• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

No tak tam se asi spíš jednalo o blbost mechanika, než úmysl servisu někoho ojebat ?
Na faktuře ale filtry v obou případech byly, takže je někdo ze skladu vyskladnil...
A popravdě.... ojebat nebo nedbalost je v tomto případě jedna a tatáž věc, protože to poškozuje auto + si tuhle "nedbalost" ještě zaplatím.
 
Na faktuře ale filtry v obou případech byly, takže je někdo ze skladu vyskladnil...
A popravdě.... ojebat nebo nedbalost je v tomto případě jedna a tatáž věc, protože to poškozuje auto + si tuhle "nedbalost" ještě zaplatím.
Tak to bych asi reklamoval, stejně jako když mi v jednom servise měnili chladící kapalinu a vzorek z chladiče mi do rána zamrznul v mrazáku....
Ten rok starej filtr určitě nevypadal jako novej, to by neukecali.
 
Tak to bych asi reklamoval, stejně jako když mi v jednom servise měnili chladící kapalinu a vzorek z chladiče mi do rána zamrznul v mrazáku....
Ten rok starej filtr určitě nevypadal jako novej, to by neukecali.
My na to tehdá prděli, protože jsem tam aspoň dál pak svůj olej a dostali jsme to první a vlastně i poslední razítko, který jsme chtěli a pak už pápá autorizáku a další servis byl v naší "garáži" až do prodeje na protiúčet za CX5KF.
A ten človíček s GHčkem nevím jak to dál řešil, ale vím že s tímhle autem už tam víckrát nejel.
 
Inak to naozaj existuje FL GL so starými budíkmi? Som myslel, že všetky kusy už mali nový prístrojový štít.
Jen pro zajímavost - kdyby to někdo dotáhl a přihlásil - jak se to servisuje protože v evropských katalogach to auto není zalistovaný, jsou jen filtry na autodocu (pro 2.5T 170kW) jinak nic
 
Nedávno jsem chipoval fungl novou GL 2.5T MY2021. Hrabalo to po přidání plynu i na trojku.
 
no u @shr3ka nikdy nevíš :D :D . Jinak můj příspěvek apríl nebyl, fakt mě to zajímá, protože se to už párkrát v inzerci objevilo (ani jsem si neuvědomil že je 1.4. )
 
Vzhledem k tomu, že moje GH bude sloužit už jen asi 4 max 5 let , začínám už dopředu vybírat nástupce. Vypadá to jednoznačně na M6 2018+ 2.5 s manuálem .... jenže ta se nedělá (pro Evropu) . Takže řeším dilema 2.0 121kW s manuálem , nebo 2.5 143kW s automatem a z praktických důvodů jednoznačně kombi. CX-5 působí moc obrovsky - obecně mám rád nízký auta a ne SUV, crossovery apod.

Teď jsme měli v práci 2dny 2.5ku 2019 kde jsem kromě komplet odhlučnění řešil i pazvuky na celé palubovce, první den mě vozil zákazník a druhý den před předáním jsem s vozidlem jel já a po té i se zákazníkem ,se kterým jsme trochu o autě dali řeč , takže jsem měl možnost se na to víc zaměřit.

A musím říct, že jsem docela zklamanej. Neodhlučněný GL je i s akustickýma oknama znatelně hlučnější než moje částečně odhlučněný GH. Motor během normální jízdy v podstatě není slyšet (to je u rodinnýho auta asi spíš plus). V otáčkách jde zvuk v podstatě jen zezadu (výfuk) a zní jak něco mezi rozzuřeným vysavačem a dieselem. Plasty prahů jsou daleko měkčí než u GH, některý části až skoro lacině papírový (např ten s krytkou na pojistky u nohy).

Automat - oproti jiným automatům reaguje asi poměrně rychle a je fajn že ve sport režimu ten kvalt prostě nepustí. Ale je to takový jak když bych to auto ovládal na počítači, něco tomu chybí - není tam ta radost z toho když člověk podřadí jedním chvatem o 2-3 kvalty dolů a dá plnej plyn a auto se hned probere. A pak když po předjetí zas chcete jet klidně a dáte o 2 kvalty nahoru tak skáčou postupně a trvá to věčnost. Nebo že automat při klidné jízdě točí ani ne 1500otáček a když chcete trochu zrychlit, nepodřadí, ale pomalu se sbírá z toho skoro volnoběhu. Až když víc šlápnete na plyn, si přebere co tam vlastně zařadí, což mu taky chvíli trvá. Brždění motorem to nevyužívá spíš se snaží plachtit. Takže když jedete ve městě z většího kopce, furt musíte držet brzdu jak idiot nebo pádlem kopnout nižší kvalty ..... holt nevím jestli bych si na ten automat zvykl (už jsem asi moc boomer :D )

A pak tady máme Bose systém - na ten jsem byl zvědavej. Říkal jsem si, že po těch letech na tom zapracovali - no a oni ne . V základním nastavení, kdy jsou všechny ovládací prvky na středu , tam nejsou výšky a hraje to celkově pod dekou a bez detailu - proboha proč. Upřímně (a to se kluci neuražte) - ale jak někdo může říct, že ten systém hraje skvěle, je radost to poslouchat a je to ten zvuk jakej by člověk očekával. Fakt by mě zajímalo s čím to srovnáváte, protože i ta blbá Octavie III (a to říkám jako velkej odpůrce VW koncernu fakt nerad) se základním audiem hraje znatelně líp co se kvality zvuku týká.

No a na závěr parkovací kamery - je fajn že to má 360st systém - jenže ta kvalita obrazu je fakt příšerná - ano je to technologie stará 10 let , ale neříkejte mě , že použít kamery a displej s větším rozlišením je takovej problém, že to nezakomponovali ani do posledního (3. ?) faceliftu. Když to srovnám se svým současným čínským rádiem s 1080p parkovací kamerou na GH, tak je to fakt ostuda.

Ať furt jen nekritizuju, tak auto je z venku i vevnitř pěkný , i když varianty hnědýho (cikánskej mercedes) nebo červenýho (Alfa romeo) interiéru nějak pořád nemůžu vstřebat. Výbava jako výhřev volantu, odvětrávaný sedačky, možnost vypnout všechny otravný systémy (asistenty), mechanický ovládání klimatizace je přesně to co mně vyhovuje. Neuvažuju zatím ani trochu o jiným autě , ale těch pár věcí mě štve.

Už to vidím co bude následovat - výměna reproduktorů aspoň v palubce, odhlučnění dveří kufru podběhů a přední části podlahy, úprava sání, pohledat v číně nějaký řešení displeje a kamery s lepším rozlišením, nakonec možná i ten výfuk (snad už ulter bude něco dělat).... Ale co ta převodovka - manuál pro 2.5 na aliku asi nebude :D ... a přitom by stačilo udělat tak málo navíc do posledního faceliftu. Takže fakt nevím jestli menší výkon a objem ale s manuálem, nebo zatnout zuby, vzít 2.5 abych od GH neudělal krok zpátky a zkusit se s tím automatem domluvit ( nesnáším když auto dělá něco jinýho než požaduju)
 
Poslední úprava:
...s temi pazvuky po cely palubovce to je teda dost asi kus od kusu, zrejme podle chovani ridice (mozna bere uz roky kazdou diru?). Moje 2019 nikdy nikde ani nevrzne, a to mam cestou na krouzky s detmi kus docela hnusnych starych kocicich hlav. Ani tam. Pritom jsem na to dost citlivej, u MX5 lovim co se kde da, a je toho i u novy mraky.

Co se tyka zvuku, OIII jsem neslysel, ale zaroven jsem neslysel defaultni audio, co by se tomu s Bose v Mazde 6 ani vzdalene blizilo (v cem jsem se nasedel vic, je Focus II, soucasna Kuga, minuly a soucasny Mondeo, OII, Golf VII Variant, soucasny Berlingo, nase Grand C4 Spacetourer, budouci Peugeot 5008 - ani s Focalem). Pred poslednim faceliftem mi ten zvuk u Mazdy 6 prisel lepsi, ale i v 2019 jsem si dokazal seridit tak, ze jsem dost spokojeny. Nerikam, ze si neumim predstavit lepsi, ale jsem zvyklej "jen" na obyvak s B&W 685 na Onkyo 9150, Q Acoustics 3050i na Pioneeru A40, a Wharfedale Diamond 220 na Class-D cinskym minizesilovaci Fosi... pres hlavu B&O H6 a H8, a jedny Bose QC35, vse mainstream, ale na tom zas spis jedeme doma meetingy... kazdopadne nepreferuju studeny ostry zvuk, ale spise hrejivejsi "britskou skolu", coz taky muze naznacovat jiny sluchovy preference.

Je teda mozny, ze ve zvuku hledam jiny frekvence, a posloucham jiny zanry... pripomina mi to i jiny nedavny rozdil v nazorech na kvalitu streamingu ;). Protoze je mi jinak jasny, ze musis mit naposlouchany o stovky vic aut, nez ja.

Kazdopadne jestli ma OIII tak dokonaly zvuk, budu muset poprosit cofoundera moji nyni neaktivni firmy, jestli by me nesvezl. Setkani v Praze nam vzdy vychazeji tak, ze ja ho nekam odvazim, a on ze sedadla spolujezdce obdivuje Mazdu...

Se zbytkem nezbyva nez +- souhlasit, i kdyz jeste bych vypichnul, ze muj automat v Sestce teda neplachti prakticky nikdy. Jen nez se ohreje prevodovka, jinak to obvykle klidne na relativne vysoky kvalt lehounce brzdi motorem. V tomhle me prekavpil ten Citroen, ze okamzite po povoleni plynu plachti. A kamery maj slusnej uhel a svetlost ve tme, ac maly rozliseni (osobne bych vzdy radsi ten uhel a gain, nez nadherny obraz).
 
Vzhledem k tomu, že moje GH bude sloužit už jen asi 4 max 5 let , začínám už dopředu vybírat nástupce. Vypadá to jednoznačně na M6 2018+ 2.5 s manuálem .... jenže ta se nedělá (pro Evropu) . Takže řeším dilema 2.0 121kW s manuálem , nebo 2.5 143kW s automatem a z praktických důvodů jednoznačně kombi. CX-5 působí moc obrovsky - obecně mám rád nízký auta a ne SUV, crossovery apod.

Teď jsme měli v práci 2dny 2.5ku 2019 kde jsem kromě komplet odhlučnění řešil i pazvuky na celé palubovce, první den mě vozil zákazník a druhý den před předáním jsem s vozidlem jel já a po té i se zákazníkem ,se kterým jsme trochu o autě dali řeč , takže jsem měl možnost se na to víc zaměřit.

A musím říct, že jsem docela zklamanej. Neodhlučněný GL je i s akustickýma oknama znatelně hlučnější než moje částečně odhlučněný GH. Motor během normální jízdy v podstatě není slyšet (to je u rodinnýho auta asi spíš plus). V otáčkách jde zvuk v podstatě jen zezadu (výfuk) a zní jak něco mezi rozzuřeným vysavačem a dieselem. Plasty prahů jsou daleko měkčí než u GH, některý části až skoro lacině papírový (např ten s krytkou na pojistky u nohy).

Automat - oproti jiným automatům reaguje asi poměrně rychle a je fajn že ve sport režimu ten kvalt prostě nepustí. Ale je to takový jak když bych to auto ovládal na počítači, něco tomu chybí - není tam ta radost z toho když člověk podřadí jedním chvatem o 2-3 kvalty dolů a dá plnej plyn a auto se hned probere. A pak když po předjetí zas chcete jet klidně a dáte o 2 kvalty nahoru tak skáčou postupně a trvá to věčnost. Nebo že automat při klidné jízdě točí ani ne 1500otáček a když chcete trochu zrychlit, nepodřadí, ale pomalu se sbírá z toho skoro volnoběhu. Až když víc šlápnete na plyn, si přebere co tam vlastně zařadí, což mu taky chvíli trvá. Brždění motorem to nevyužívá spíš se snaží plachtit. Takže když jedete ve městě z většího kopce, furt musíte držet brzdu jak idiot nebo pádlem kopnout nižší kvalty ..... holt nevím jestli bych si na ten automat zvykl (už jsem asi moc boomer :D )

A pak tady máme Bose systém - na ten jsem byl zvědavej. Říkal jsem si, že po těch letech na tom zapracovali - no a oni ne . V základním nastavení, kdy jsou všechny ovládací prvky na středu , tam nejsou výšky a hraje to celkově pod dekou a bez detailu - proboha proč. Upřímně (a to se kluci neuražte) - ale jak někdo může říct, že ten systém hraje skvěle, je radost to poslouchat a je to ten zvuk jakej by člověk očekával. Fakt by mě zajímalo s čím to srovnáváte, protože i ta blbá Octavie III (a to říkám jako velkej odpůrce VW koncernu fakt nerad) se základním audiem hraje znatelně líp co se kvality zvuku týká.

No a na závěr parkovací kamery - je fajn že to má 360st systém - jenže ta kvalita obrazu je fakt příšerná - ano je to technologie stará 10 let , ale neříkejte mě , že použít kamery a displej s větším rozlišením je takovej problém, že to nezakomponovali ani do posledního (3. ?) faceliftu. Když to srovnám se svým současným čínským rádiem s 1080p parkovací kamerou na GH, tak je to fakt ostuda.

Ať furt jen nekritizuju, tak auto je z venku i vevnitř pěkný , i když varianty hnědýho (cikánskej mercedes) nebo červenýho (Alfa romeo) interiéru nějak pořád nemůžu vstřebat. Výbava jako výhřev volantu, odvětrávaný sedačky, možnost vypnout všechny otravný systémy (asistenty), mechanický ovládání klimatizace je přesně to co mně vyhovuje. Neuvažuju zatím ani trochu o jiným autě , ale těch pár věcí mě štve.

Už to vidím co bude následovat - výměna reproduktorů aspoň v palubce, odhlučnění dveří kufru podběhů a přední části podlahy, úprava sání, pohledat v číně nějaký řešení displeje a kamery s lepším rozlišením, nakonec možná i ten výfuk (snad už ulter bude něco dělat).... Ale co ta převodovka - manuál pro 2.5 na aliku asi nebude :D ... a přitom by stačilo udělat tak málo navíc do posledního faceliftu. Takže fakt nevím jestli menší výkon a objem ale s manuálem, nebo zatnout zuby, vzít 2.5 abych od GH neudělal krok zpátky a zkusit se s tím automatem domluvit ( nesnáším když auto dělá něco jinýho než požaduju)
Vybiras auto za az 5 let? :) odhlucneni udelej rovnou cely, stejne se musej vyndat sedacky a koberec, kterej je stejne do pulky :)

IMG_2400.jpeg
 
Vzhledem k tomu, že moje GH bude sloužit už jen asi 4 max 5 let , začínám už dopředu vybírat nástupce. Vypadá to jednoznačně na M6 2018+ 2.5 s manuálem .... jenže ta se nedělá (pro Evropu) . Takže řeším dilema 2.0 121kW s manuálem , nebo 2.5 143kW s automatem a z praktických důvodů jednoznačně kombi. CX-5 působí moc obrovsky - obecně mám rád nízký auta a ne SUV, crossovery apod.

Teď jsme měli v práci 2dny 2.5ku 2019 kde jsem kromě komplet odhlučnění řešil i pazvuky na celé palubovce, první den mě vozil zákazník a druhý den před předáním jsem s vozidlem jel já a po té i se zákazníkem ,se kterým jsme trochu o autě dali řeč , takže jsem měl možnost se na to víc zaměřit.

A musím říct, že jsem docela zklamanej. Neodhlučněný GL je i s akustickýma oknama znatelně hlučnější než moje částečně odhlučněný GH. Motor během normální jízdy v podstatě není slyšet (to je u rodinnýho auta asi spíš plus). V otáčkách jde zvuk v podstatě jen zezadu (výfuk) a zní jak něco mezi rozzuřeným vysavačem a dieselem. Plasty prahů jsou daleko měkčí než u GH, některý části až skoro lacině papírový (např ten s krytkou na pojistky u nohy).

Automat - oproti jiným automatům reaguje asi poměrně rychle a je fajn že ve sport režimu ten kvalt prostě nepustí. Ale je to takový jak když bych to auto ovládal na počítači, něco tomu chybí - není tam ta radost z toho když člověk podřadí jedním chvatem o 2-3 kvalty dolů a dá plnej plyn a auto se hned probere. A pak když po předjetí zas chcete jet klidně a dáte o 2 kvalty nahoru tak skáčou postupně a trvá to věčnost. Nebo že automat při klidné jízdě točí ani ne 1500otáček a když chcete trochu zrychlit, nepodřadí, ale pomalu se sbírá z toho skoro volnoběhu. Až když víc šlápnete na plyn, si přebere co tam vlastně zařadí, což mu taky chvíli trvá. Brždění motorem to nevyužívá spíš se snaží plachtit. Takže když jedete ve městě z většího kopce, furt musíte držet brzdu jak idiot nebo pádlem kopnout nižší kvalty ..... holt nevím jestli bych si na ten automat zvykl (už jsem asi moc boomer :D )

A pak tady máme Bose systém - na ten jsem byl zvědavej. Říkal jsem si, že po těch letech na tom zapracovali - no a oni ne . V základním nastavení, kdy jsou všechny ovládací prvky na středu , tam nejsou výšky a hraje to celkově pod dekou a bez detailu - proboha proč. Upřímně (a to se kluci neuražte) - ale jak někdo může říct, že ten systém hraje skvěle, je radost to poslouchat a je to ten zvuk jakej by člověk očekával. Fakt by mě zajímalo s čím to srovnáváte, protože i ta blbá Octavie III (a to říkám jako velkej odpůrce VW koncernu fakt nerad) se základním audiem hraje znatelně líp co se kvality zvuku týká.

No a na závěr parkovací kamery - je fajn že to má 360st systém - jenže ta kvalita obrazu je fakt příšerná - ano je to technologie stará 10 let , ale neříkejte mě , že použít kamery a displej s větším rozlišením je takovej problém, že to nezakomponovali ani do posledního (3. ?) faceliftu. Když to srovnám se svým současným čínským rádiem s 1080p parkovací kamerou na GH, tak je to fakt ostuda.

Ať furt jen nekritizuju, tak auto je z venku i vevnitř pěkný , i když varianty hnědýho (cikánskej mercedes) nebo červenýho (Alfa romeo) interiéru nějak pořád nemůžu vstřebat. Výbava jako výhřev volantu, odvětrávaný sedačky, možnost vypnout všechny otravný systémy (asistenty), mechanický ovládání klimatizace je přesně to co mně vyhovuje. Neuvažuju zatím ani trochu o jiným autě , ale těch pár věcí mě štve.

Už to vidím co bude následovat - výměna reproduktorů aspoň v palubce, odhlučnění dveří kufru podběhů a přední části podlahy, úprava sání, pohledat v číně nějaký řešení displeje a kamery s lepším rozlišením, nakonec možná i ten výfuk (snad už ulter bude něco dělat).... Ale co ta převodovka - manuál pro 2.5 na aliku asi nebude :D ... a přitom by stačilo udělat tak málo navíc do posledního faceliftu. Takže fakt nevím jestli menší výkon a objem ale s manuálem, nebo zatnout zuby, vzít 2.5 abych od GH neudělal krok zpátky a zkusit se s tím automatem domluvit ( nesnáším když auto dělá něco jinýho než požaduju)
S tím Bose souhlasím.. Odporně to hraje už v mém BM... Vždycky, když předsednu do GH, tak je to úplně jiný poslech, a to tam jeden repro už je vyrchlaný😂 a i přesto to má větší hloubku, víc basy (tam se alespoň ještě dával subáč), i starý Xedos hraje dobře na svůj věk.. Ale jo, VW hrálo teda podstatně lépe v základu, oproti Bose v těchto generacích Mazd.. Jakožto člověk, co má citlivé uši a nějaký cit pro hudbu, tak mi v mém autě prostě uši krvácí, je to totálně bez detailu.. 😂
 
@psladek78 vim jak to vypadá, říkám, v úterý jsem na tom Gal odhlučnění dělal. A ano vybírám, protože jednak 4-5 let uteče docela rychle a taky se může stát, že GH tak dlouho nevydrží, takže je dobrý být připraven.
 
Vzhledem k tomu, že moje GH bude sloužit už jen asi 4 max 5 let , začínám už dopředu vybírat nástupce. Vypadá to jednoznačně na M6 2018+ 2.5 s manuálem .... jenže ta se nedělá (pro Evropu) . Takže řeším dilema 2.0 121kW s manuálem , nebo 2.5 143kW s automatem a z praktických důvodů jednoznačně kombi. CX-5 působí moc obrovsky - obecně mám rád nízký auta a ne SUV, crossovery apod.

Teď jsme měli v práci 2dny 2.5ku 2019 kde jsem kromě komplet odhlučnění řešil i pazvuky na celé palubovce, první den mě vozil zákazník a druhý den před předáním jsem s vozidlem jel já a po té i se zákazníkem ,se kterým jsme trochu o autě dali řeč , takže jsem měl možnost se na to víc zaměřit.

A musím říct, že jsem docela zklamanej. Neodhlučněný GL je i s akustickýma oknama znatelně hlučnější než moje částečně odhlučněný GH. Motor během normální jízdy v podstatě není slyšet (to je u rodinnýho auta asi spíš plus). V otáčkách jde zvuk v podstatě jen zezadu (výfuk) a zní jak něco mezi rozzuřeným vysavačem a dieselem. Plasty prahů jsou daleko měkčí než u GH, některý části až skoro lacině papírový (např ten s krytkou na pojistky u nohy).

Automat - oproti jiným automatům reaguje asi poměrně rychle a je fajn že ve sport režimu ten kvalt prostě nepustí. Ale je to takový jak když bych to auto ovládal na počítači, něco tomu chybí - není tam ta radost z toho když člověk podřadí jedním chvatem o 2-3 kvalty dolů a dá plnej plyn a auto se hned probere. A pak když po předjetí zas chcete jet klidně a dáte o 2 kvalty nahoru tak skáčou postupně a trvá to věčnost. Nebo že automat při klidné jízdě točí ani ne 1500otáček a když chcete trochu zrychlit, nepodřadí, ale pomalu se sbírá z toho skoro volnoběhu. Až když víc šlápnete na plyn, si přebere co tam vlastně zařadí, což mu taky chvíli trvá. Brždění motorem to nevyužívá spíš se snaží plachtit. Takže když jedete ve městě z většího kopce, furt musíte držet brzdu jak idiot nebo pádlem kopnout nižší kvalty ..... holt nevím jestli bych si na ten automat zvykl (už jsem asi moc boomer :D )

A pak tady máme Bose systém - na ten jsem byl zvědavej. Říkal jsem si, že po těch letech na tom zapracovali - no a oni ne . V základním nastavení, kdy jsou všechny ovládací prvky na středu , tam nejsou výšky a hraje to celkově pod dekou a bez detailu - proboha proč. Upřímně (a to se kluci neuražte) - ale jak někdo může říct, že ten systém hraje skvěle, je radost to poslouchat a je to ten zvuk jakej by člověk očekával. Fakt by mě zajímalo s čím to srovnáváte, protože i ta blbá Octavie III (a to říkám jako velkej odpůrce VW koncernu fakt nerad) se základním audiem hraje znatelně líp co se kvality zvuku týká.

No a na závěr parkovací kamery - je fajn že to má 360st systém - jenže ta kvalita obrazu je fakt příšerná - ano je to technologie stará 10 let , ale neříkejte mě , že použít kamery a displej s větším rozlišením je takovej problém, že to nezakomponovali ani do posledního (3. ?) faceliftu. Když to srovnám se svým současným čínským rádiem s 1080p parkovací kamerou na GH, tak je to fakt ostuda.

Ať furt jen nekritizuju, tak auto je z venku i vevnitř pěkný , i když varianty hnědýho (cikánskej mercedes) nebo červenýho (Alfa romeo) interiéru nějak pořád nemůžu vstřebat. Výbava jako výhřev volantu, odvětrávaný sedačky, možnost vypnout všechny otravný systémy (asistenty), mechanický ovládání klimatizace je přesně to co mně vyhovuje. Neuvažuju zatím ani trochu o jiným autě , ale těch pár věcí mě štve.

Už to vidím co bude následovat - výměna reproduktorů aspoň v palubce, odhlučnění dveří kufru podběhů a přední části podlahy, úprava sání, pohledat v číně nějaký řešení displeje a kamery s lepším rozlišením, nakonec možná i ten výfuk (snad už ulter bude něco dělat).... Ale co ta převodovka - manuál pro 2.5 na aliku asi nebude :D ... a přitom by stačilo udělat tak málo navíc do posledního faceliftu. Takže fakt nevím jestli menší výkon a objem ale s manuálem, nebo zatnout zuby, vzít 2.5 abych od GH neudělal krok zpátky a zkusit se s tím automatem domluvit ( nesnáším když auto dělá něco jinýho než požaduju)
Mě na GL vrzal jen malej plast na volantu, resp těsně za ním. Trochu jsem si s ním pohrál a přestalo to. Od té doby nic.
360 kameru nemám, jen zadní a ta je teda bída a pořád se s ní nedokážu srovnat. Couvu podle kamery na střed mezi auta a dycky jsem k jednomu blíž. Ale možná to tak dělají všechny kamery nebo jen nejsem tak schopný :).
Nejvíc mi asi vadí velký poloměr otáčení a malý kufr (nízký).
 
S těma repro je to tak, teď jsem byl vyměnit repro u novyho yarise a tam seriovy i jblka sou papirovy shitky s magnetem jak víčko od piva :) nechal jsem tam dat focaly za 8k s magnetem jak prase a hraje to neskutecne a lip, nez Bose v novy M6 co mam jako druhy..a zrovna tam M6 mel a vyndany Bose repraky a kdyz jsem je videl, taky zadna hitparada to nebyla, delal do ni drahou hudbu nekomu
 
Par regalovych a sloupovych repro jsem videl, i rozebranych, a velikost magnetu nebo material konusu (membrany) o nicem moc nevypovida. Zakazkove audio reseni bude skoro vzdy lepsi, nez OEM, ale taky za jinou cenu... ono vyladit vyhybky a zesileni jednotlivych menicu v zavislosti na konkretnim prostoru neni na par minut, pokud neni pozadavkem jen co nejvetsi duneni a co nejostrejsi vysky (coz, jak se rika, je "libive" naladeni, povazovane vetsinou normalnich lidi za "nejlepsi zvuk", a v tom urcite Mazda s Bose do znacne miry selhava), ale ma-li to mit nejak vyrovnanou charakteristiku... No, ubehlo tyden a kus od puvodniho prispevku zde, na nazor na zvuk v moji Mazde 6 jsem se ptal dalsich dvou lidi, ktere jsem mezitim vezl, a kteri miluji audio a maji v nem neco zainvestovano, a oba to povazuji za velmi slusne. Jestli to neco rika, tak asi hlavne to, ze kazdy ma jinou predstavu o zvuku a kazdy posloucha jine zanry...
 
Včera jsem s GH odvážel zas 180cm ledničku k rodičům. Vlezl jsem do kufru, otec mi ji naklopil a ja s ní krásně vešel dovnitř a z předních dveří potom jen dopasoval - ten liftback je supr. Pak jsem tam naskladal všechny přihrádky a poličky. Ještě plno místa zbylo (vše samozřejmě na dekách abych nepotrhal kůži) a bez problémů jsem zavřel vrata - toto u GL možný nebude, protože to liftback není a nejsem si jistej jestli u kombíku zadní část stropu toto umožní. A to mě mrzí.

Poloměr otáčení ten mě u GH vadí, u GL jsem to zapomněl vyzkoušet, takže to je další nepříjemný zjištění.

