• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Novinky.cz - CX 3

U těchto malých aut jsou recenze dost ošidné. Hodně záleží na novináři, jakou optikou se na auto dívá. Pravdou je, že ten podvozek Mazdy CX-3 je trochu prkenný a uskákaný, ale takhle jej budete hodnotit ve srovnání s většími auty. Když jej budete hodnotit v rámci kategorie menších vozů, je výborný a třeba takové VW Polo doslova deklasuje rozdílem třídy. Mnoho recenzentů si to neuvědomuje. Přesednou ze Superbu do CX-3 a najednou se jim zdá všechno strašně špatné. Právě proto mám rád třeba Autogefühl nebo slovenský TopSpeed, kde si na tohle dávají pozor a srovnávají auta s přímými konkurenty.

Teď o víkendu jsem si zase po delší době zajezdil s CX-3 a od prvních kilometrů jsem cítil, jak je to auto ve srovnání s Mazdou 6 nepohodlné. Hlavně na horších silnicích je jízdní komfort o dost slabší. No ale dnes už to byla zase paráda. Přivykl jsem těm rozdílům a jízdu jsem si dokonale užíval. Vůbec mě nenapadá, která jiná značka dělá lepší auto v této velikosti, o ceně se ani nemusíme bavit.
 
U těchto malých aut jsou recenze dost ošidné. Hodně záleží na novináři, jakou optikou se na auto dívá. Pravdou je, že ten podvozek Mazdy CX-3 je trochu prkenný a uskákaný, ale takhle jej budete hodnotit ve srovnání s většími auty. Když jej budete hodnotit v rámci kategorie menších vozů, je výborný a třeba takové VW Polo doslova deklasuje rozdílem třídy. Mnoho recenzentů si to neuvědomuje. Přesednou ze Superbu do CX-3 a najednou se jim zdá všechno strašně špatné. Právě proto mám rád třeba Autogefühl nebo slovenský TopSpeed, kde si na tohle dávají pozor a srovnávají auta s přímými konkurenty.

Teď o víkendu jsem si zase po delší době zajezdil s CX-3 a od prvních kilometrů jsem cítil, jak je to auto ve srovnání s Mazdou 6 nepohodlné. Hlavně na horších silnicích je jízdní komfort o dost slabší. No ale dnes už to byla zase paráda. Přivykl jsem těm rozdílům a jízdu jsem si dokonale užíval. Vůbec mě nenapadá, která jiná značka dělá lepší auto v této velikosti, o ceně se ani nemusíme bavit.
A vyzkoušels už někdy Dachnu duster? :D
 
U těchto malých aut jsou recenze dost ošidné. Hodně záleží na novináři, jakou optikou se na auto dívá. Pravdou je, že ten podvozek Mazdy CX-3 je trochu prkenný a uskákaný, ale takhle jej budete hodnotit ve srovnání s většími auty. Když jej budete hodnotit v rámci kategorie menších vozů, je výborný a třeba takové VW Polo doslova deklasuje rozdílem třídy. Mnoho recenzentů si to neuvědomuje. Přesednou ze Superbu do CX-3 a najednou se jim zdá všechno strašně špatné. Právě proto mám rád třeba Autogefühl nebo slovenský TopSpeed, kde si na tohle dávají pozor a srovnávají auta s přímými konkurenty.

Teď o víkendu jsem si zase po delší době zajezdil s CX-3 a od prvních kilometrů jsem cítil, jak je to auto ve srovnání s Mazdou 6 nepohodlné. Hlavně na horších silnicích je jízdní komfort o dost slabší. No ale dnes už to byla zase paráda. Přivykl jsem těm rozdílům a jízdu jsem si dokonale užíval. Vůbec mě nenapadá, která jiná značka dělá lepší auto v této velikosti, o ceně se ani nemusíme bavit.

Bednář rozhodně patří k tomu horšímu půroměru, no on ani Žemlička není kdovíjaký "novinář". Na personálie Novinky vždycky kulhaly, ještě od dob již zesnulého Jardy Šimka (budiž mu země lehká, byl to zlatej člověk).
Podvozek má vzadu vlečenou nápravu, já do toho přesedl z velkého dlouhého těžkého kombi B7 Alltrack s adaptivním podvozkem, takže vím kde ten rozdíl je, respektive které silnice už nejsou tak hladké jako dosud. V tomto směru ale odvádí dobrou práci 16" kola, díky za ně. Problém vznikne na příčné roletě, tam to vlečka strčená "jenom kousek" za přední McPhersony prostě neutlumí, zvláště když to budu stejně jako zřejmě pan Bednář hodnotit napříč třídami a nikoli v rámci segmentu. Protože v rámci segmentu je to jeden z nejlepších podvozků, ne-li vůbec nejlepší, a to vím o čem mluvím, mám toho fakt odježděno a odtestováno hodně.
Bednář zapomněl zmínit takové "nepodstatné" věci jako širší sedadla vpředu, zlepšené výplně ve dveřích atd. Infotainment = opět můžu srovnávat s koncernovým RNS 510 - ano, některé věci jdou na dotykovce snáz a třeba dneska jsem docela čuměl, jak se při zadávání adresy divně mění rozložení kláves, ale neměl jsem čas při jízdě zkoumat proč tomu tak je. Na druhou stranu rychlá navigační tlačítka, rychlost a přehlednost menu, neřku-li umístění displeje nahoře na přístrojovce, to je něco na co koncern VW nemá ani omylem. Stejně jako na fakt, že navigace mluví jen k řidiči - proč to má rušit ovládacími pokyny celou posádku, žee?
 
Back
Top