• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

"Nová" 6 2.5 - pár dotazů nového majitele

@no_hits Myslím že se světla rozsvěcují na off protože mají řídící jednotku která je pro automatické ( denní ) svícení pro českou republiku. ( Má to tak otec na Nissanu )
 
Na off by si mel mit zapnute jen potkavaci nebo jak se jim nadava, xenon nesviti, teda alespon ja to tak mam
 
vidím že to stačí odpájet - přepájet tak touto cestou se vydám já vzhledem k tomu že jsem to dělal několik let v bývalé práci to pro mě není problém ;)
 
Ale kdyby někdo chtěl se mnou jednotku vyměnit, není problém ;) asi se mě do novyho auta nechce lézt s hrotem
 
Mám další dotaz. U spolujezdce mně nejde auto zamknout tlačítkem. Odemknout sahnutím na kliku u spolujezdce jde. Je možný že je ta funkce jen vyplá v jednotce centrálu viz možnosti nastavení, nebo je to spíš závada tlačítka?
 
Mám další dotaz. U spolujezdce mně nejde auto zamknout tlačítkem. Odemknout sahnutím na kliku u spolujezdce jde. Je možný že je ta funkce jen vyplá v jednotce centrálu viz možnosti nastavení, nebo je to spíš závada tlačítka?
To mě taky zajímá, mám to úplně stejně, ale spíš bych to tipoval na závadu tlačítka...
 
Ok. Jak bude přes tyden čas shodím tapec zkusím proměřit tlačítko. Co jsem viděl faktury z mazdy od předchozího majitele tak tam byla fakturovaná klika i tlačítko. Možná to jen nějakej učeň nezapojil.
 
Ok. Jak bude přes tyden čas shodím tapec zkusím proměřit tlačítko. Co jsem viděl faktury z mazdy od předchozího majitele tak tam byla fakturovaná klika i tlačítko. Možná to jen nějakej učeň nezapojil.
Máš vadný mikrospínač (tlačítko). V Mazdě v Liberci a Hradci Králové mi na GH před pár lety (tuším 2012) chtěli měnik celou kliku za 12.500,-Kč. Během chvíle odešla i druhá, takže celkem 25.000,-Kč + práce. Až u Zemana v Praze jeden starý mechanik přišel na příjem, řekl mladému ať mu ukáže rozpad dílů a tam byla celá klika. Řekl mu ať to zvětší a potom vyskočil poddíl z matoucím označením v angličtině. Byl to onen mikrospínač za cca 1.200 Kč + práce. Takže oboje dveře i s prací za cca 4.000,-Kč. Jsem si hluboce vydechl.
 
S klikou spolujezdce jsem na tom stejně. Při koupi v D jsem na to uhádal slevu. Měli i fakturu, když se měnila řidičova (celá klika v přepočtu cca 10k). Jediné co mě udivuje, že se to kazí tak často a Mazda to pořád vyrábí stejně (jestli je to u nových modelů jinak, tak mě prosím opravte). Koncern na to má dávno dotikové senzory, tak nějak nevím, proč v Mazdě jedou na mikrospínačích.
 
Tak jsem se seknul na rozdělování dveří spolujezdce. Na yt je jen video rozebrání rhd dveří řidiče jenže tam byla mistička / madlo. U mě ale tohle neni jen tlačítko na okno, v servisním manualu tato část chybí. Nerad bych něco urval. Rozdelaval to už někdo
 
Diky byly tam 2 srouby ale furt to drží u tlačítka stahování okna a nejde odcvaknout
 
Diky byly tam 2 srouby ale furt to drží u tlačítka stahování okna a nejde odcvaknout
Tak to bude asi nějaká japonská pyramidální záhada. :D
 

Přílohy

  • GH Front Door Trim Removal Installation.pdf
    119,5 KB · Zobrazení: 15
On tam byl silnější cvoček. Nicméně tlačítko nevykazovalo činnost a propojení drátem na kostru, když stála přítelkyně venku s klíči u kliky, taky nepomohlo
 
Tady mám manuál k faceliftu GH... To asi pro předfacelift neplatí že?
IMG_20190407_082506.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top