@psladek78 maly magnety jsou neodymový - jsou mnohem silnější než klasickej magnet. Problém je že toyota na reproduktorech dost šetří - v ruce působí jak kus plastové hračky jak je lehkej a i to JBL hraje nic moc. Focal jsou dobrý repráky obecně, snad kromě té základní řady. Víc jak 6 tis za sadu repro (na pár dveří) nedával, výš je to podle mě bez zesilovače a hlavně DSP vyhození peněz, protože další přínos detailů je minimální. Vždy udělá levnější repro + DSP víc parády než dražší repro.... Pokud to byla M6 GJ/GL tak tam nahrazení zvuku bude vždy ve vyšší cenové kategorii kvůli obejítí Bose systému

@Ondrej K vidíš a já bych to řekl přesně naopak - Bose sice není tichý, duní to, bučí to ale detail a čistota tam není. U zkoušenýho GL jsem musel docela přidat na výškách (+ 4 nebo 5) aby nebyly aspoň zastřený - hraje to jak pod dekou a to bez ohledu na žánr. Nedávno jsem měl možnost si poslechnout po dlouhý době GH s Bose v původním stavu (pan přijel na výměnu repro) a tam to bylo ještě horší
Takže nějakej posun tam je - třeba ty velký 9" basáky ve dveřích jsou podle mě zajímavý řešení, jen by to chtělo lepší zpracování (povrchovou úpravu), aby jim neodrezla membrána. Místo širokopásma u okna dát koax s rozumně navrhnutou výškou (na komponentní řešení tam moc místa není) a je vyřešeno.

..... ale to už jsem dost odbočil od podstaty vlákna :D
 
Včera jsem s GH odvážel zas 180cm ledničku k rodičům. Vlezl jsem do kufru, otec mi ji naklopil a ja s ní krásně vešel dovnitř a z předních dveří potom jen dopasoval - ten liftback je supr. Pak jsem tam naskladal všechny přihrádky a poličky. Ještě plno místa zbylo (vše samozřejmě na dekách abych nepotrhal kůži) a bez problémů jsem zavřel vrata - toto u GL možný nebude, protože to liftback není a nejsem si jistej jestli u kombíku zadní část stropu toto umožní. A to mě mrzí.

Poloměr otáčení ten mě u GH vadí, u GL jsem to zapomněl vyzkoušet, takže to je další nepříjemný zjištění.

@psladek78 maly magnety jsou neodymový - jsou mnohem silnější než klasickej magnet. Problém je že toyota na reproduktorech dost šetří - v ruce působí jak kus plastové hračky jak je lehkej a i to JBL hraje nic moc. Focal jsou dobrý repráky obecně, snad kromě té základní řady. Víc jak 6 tis za sadu repro (na pár dveří) nedával, výš je to podle mě bez zesilovače a hlavně DSP vyhození peněz, protože další přínos detailů je minimální. Vždy udělá levnější repro + DSP víc parády než dražší repro.... Pokud to byla M6 GJ/GL tak tam nahrazení zvuku bude vždy ve vyšší cenové kategorii kvůli obejítí Bose systému

@Ondrej K vidíš a já bych to řekl přesně naopak - Bose sice není tichý, duní to, bučí to ale detail a čistota tam není. U zkoušenýho GL jsem musel docela přidat na výškách (+ 4 nebo 5) aby nebyly aspoň zastřený - hraje to jak pod dekou a to bez ohledu na žánr. Nedávno jsem měl možnost si poslechnout po dlouhý době GH s Bose v původním stavu (pan přijel na výměnu repro) a tam to bylo ještě horší
Takže nějakej posun tam je - třeba ty velký 9" basáky ve dveřích jsou podle mě zajímavý řešení, jen by to chtělo lepší zpracování (povrchovou úpravu), aby jim neodrezla membrána. Místo širokopásma u okna dát koax s rozumně navrhnutou výškou (na komponentní řešení tam moc místa není) a je vyřešeno.

..... ale to už jsem dost odbočil od podstaty vlákna :D
Pekne napsany je to tak …vyraz pres deku sedí! :))) jj pry to vyslo na 60 takze Bose zustava 😂😂😂

ff39a8fe-f398-43d0-98ea-261318ecc758.jpeg
 
Jo to jsou tyhle OEM přímo pro toyotu, ty jsem tak před rokem montoval, hrajou hodně slušně ;)
 
Back
Top