• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Neustálé zavzdušňování chladícího okruhu

no_hits

moderátor
Člen týmu
3 664
Po projití GH sekce to vypadá že jsem první na klubu s tímto problémem.
Auto ráno po noci nastartuju a chvílu žbluňká v přístrojovce, po zahřátí motoru když ho protáhnu je klid. Když po chvíli startuji docela zahřátý motor, tak je klid. Když auto zchládne po delší době třeba přes noc, zase žbluňká. Voda v nádobce nemizí, pod autem louže není, když na studeným motoru otevřu víčko chladiče, voda je až po víčko. Vypadá to že jak voda zchladne a vznikne podtlak, nenatáhne si z nádobky kapalinu, ale spíš přes nějákou netěsnost u topení natáhne vzduch.

Setkal se s tím už někdo z vás, že by to byl problém konkrétního spoje třeba @Max6, @shr3k ? Nebo budu zkrátka muset jít po sponách okolo topení a postupně měnit?
 
už nejde upravit , tak musím dát nový příspěvek - přikládám ,,seskládané,, schéma chladícího okruhu :)
chladici okruh GH 2.5.png
 
Back
Top