• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění zadních kol

no_hits

moderátor
Člen týmu
3 633
Vím že s hlukem od zadnich podběhů je u GH problém. Vzhledem k tomu že mě po stavbě reprobeden zbývalo dost geofilcu, jsem se rozhodl pro úpravu stávajícího odhlučnění. Na fotkách je vidět kde je problém. Původní materiál je tenký, je pouze na některých částech plastové strany koberce a hlavně to není zas tak vhodný materiál pro tlumení (netlumí skoro vůbec). Uchycení jen na oboustrannou pásku na koberce. Při této příležitosti jsem odpojil sirénu alarmu.

Cena do 100kč celkem - klubo šířky 45cm x cca 100 metrů geofilcu jsem před pár lety koupil za asi 350 Kč + pošta. Na levou stranu padl pruh 110cm na pravou 120cm.

Podobný tlumení jsem použil u 1. auta jen u předních dveří, po 3 letech jsem přeskládal interiér do druhýho, tam je už 6 let, a pásky stále drží.

Rozdíl jsem poznal hned na dálnici a hlavně na starší okresce s hrubým asfaltem. Ještě mám v plánu udělat to samý i s kobercem na dnu kufru a na nakládací liště (tam je taky ten bilej vatelin).

Postup rozebrání je v kapitole 9-17 Repair manuálu na stránkách 74-86 pro jednotlivý typy karosérií. Doporučuju dělat v teplých dnech v létě, kdy jsou plastový cvočkydost pružný a nehrozí tolik jejich poškození.

Demontáž ve zkratce:
  • Roletka/plato
  • Koberec podlahy
  • Nakládací lišta
  • Černý svislý kryty u zadnich dveří
  • Černý boční kryty v kufru (uchycení rolety/plata)
  • Boční koberce kufru
Levá strana
DSC_0278.PNG DSC_0277.PNG DSC_0279.PNG

Pravá strana
DSC_0281.PNG DSC_0280.PNG DSC_0282.PNG
 
Poslední úprava:
Parádička. Má někdo zkušenost s podlepením vrchního krytu motoru (takový ten plast) u benzínového motoru? Rád bych tam dal cm pěnového materiálu, který se používá na odhlučnění. Ale zajímá mě jestli to bude mít nějaký efekt?
 
Nemá náhodou molitan nebo pěno nízkou teplotu vznícení? :D . Lepší by bylo odhlučnit motorovou přepážku. Jinak nevím jak u tebe, ale já benzínovou 2.5 skoro neslyším, už jsem několikrát vylezl z auta a uvědomil si že motor furt běží :D
 
Já tlumil jen ten zadek, protože většina hluku z venku jde právě od zadních gum, ve předu je auto tichý. Na Ahifi je pár GH na kterých dělali vytlumení proti hluku. cena byla někde okolo 10-12 tis a používali něco jinýho jak tu pěnu. Koukni na to
 
Pokud chápu správně, tak se jedná o toto: https://www.google.com/search?q=/tlumeni-odhlucneni-auta/odhlucneni-podbehu/ ? Jelikož mám tak hluk od kol a celkem mě to už štve...
 
Poslední úprava:
Řekněme že mam porovnání obou variant a s odstupem času musím říct že moje řešení moc efektivní není
 
Back
Top