- 3 664
Po projití GH sekce to vypadá že jsem první na klubu s tímto problémem.
Auto ráno po noci nastartuju a chvílu žbluňká v přístrojovce, po zahřátí motoru když ho protáhnu je klid. Když po chvíli startuji docela zahřátý motor, tak je klid. Když auto zchládne po delší době třeba přes noc, zase žbluňká. Voda v nádobce nemizí, pod autem louže není, když na studeným motoru otevřu víčko chladiče, voda je až po víčko. Vypadá to že jak voda zchladne a vznikne podtlak, nenatáhne si z nádobky kapalinu, ale spíš přes nějákou netěsnost u topení natáhne vzduch.
Setkal se s tím už někdo z vás, že by to byl problém konkrétního spoje třeba @Max6, @shr3k ? Nebo budu zkrátka muset jít po sponách okolo topení a postupně měnit?
Auto ráno po noci nastartuju a chvílu žbluňká v přístrojovce, po zahřátí motoru když ho protáhnu je klid. Když po chvíli startuji docela zahřátý motor, tak je klid. Když auto zchládne po delší době třeba přes noc, zase žbluňká. Voda v nádobce nemizí, pod autem louže není, když na studeným motoru otevřu víčko chladiče, voda je až po víčko. Vypadá to že jak voda zchladne a vznikne podtlak, nenatáhne si z nádobky kapalinu, ale spíš přes nějákou netěsnost u topení natáhne vzduch.
Setkal se s tím už někdo z vás, že by to byl problém konkrétního spoje třeba @Max6, @shr3k ? Nebo budu zkrátka muset jít po sponách okolo topení a postupně měnit?