Mazdar všem.
Mám takový dotaz. Jak jezdíte s motorama 2.0 108kw a 2.5 125kw při nízké záteži? ...Měl jsem takovou debatu na FB. Vetšina lidí se shodla, že otáčky 2000-2500 jsou pro motor optimální. Nemam s tím vůbec problém. Nastal ale v momentě, kdy jsem napsal. Jízda na 1600-1900 otáček po rovine bez větší zátěže, motor zvládne taky. To by mě chtěli zadupat. Jasný když člověk vidí kopec tak podřazuje.
Mám 108kw verzi upravenou od shr3ka s pipecrossem, vypnutým egrem a lambdou za katem a tankuju 100oktan. Jezdím po městě převážne na rovinkách na 4 stupeň 50km/h. Motor točí asi 1700-1800 nevím teď přesně. Motor není slyšet, nebručí, nevibruje. Téměř nejde slyšet ani necítim vibrace, jako by tam ani nebyl . Nepřijde mi, že by se dusil nic takovýho.
No a mam dotaz škodím tím motoru? Jezdím kratší trasy a pokud mam možnost jet delší, zahřeju to a nebráním se to točit .
Mám takový dotaz. Jak jezdíte s motorama 2.0 108kw a 2.5 125kw při nízké záteži? ...Měl jsem takovou debatu na FB. Vetšina lidí se shodla, že otáčky 2000-2500 jsou pro motor optimální. Nemam s tím vůbec problém. Nastal ale v momentě, kdy jsem napsal. Jízda na 1600-1900 otáček po rovine bez větší zátěže, motor zvládne taky. To by mě chtěli zadupat. Jasný když člověk vidí kopec tak podřazuje.
Mám 108kw verzi upravenou od shr3ka s pipecrossem, vypnutým egrem a lambdou za katem a tankuju 100oktan. Jezdím po městě převážne na rovinkách na 4 stupeň 50km/h. Motor točí asi 1700-1800 nevím teď přesně. Motor není slyšet, nebručí, nevibruje. Téměř nejde slyšet ani necítim vibrace, jako by tam ani nebyl . Nepřijde mi, že by se dusil nic takovýho.
No a mam dotaz škodím tím motoru? Jezdím kratší trasy a pokud mam možnost jet delší, zahřeju to a nebráním se to točit .
Poslední úprava: