vše co potřebuju.
Přiznám se, že mám GH dva roky a byl bych radši za vyšší výkon. Už jsem si na to prostě zvyknul a když jsi plný a chceš předjet, tak úbytek výkonu je znát. :D Nicméně, co se týče stylu jízdy a pocitu jízdy, tak to se s ovcí nedá srovnat. Tohle auto mě prostě doteď baví. Neskutečně. Taky jsem měl předtím koncern, akorát VW. Jezdí to prostě fantasticky i přesto, že to má menší výkon. A kdyby jsi chtěl o pár kW navíc, lze se domluvit se Shrekem na přehrání a úpravu map. Je to citelně lepší. ;):)
 
Ta šestka vypadá velice dobře. Snad jen ty kola jsou příliš tunningová na můj vkus. Jinak já mám už novější motor v mazde skyactive a tam naopak téměř necítím úbytek výkonu při klime a ani sepnutí /vypnutí kompresoru. Na Ceed 1.4 2011 to bylo též utrpení. Každé sepnutí cuklo a auto jelo o půlku hůře, takže tam jsem klimu ani nepoužíval. Atmosférické motory jsou nej. Baví tě prostě řídit a to auto se krásně rozvasni v otáčkách. Turbo je ve většině případů o ničem. Žádná emoce, jen silný střed a okolo to zdechne.. Je dobré pro někoho kdo nechce často řadit. S tou sestkou budeš určitě spokojený.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Přiznám se, že mám GH dva roky a byl bych radši za vyšší výkon. Už jsem si na to prostě zvyknul a když jsi plný a chceš předjet, tak úbytek výkonu je znát. :D Nicméně, co se týče stylu jízdy a pocitu jízdy, tak to se s ovcí nedá srovnat. Tohle auto mě prostě doteď baví. Neskutečně. Taky jsem měl předtím koncern, akorát VW. Jezdí to prostě fantasticky i přesto, že to má menší výkon. A kdyby jsi chtěl o pár kW navíc, lze se domluvit se Shrekem na přehrání a úpravu map. Je to citelně lepší. ;):)
Dneska jsem se na ní byl podívat a vypadá super.
Ta šestka vypadá velice dobře. Snad jen ty kola jsou příliš tunningová na můj vkus. Jinak já mám už novější motor v mazde skyactive a tam naopak téměř necítím úbytek výkonu při klime a ani sepnutí /vypnutí kompresoru. Na Ceed 1.4 2011 to bylo též utrpení. Každé sepnutí cuklo a auto jelo o půlku hůře, takže tam jsem klimu ani nepoužíval. Atmosférické motory jsou nej. Baví tě prostě řídit a to auto se krásně rozvasni v otáčkách. Turbo je ve většině případů o ničem. Žádná emoce, jen silný střed a okolo to zdechne.. Je dobré pro někoho kdo nechce často řadit. S tou sestkou budeš určitě spokojený.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Díky za odpovědi a rady ? dneska jsem se na ní byl podívat a vypadá skvěle. Naživo je ještě o 20% hezčí než na fotkách, lak který na fotkách není moc poznat udělá hodně velký efekt. Motor jede krásně, plynule a tiše. Uvnitř je Mazda ve velmi pěkném stavu. Kola na autě vypadají opravdu veliké ale uvidíme časem. Pán je velký sympaťák a s ničím nemá problém. Je na něm vztah k Mazdám znát. Zítra jí beru prohlédnout do autorizáku a pokud bude vše v pořádku jsem už rozhodnutý jí vzít ?
 
Jsem to rikal, ze chlap je v pohode. On to vykupuje v Nemecku pokud vim vzdycky z dealerstvi. Proste nekdo prijede pro novy model, necha tam stavajici Mazdu a on to koupi. Jednoduhe, funkcni, vyhodne pro vsechny strany. Zadne hroby od Turka. Ta barva/metaliza je fakt pekna. Ty sedacky jsou taky super. Ja mam celokuzi s pameti, ale radeji bych ty manualni polokozene.
 
Jsem to rikal, ze chlap je v pohode. On to vykupuje v Nemecku pokud vim vzdycky z dealerstvi. Proste nekdo prijede pro novy model, necha tam stavajici Mazdu a on to koupi. Jednoduhe, funkcni, vyhodne pro vsechny strany. Zadne hroby od Turka. Ta barva/metaliza je fakt pekna. Ty sedacky jsou taky super. Ja mam celokuzi s pameti, ale radeji bych ty manualni polokozene.
Jo tak já ani neříkal že není. Známý mi říkal že je to slušnej člověk . Měl tričko Mazdaklan ?? Akorát říkal že už se to v Němcku těžko shání. Že chtějí za slušný kusy hodně a už se to pomalu nevyplatí. Tak doufám že zítra bude vše ok a odjedu i s Mazdou. Nebo spíš v Mazdě.
 
Tak to je paráda, držím palce, ať to klapne a taky ať tě Mazda nadchne alespoň tak, jako nadchla po přechodu mě :) Užívám si jí každý den, každou jízdu.
 
No pán je super, to je pravda, koupil jsem od něj taky GH Wagon 2009 měla skoro 130k najeto za 195 v plné výbavě krom navigace. S autem jsem ujel cca 500km a začala mi hučet spojka, pravděpodobně ložisko, no teď už se spojka uvařila a po sešlápnutí píská a rozvibruje se celé auto, takže jí musím nechat opravit. Každopádně prodejce super, mazdař srdcem jako já.
 
No pán je super, to je pravda, koupil jsem od něj taky GH Wagon 2009 měla skoro 130k najeto za 195 v plné výbavě krom navigace. S autem jsem ujel cca 500km a začala mi hučet spojka, pravděpodobně ložisko, no teď už se spojka uvařila a po sešlápnutí píská a rozvibruje se celé auto, takže jí musím nechat opravit. Každopádně prodejce super, mazdař srdcem jako já.
Mě dal půlroční záruku na skryté vady. Takže pokud si najel 500km asi by to šlo jistě nějak vyřešit přímo s ním. Je to fajn člověk tak třeba by se šlo domluvit.
 
Mě dal půlroční záruku na skryté vady. Takže pokud si najel 500km asi by to šlo jistě nějak vyřešit přímo s ním. Je to fajn člověk tak třeba by se šlo domluvit.
Auto mám asi měsíc a týden. S přístupem i s autem jsem spokojený, jenom mě mrzí, že tak brzo musím řešit něco, co se při prodeji neprojevilo. Na tohle se nedá uplatnit záruka na skrytou vadu, jelikož se jedná o spotřební díl. Skrytá vada je například že je v autě jiný motor, nebo je auto ze dvou kusů atd...
 
Aby nejak zbastlil ložisko spojky pred predajom to už by musel dať napravnicu, prevodovku dole a rozobrať spojku, potom geometriu :D Je to nešťastne, auto po niekom kto stál na svetlách na spojke miesto aby vyradil. Inak vyšší nájazd pri tomto motore okolo 200k a viac prichádza pravidelne zopár väčších položiek ako spojka, občas z podvozku tlmiče, čapy spodných ramien, klasické predné ložiská, sekundárny rozvod už býva tiež počuť atď. Ideálne pred kúpou pozrieť, či už bolo niečo z toho menené
 
SkyAces-podle me s nim pujde domluvit nejmene na tom,ze ti koupi dil na sebe a odecte ti DPH. To je naproste minimum. On je platce DPH. Musi byt.Nijak mu to neublizi a tobe to pomuze. V lepsim pripade ti da treba pulku na opravu.

Presne jak pises - o skrytou vadu se nejedna, protoze to je proste opotrebeni. Nasere to fest, toho jsem si vedom, ale proste to nespada do kategorie skryte vady.

Zkus to brat pozitivne. Das tam ted novou spojkovou sadu pri tomto najezdu bys mel mit pak uz uplny klid. Ja sam cekam,kdy ta spojka prijde-najezd 175 a zatim nejevi znamky, ale je to ojetina. Pro sichr zkontrolovat predni a zadni brzdy (cepy trmenu), nastrik spodku,remen,kladky,pumpa,kapaliny a hotovo. Ja to udelal krom te spojky pred 10mesici a jenom jezdim.
 
Back
Top